Nintendo 3DS: den store tråden

Mako

Two-headed
Siden jeg ikke har noe bedre å finne på kl.12 på en tirsdag så kan jeg meddele at jeg så på Påkkemån Direct, der sjefen sjøl introduserte to nye spill kommer i oktober. Pokemon X og Y. Største nyhetene er ikke overraskende mange nye pokemoner(i tillegg til 1.gen ser det ut som =D ), og 3d-tilpasset grafikk. Kampene minnet om gode gamle Pokemon stadium. Stilig.

Trailer på 7.17
 
Den er fake! skal fikk en rar trang til å spille Animal Crossing Wild World i dag, siden jeg ikke klarer å vente til New Beef er ute. Men siden det er noen år siden jeg sist var inne, og fikk øye på alle weedsa som må plukkes opp, og alle kakerlakkene som må trampes i stykker, og huset mitt som ikke så ut, trykte jeg på home knappen og spilte Battlefield 3 istedet
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det tar overraskende lite tid ut av søndagen din å dra en fullstendig opprensking, det har jeg erfart flere ganger. Å komme inn i sporet du gikk i før du gikk lei, derimot.

Og den chuen der så fakere enn fakest ut.
 
Jeg hadde faktisk jævla høye forventninger til Epic Mickey 2 på 3DS.
Magical Quest starring Mickey Mouse (SNES) er en av mine favorittspill gjennom tidene.

Trodde Epic Mickey 2 3DS, skulle bli noe lignende som det.
Jasså din lille H**E. siden det ikke ble "noe lignende som det" hva ble det da?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Restart Nintendo eShop, Picross e2 er ute og det uten at jeg har hørt et kvekk. Som i, ante ikke at det var under oppseiling en gang. Picross e var riktig så ålreit og ga mange timer picross for førti kroner, regner ikke med dette byr på de helt store forandringene.
 

Lodin

Der Waaaah
Donkey Kong Country Returns 3D er noe Nippon får til sommeren. Det er også Mario & Luigi: Dream Team, som såklart er et RPG som foregår i drømmene til Weegie.
Directen foregår i Europa akkurat nå så kanskje vi og får nyheter. Om ikke annet kommer Animal Crossing ut i statene sjette juni, men det kan nok vi bare drømme om.

E: Fjortende juni, EEEEEEEEEeeeee!!!

E: Og 28 mars kommer Weege's Mansion 3D hit.
 

Lodin

Der Waaaah

Spar opp traskemyntene deres til dette for Tom Nook har en ny scam hvor han selger overaskelsespakker som kan inneholde unike dingser. Jævla dicken.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Animal Crossing NEW LEAF *Vise greier som har vært med i alle Animal Crossing-spill noensinne*

Nei men ok, jeg... må jo så klart ha det der. Herregud.
 

Lodin

Der Waaaah
Hysj på deg, masse nye ting i den traileren.
Litt fler datoer for Europol: Fire Emblem kommer 19 april og Pokeyman Mystery Dungen 17 mai. Etrian Odyssey, Code of Princess og Project X Zone dukker opp til sommeren en gang.
 
Donkey Kong, YESS!!!! Har hatt lyst til å spele det lenge, men orker ikkje waggledritet på Wii. Har veldig lyst til å like Animal Crossing men klarer det berre ikkje, not my game men samma det.

Har ein kompis som låner meg 3DS, så eg har i praksis den konsollen om eg vil også. Mest lyst på XL-utgaven må eg innrømme. Nydelig skjerm!
 
Donkey Kong, YESS!!!! Har hatt lyst til å spele det lenge, men orker ikkje waggledritet på Wii. Har veldig lyst til å like Animal Crossing men klarer det berre ikkje, not my game men samma det.

Har ein kompis som låner meg 3DS, så eg har i praksis den konsollen om eg vil også. Mest lyst på XL-utgaven må eg innrømme. Nydelig skjerm!
Den tjueandre mars kjøper jeg meg ny 3dsXL, og hvis du har vært snill gutt i år, kan jeg sende deg min gamle blå XL uten ekstra kostnad ^^, har spurt kona om hu vil arve den, men hun liker ikke spill, og ingen andre rundt meg er Nintendo fans, så den er din om du vil ha den, men som sagt, tjueandre mars!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er det nå det passer for meg å si at jeg har vært på jakt etter en håndholdt spillemaskin en stund?