Nintendo 3DS: den store tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu, har ikke fått surra meg til å teste Fire Emblem-demoen før i dag. Gjett hva, den eide. Like ostete pompøs historie som før, og super-slick SRPG-ækksjen med stilige 3D-scener som viser hver runde (du kan spole gjennom med A). I demoen kom det fort fram at ånei bandittene angriper men ånei zombiene angriper, så plottet er høyaktuelt og veldig oppfinnsomt. Det kom også fram at filmklippene er skikkelig påkostet, med 3D-modeller rendret i utsøkt anime-stil som passer veldig bra inn. Et sikkert kjøp for min del.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hmmm. Nytt Zelda til 3DS, litt usikker på om jeg skal kjøpffffffhahahaha så faens klart dag én. Liker at de har beholdt den grafiske stilen fra eneren, hvis du synes det ser annerledes ut har jeg et tips og det er å spille Link to the Past en gang til.
 

Lodin

Der Waaaah
Også kommer Earthbound til USA. Europa kan såklart ikke få det fordi det koster for mye å oversette det.
Det de kunne gjort var å slippe det uansett og satt på en feit jævla "dette er på engelsk"-sticker, men neida! Fordi Nintendo's gonna tend. :sukk:

E: Men men
 

Lodin

Der Waaaah
YESSS

Så blir det spennende å se hva de har å si om WiiU. Det er en jævla ødemark uten en dritt og selv jeg som er den mest iherdige slitern ser at de sliter mer enn meg.
 

Lodin

Der Waaaah
Jepp, trailern til Mink to the Past 2 krever 3D. Litt som noen seksjoner i Mario World 3D bare at hele spillet er sånn. Blir å eie.
 

Lodin

Der Waaaah
Nå er det demo ute av Project X Zone ute. Det er da Capcom, Sega, Namco Bandai og Banpresto som har lånt ut folka sine til et gigantisk clusterfuck av et RPG mekka av Monolith. Alt man får i demoen er en kamp, men det er jo det viktigste. Det fungerer da sånn at man har et taktisk kart som Final Fantasy Tactics og når man angriper noen går det over i turnbased kamp fra sideperspektiv. Hver unit består av to folk som Ryu og Ken og de har sinnsyke komboangrep. Hovedproblemet er at jeg såklart ikke aner hvem i faen mesteparten av folka er og storyen virker rimlig svada, men den strategiske fightinga og grafikken gjør at jeg skal titte nærmere ved launch.
 

Lodin

Der Waaaah
Awww. Nintendo kjører en ukentlig blog fra Martin som er ny borgermester i en by. Den gir en del info om spillet og hva som er nytt. Virker som det at man er burgermeister gjør at man kan sette nye lover som når folk skal stå opp.
Slippes dagen før sommerferien min, woot.
 
Ja. Pikachu 3dsen min er den andre jeg har fått med 4gb, og jeg har aldri hatt behov for og bytte, til nå.

Et spørsmål jeg har: hvis jeg kjøper Animal crossing bundle, med spillet ferdig installert, og foretar en system transfer fra min gamle, vil Animal crossing på den nye bli slettet?