Nintendo 3DS: den store tråden

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da er det mye mulig jeg gunner på med Street Pass-DLC bare fordi.
 
Mye av grunnen til at DLCen er interessant er det strategispillet som ikke bare gir deg 1 figur ekstra for streetpass, men så mange personer som personen har i Miiplazaen. Ser for meg ganske store hærer brake sammen etterhvert.
 
Jeg har med meg 3ds-en hver dag uansett, så for min del var det en nobrainer.

Når det er sagt, så ser ikke de kampene så veldig imponerende ut. De bare dunker inn i hverandre før det er over, liksom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kikka gjennom sales pitchen for alle de spilla, og strategigreia så skikkelig rass ut, spøkelseshus-greia så ok ut og den der hagegreia... vel, Animal Crossing blir eSport i forhold. Så jeg kjøpte den der shmuppen. Har ikke fått testa den ennå fordi jeg bor på bøgda. :penga:
 
Mine er på nedlastning nå. Gleder meg til å prøve de. I helga på stream. Fy fan ass, blir så kult!
 

Lodin

Der Waaaah
Den hagegreia sugde pung, men den er uansett gratis om man copper pakka. De andre eide hardt.
SHUMPen er standard greie med Starfox-vibber. Miier man treffer funker som våpen og liv. Det har en artig gimmick hvor man spinner våpna for å kunne skyte i forskjellige retninger.
Strategigreia er stein saks papir mellom forskjellige styrker samt at hvor mange man har i hæren spiller stor rolle. En rar spill jeg tror man må dille litt med for å komme inn i.
Spøkelsesshizzet er litt som Streetpass Quest bare at man fighter alene. Når man treffer folk får man kartbiter og bygger huset sjæl. Her er det litt strategi siden målet er å bygge hele rom og det krever biter i samme farge.
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo hadde en 3DS-direct i går og sånn uten videre annonserte de nytt Chibi Robo. Så slapp de det i esjappa rett etterpå. Det får nok aldri vi teste.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Tipper ingen sine kropper var klare, men Kokuga er ute på e-sjappa. Ko-hvafornoe? En SHMUP-ish greie fra regissøren (hva kaller man en video game director på norsk?) bak Radiant Silvergun, Ikaruga og Gradius V? Det er vel egentlig all infoen man trenger for å avgjøre om det høres interessant ut eller ikke.

Eurogamer
 
Vel, eg ser faktisk den der. Er ein del som klager på ubehag ved 3d-speling, pluss at små barn som ikkje har ferdigutviklet synet helst ikkje skal spele i 3d.

Blir vel 2DS Pro stick der også tenker eg. Sukk og stønn.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja nei altså, jeg bruker aldri 3Den. Så like gjerne for min del.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Men fifaen, den var stygg. Enkelte ting vil man bare ikke bli sett levende med
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da fårr'u ta livet a' deg før du bruker'n da vettu he he nei men seriøst spillegal.no sannsynligvis Norges morsomste nettside.

Uansett, jeg synes den ser ganske kul ut. Som i, se her gutten min, her skal du få en ostebit du kan spille Pokemon på. Lurer på å kjøpe mange nok av den der til å kunne lage en hel ost.
Ikke egentlig.
SANNSYNLIGVIS NORGES MORSOMSTE.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det virker som en dings jeg potensielt kan vurdere å gi Julian.
Den virker solid, og inne før folk klager over atte jammen atte skjermen atte den er liksom... MER EXPOSED DA LIZM!
Hengsler i plast tåler som kjent mer. heh.

Nei. Jeg er ikke overrasket, og med tanke på hvor mange foreldre rundt omkring som er redd for at ævva til kidsa skal eksplodere av 3d-skjermen så ser jeg absolutt hvorfor de gjør det. Så det ekke tilfeldig at den kommer på markedet så å si samtidig med Pokemon X og Y.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, nettopp. Belliar enn 3DS-en og mer holdbar. Alle som har sett en DS eller 3DS som tilhører en person under 16 veit hvordan de skjermene ser ut etter noen uker.