Nintendo 3DS: den store tråden

Lodin

Der Waaaah
Sant nok, siden 3DS versjonen ser ut til å suge balle kan man bare laste ned Remix i et eller annet format. :)
Lurer på hva what'shisface som mekka orginalen syns om dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han jobba sammen med Nicalis for å mekke Remix-utgaven, iallfall. Aner ikke hva slags lisens de som mekker 3D-versjonen har.
 
Jeg bare antok at de kom til å 3D-fisere 2D-grafikken, jeg da.

Velvel. 35 venner i streetpass nå. noen høyere?
 
Jeg har fortsatt bare en venn på streetpass og ingen andre...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fortsatt fem stykker etter å ha traska rundt i Oslos harde gater i en dag.
 

Endre

Ødela forumet
Synes de kunne brukt litt mer storslått musikk, ikke bare Hyrule Field-greia. Ellers ... håper virkelig ikke de kjører i gang en svær reklamekampanje og i tillegg har planer om å kunstig begrense opplaget.
 

Lodin

Der Waaaah
Kan ikke se for meg at faens Hellas er det eneste stedet i Europa som har den dealen der. På den annen side kan jeg se for meg at Norge ikke har det fordi Bergsala Bergsala lol.

Uansett er den feteste greia ocarinaen og de får man mye kulere versjoner av andre steder på nettet. Det er forøvrig omtrent det samme som blokkfløyte bare med totalt ulogisk plassering av høla.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan se for meg at det der er seriøst shoddy kvalitet noen lokale firmaer har gått sammen om å slenge med av reklamehensyn. Seriøst, sjekk bildet av nøtteboksen. Det der er en boks med cashew fra Lidl noen har klistra en annen lapp på. Eller det blir det, når de gidder å lage ordentlige etiketter istedenfor bare å shoppe på en.
 
Hvem faen bryr seg om ekstra dill i våre dager uansett. Jeg har nok skrot.

Ocarina of Time 3D finner jeg det vanskelig å bry meg stort om. Fantastisk spill på mange måter, men jeg har spilt det før mange ganger. Hadde de derimot gjort en SM64DS og lagt til og endret en drøss detaljer og nye brett rundt om, så hadde det fristet mer.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
ja. Det ser unektelig mye bedre ut enn originalen. Forhåpentligvis smoothere kontroll også, noe jeg egentlig regner med.