Nintendo DS endelige design og navn

#1
Jepp, da er det endelig avgjort: DS endelige design og navn.

Nintendo DS blir det endelige navnet, ser ut som dette sitter så godt allerede at Nintendo fortsetter med det.

Og det endelige designet blir slik:



Nintendo DS åpen
Nintendo DS lukket

Stor forbedring i design etter min mening, nå ligner den mer på GBS SP som er et stort pluss og "barneleke" preget er også borte. Bra jobba Nintendo! Nintendo sier samtidig at antall spill under utvikling har økt til 120, og Nintendo selv jobber med 20.

Kilde
 
#3
Det er ingenting galt med linkene mine!

Cube-europe har dessuten mer informasjon enn planetgamecube.
 
#5
Wow. Major improvement.

Mye bedre design, gir meg mer kjøpe lyst.
Nå skal jeg ha en DS.
 
#6
Opprinnelig skrevet av GombaC@28.07.2004, 11.53
Det er ingenting galt med linkene mine!

Cube-europe har dessuten mer informasjon enn planetgamecube.
79908​
Nei det er ikke det, jeg kommer inn på den men 5 andre jeg kjenner kommer ikke inn, så derfor la jeg ut linken om kansje andre oxo har det problemet
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Må innrømme jeg ble litt skuffet. Designen er fin den, men jeg håpet på noe skikkelig kult og originalt. Denne designen var akkurat det jeg hadde forventet.
 
#8
kom akruatt hit for å poste dette.
jeg vet ikke helt...syns den ser litt rar ut.
likte den gamle litt bedre, tror jeg..
 
#9
Opprinnelig skrevet av SilentBob@28.07.2004, 12.21
likte den gamle litt bedre, tror jeg..
79923​
Din syke syke mann!

Nye designet er flott det vel! uansett betyr ikke designet så ufattelig mye for meg egentlig, bare den er grei nok å holde. (men det gamle designet var litt drøyt kanskje)
 

SHDR

Gullmedlem
#10
Argh. j00 be4t m3 t00 i7!

Ellers vil jeg sutre over at konsollen ser stor ut. Dersom skjermen er like stor som på GBA SP vil DS bli nesten dobbelt så bred! Nå er riktignok SP-en veldig nett, men jeg vet ikke om dobbel størrelse er noen god idé. Men jo, greit nok.

Designet var pent, litt vel tradisjonelt. Likte dette bedre enn E3-designet, som faktisk skadet øynene mine. Jeg ble veldig redd da jeg så den første gang. Jeg skulle ønske de hadde holdt seg litt til stilen på GCen, men siden en håndholdt konsoll er en accessory i mye større grad enn en konsoll, må den vel se så chic ut folk kan gå med den rundt halsen.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@28.07.2004, 11.53
Edit:
Det ser også ut som om DSen har fått en ekstra knapp. Til venstre for start og select
79909​
Det er vel kanskje en av/på knapp, ettersom Nintendo har sagt at den knappen skal være oppe på selve maskina og ikke på siden - som kunne ha blitt litt kjipt, om maskina gikk av nede i lomma. (hvis man da hadde gjort noe, og ikke fikk savet før man eventuelt måtte legge den bort)
 
#13
likte den ikke, stor og klumbete.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Shadar+28.07.2004, 12.30-->
Argh. j00 be4t m3 t00 i7!
79929​
[/b]
Anytime, sexy ;)

<!--QuoteBegin-Shadar
@28.07.2004, 12.30
siden en håndholdt konsoll er en accessory i mye større grad enn en konsoll, må den vel se så chic ut folk kan gå med den rundt halsen.
79929​
Du har så rett så rett. Nintendo har tydeligvis hørt på E3 kommentarene og tatt den varme mottakelsen PSPs design fikk til ettertanke. Design selger, bare se på iPod, folk bruker dem jo nesten som smykker.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Ravi+28.07.2004, 12.28-->
<!--QuoteBegin-SilentBob
@28.07.2004, 12.21
likte den gamle litt bedre, tror jeg..
79923​
Din syke syke mann!

Nye designet er flott det vel! uansett betyr ikke designet så ufattelig mye for meg egentlig, bare den er grei nok å holde. (men det gamle designet var litt drøyt kanskje)
79925​
[/b]
det er vell smak og behag...
bare syns den så litt diger ut..
 
B

BonyHawk

Gjest
#16
Opprinnelig skrevet av Valan+28.07.2004, 12.42-->
<!--QuoteBegin-Shigsyfreak
@28.07.2004, 11.53
Edit:
Det ser også ut som om DSen har fått en ekstra knapp. Til venstre for start og select
79909​
Det er vel kanskje en av/på knapp, ettersom Nintendo har sagt at den knappen skal være oppe på selve maskina og ikke på siden - som kunne ha blitt litt kjipt, om maskina gikk av nede i lomma. (hvis man da hadde gjort noe, og ikke fikk savet før man eventuelt måtte legge den bort)
79930​
[/b]
Av/På knappen er den lille svarte til venstre. Den som det står power på :D
 
#17
Er enig med Shadar, for en gang skyld. Konsollen er ikke stygg, men den er veldig tradisjonell og egentlig ganske kjedelig. Ikke at det er noe negativt i og for seg annet enn at det jeg forventet noe mer kontroversiellt med tanke på at de forsøker å fremme DS'en som noe revolusjonellt, og i tillegg var designet til GBA SP så mye mye mer moderne. Designet bør egentlig stå til imagen maskinen skal ha.
 
#19
Er det bare jeg som savner en analog kontroll?