[NX] Nintendo Switch med Howie O

En tråd i 'Spilldiskusjon og -nyheter' startet av Buggz, 27.04.2016.

1. Agradula

Agradula Ridder Jonatann Forumleder

Er det ikke no sånn at når man hekler/strikker/broderer så sier man no sånt som at hvis det ser pent ut på vranga så er det godt håndverk?

ganske kult egentlig. Selv uten celshadinga ser det veldig bra. Det er liksom helt glatt, men holder fortsatt en viss kvalitet.

Lodin, Yetipants og Buggz ga dette en brofist.
  2. Lodin

Lodin Mama!

Mark i din Switch? Det er mer sansynlig enn du tror.

3. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Det jeg sa om at jeg håper Switch blir en ny indie-darling? Det ser lovende ut. Kilde: Indie-folk som har gitt ut eller holder på å utvikle indie-spill til Switch. For eksempel:
    Altså, Wonder Boy: Dragon's Trap. Det er... ganske sinnssykt.

demake ga dette en brofist.
  4. Klaymen

Klaymen Medlem

Var ikke det litt tilfellet på WiiU og? Mener å huske jeg leste om at flere Indys gjorde det veldig mye bedre der, da sære ukjente greier har en tendens til å forsvinne i mengden på de andre plattformene mens Nintendo-fans er utsulta på ting å spille, og derfor gir disse en sjanse.

Men ja. Mistenker at Switch blir min hovedkonsoll når jeg først skaffer den. Den timen jeg kjører tog daglig kunne fort blitt veldig mye morsommere.

5. Lodin

Lodin Mama!

Directen starter klokka tolv i natt. En kort tid hadde tubben fler tagger som F-Zero, Mother og Smash Brothers, men de ble fjerna. Hmmm.

6. Lodin

Lodin Mama!

Brystvortene til Mario! <3

Yetipants ga dette en brofist.
  7. demake

demake Seksuelt godteri

Alle veit at Mario er hårete. Dette er ikke canon! :argh:

Tutankoopa, Yetipants og Shinra85 ga dette en brofist.
  8. Yetipants

Noen har ftfy:

Tutankoopa, Hagestol, ganon og 2 andre ga dette en brofist.
  9. Lodin

Lodin Mama!

Fascinerende artikkel hos Kotaku. Ser ut til at Nintendo har gjemt en NES-emulator og Golf i Switchen. Dette som en hyllest til Iwata siden det var ett av de første spilla han koda. Om det er 11 juli (dødsdagen hans) kan man gjøre den legendariske armbevegelsen hans med joycons og da starter spillet. Foreløpig er eneste måten å gjøre dette med en Switch som aldri har vært kobla til nettet, men ganske stilig og en fin hyllest.

Yetipants, demake, Shinra85 og 1 annen person ga dette en brofist.
  10. Lodin

Lodin Mama!

Picross S slippes neste uke til åtte Euro. Regner med at der noen her som skal ha det.

Yetipants ga dette en brofist.
  11. Lodin

Lodin Mama!

Ikke at jeg vil spille den versjonen, men det er mildt sagt jævla imponerende.

oerhört, Novastrum, Shinra85 og 3 andre ga dette en brofist.
  12. Yetipants

Som tidligere nevnt så er den nyeste id-motoren fra framtida. Vi aner ikke hvor godt vi har det som lever i ei tid hvor den eksisterer.

oerhört, Agradula, Lodin og 2 andre ga dette en brofist.
  13. Lodin

Lodin Mama!

Herre, single player tar bare opp 16 GB på det fysiske spillkortet. Om du må ha multiplayeren (og den må ingen ha) så tar det 9 GB fra SD-kortet ditt.
    Imens krever spillet på PC nå over 68 GB. Nærmere hundre med DLC.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.