[NX] Nintendo Switch med Howie O

Lodin

Der Waaaah
Så ja, det lille prosjektet mitt. Grippen er forsåvidt god å holde i, men den er ikke brei nok og ble ubehaglig å bruke i lengden. Etter å ha googla for å forsikre meg om at det ikke er no viktig i midten kappa jeg skiten i to. Hadde uansett bare blitt liggende å støve ned ellers. Ihvertfall funker det som faen. Nå har jeg et mye mer behaglig grep enn med bare stroppedingsene og har fremdeles henda fri. :yoshi:

 

Lodin

Der Waaaah
Men i helvete. Directen er ferdig og Pokeyman Ultra Sun og Moon kommer til 3DS seinere i år. Det Switch derimot får er en port av Pokken. Ikke engang ryktet om at Hwoarang er med ser ut til å stemme. :argh:

 

demake

Seksuelt godteri
Det derre Pokken greiene så grensesprengende rævva ut.
 

Lodin

Der Waaaah
Vistnok helt ålreit. Det er Tekken med 'mans. Litt som Injustice i forhold til Mortal Kombat altså.

No annet som var ålreit var Blaster Master Zero Mission. De har remaka spillet til NES og gitt det enda teitere story om det er mulig. Heldigvis har de og modernisert ting litt. Man kan blant annet skyte på skrått. :eek:
Var skeptisk til den nye grafikken i bretta hvor man går til fots, men så fort at det var greit å oppdatere den. Syns dog Jason burde beholdt den gamle drakta.
Også har de fjerna greia fra orginalen og Fester's Quest hvor man kunne pælme granat eller dynamitt på en boss og så pause under eksplosjonen så de tok konstant skade. Skamdale! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ARMS er ute. Ville bare påpeke dette.
 

demake

Seksuelt godteri
Har kjøpt det. Ville bare påpeke dette.
Vil også påpeke at det er gøyest med veltekontroller, selv om man kanskje ikke har like god kontroll på hva man gjør.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Innrømmer at jeg var skeptisk til dette. Jeg tok feil. Det er helt sjukt artig.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Skeptisk sjæl, men coppa det pga. større mengder gressenkemannings i uken som kommer. Skal hive ut vennekode når jeg en gang slutter å :penga: over hvor dritt system det er.

Ellers er switch (y)(y)(Y)

Kjøpte ARMS fysisk, men spørs om jeg gidder det igjen. 100 kroner mer for en minnebrikke som kan bli borte, og i tillegg smaker vondt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hadde smaken bare vært ok, men neida.

Steila litt da jeg så prisen jeg også men hallo kjøre en time for å få kjøpt ei lita plastbrikke utgår. Sjekka jo prisen på Hamar etterpå og det var dyrere på """""lavpriskjeden"""" Lefdal. Trist! For de som handler der da, ikke for meg.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har testet litt nå, (togturen oslo - kongsvinger gikk svinfort) og ARMS er gøy er nesten alt jeg har å si. Savner kanskje litt singleplayerdybde, hadde vært kult med litt challenges/chievos, men gameplayet er absolutt gøye greier.
 

Lodin

Der Waaaah
Misstenkte at Armer ikke er særlig for folk som vil ha single player. Gidder nok ikke coppe det da siden jeg uansett har Puyo Puyo Tetris til de få ganga det er folk her å spille med.
Gleder meg heller til Spatoon 2.
 

Lodin

Der Waaaah
Skamdale! Den venstre joyconen er død. Virker som batteriet er dødt. Imens vi ser om jeg får en ny en har jeg i det minste en unnskyldning til å coppe en pro-controller.
 
Gule kontrollere er kulest!

Kjøpt meg Switch nylig, elsker den allerede. Første Nintendoproduktet jeg ikke kjøper brukt (alle former for Gameboyer og DSer kjøpt brukt).

Snipperclips eier med dama. Mario Kart er sinnsykt morsomt å spille med kompiser. Bestilt grips for å gjøre det litt mer behagelig å spille - har du såkalte store never blir det ubehagelig i lengden.

Ellers lest mye om Pro-kontrollen. En YouTuber jeg har sett på, Filip, mener joy con grip kontrolleren som medfølger er kurant. Noen som har insight å by på her - er Proen et must for Zelda?

Ja også Zelda. Sparer det til jeg skal ut på tur etter sommeren. Vurderer å kjøpe det fysisk selv om det er hella nice å kun ha memory card. Vurderer Limited Edition kun for sleeven...

Har bestilt billig stash til konsollen på DX, litt spent på hva som dukker opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Før jeg kjøpte Switch tenkte jeg bare at pro-controller var must, men jeg kjøpte et sett til med joycons og et ladegrep isteden siden det er så kurant å bruke. Lodin var vel ikke helt enig, så det er vel smak og behag.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det jetg merket, var at etter 100+ timer BotW, følts Xbox 360-kontrollen som et gigantisk misfoster etter å ha spille med joyconadapteret.
 

Lodin

Der Waaaah
Den ligger allerede å venter hos Coop Extra så det er litt seint og jeg driter uansett i fargen.
Uansett kjøpte jeg en procontroller imens og den er overprisa, men og en av de beste spillkontrollene jeg har testa. Minner såklart om den til WiiU, men enda nicere. Må nesten se om jeg kan bruke den på PCen også.
 

Lodin

Der Waaaah
Gjett hvem som plutselig dukka opp som mlidlertidig gratis DLC til Blaster Master a!



Også har Platinum nå hinta om at også Wonderful 101 blir porta.