[NX] Nintendo Switch med Howie O

Lodin

Der Waaaah
Jeh, Super Mario Sunshine og Luigi's Mansion ved launch hadde vært fett. Også vistnok folka som mekka NES Classic som gjør dette og emuleringa der er vistnok noen hakk bedre enn det Nintendo selv har prestert. Kan man faktisk håpe på høyere oppløsning siden det egentlig er alt spilla trenger?

Sånn ellers er det såklart Emily Rogers som starta å spre disse rykta i går mens Laura Dale kunne fortelle at From har Dark Souls 3 oppe å kjøre på devkit. De vurderer vistnok å slippe triologien. Koei Tecmo ville forøvrig mekke enda et Musou, men av naturlige grunner ville ikke Nintendo la dem mekke Star Fox Warriors.

Sånn ellers er grunnen til at de har starta å lekke igjen at ingen hos Nintendo lenger svarer på mailene deres. No svartelistings på gang der altså. :v
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen

hvis man bare ignorerer OOOH- og IM THE BIGGEST FAN- og OH MY GOD-ene så ser det ganske chill ut.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, men han er i det minste genuint oppspilt hver gang Reggie dukker opp. Forøvrig var det eneste de annonserte på forhånd at han skulle vise fram Mario Runner og der var jeg litt skeptisk. Ihvertfall fint å se at frameraten til Zelda er rimlig solid.
Noen andre som var oppspilt var Shiggy som fikk lov til å jamme med The Roots.

E: Laura med no bilder fra no trailer til no spill som skal annonseres denne måneden. Grudene vet hva det er, men Switchsklusivt er det ihvertfall.




 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Jeh, har vært i utvikling av no fransk studio siden 2013 og er basert på denne boka. Virker sånn passe pretensiøst så da ere vel Ubisoft som står bak.
 

Lodin

Der Waaaah
En haug med patenter relatert til maskina er ute og titta på av LPVG. De bekrefter ihvertfall de fleste ryktene.
Det som dog er nytt er en illustrasjon av et headset man døtter tableten i. Problemet er bare at den kun viser 720P og det holder ikke til VR. For å bruke Gear VR f.eks kreves det minst en Galaxy S6 og den har dobbelt så høy oppløsning.
Om dette faktisk er no og hvordan det løses aner jeg ikke. Til nød vil det funke til å se film.
 

Lodin

Der Waaaah
Eurogamer myser på nyheten om at BotW muligens kun slippes i USA og Japan ved launch mens Europa må vente pga. oversettelser. De påpeker dog at de muligens slipper det her også, men da kun på engelsk i starten. De gjorde no lignende med Xenoblade Chronicles X som fikk fransk og spansk tekst patcha inn en måned etter launch.
 

demake

Seksuelt godteri
Jævla franske rotter :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nintendo kjører da parallelle oversettelser nettopp for å unngå sånt som det der? Ikke at jeg tror det er gjort i en håndvending altså. Uansett håper jeg det kommer til launch her. Gir komplett faen i om jeg får med fransk eller tysk, på lik linje med de fleste norske spillkjøpere.
 

Lodin

Der Waaaah
Om ikke annet kan de selge det digitalt med en diger jævla advarsel om at tullinger som ikke kan engelsk bør holde seg borte.
Husker da jeg kjøpte Morrowind hadde plastikken utapå coveret en sånn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, burde være null stress. Bare selg den amerikanske utgaven med klistremerke, hvis Nintendo fortsatt kjører sonelås på Switch er det så låll atte hjælp.
 

Lodin

Der Waaaah
1-UP Studio har tweeta at de skal være tilstede under konfen til Nintendo. De er da tidligere Brownie Brown og mest kjent for Mother 3. Det er da et av spilla Laura har lekka at endelig skal få sin vestlige debut. Er forøvrig et jævlig stilig spill, men jeg lurer på åssen de takler stammen med homofile alver.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er et spill fra 2006 og har vært fint mulig å spille siden 2010 pga. den fantastiske fanoversettelsen som bla. kisen som stod for oversettelsen av Earthbound var med på. De har hele tiden tilbudt Nintendo å bruke arbeidet sitt gratis, men jeg tar det for gitt at de slipper en egen versjon som er mye verre.
Though masculine bodies and facial hair are common features among them, the Magypsies behave and dress in an incredibly feminine manner.

They have extensive knowledge of PSI and are responsible for teaching PK Love to Lucas and Claus, as well as for teaching PK Starstorm to Kumatora. They are also capable of using PSI themselves. Although they seem to be immortal, since they have lived at least 10,000 years, apparently they can be killed by any other means, as shown with Locria, whose memento was obtainable before pulling the respective Needle.

Similar to the Mr. Saturn's unique use of words such as "boing" and "zoom", the Magypsies frequently use a "♥" at the end of their sentences. The Magypsies raised Kumatora, who happens to have the same pink hair color as them. When the Needle which a Magypsy guards has been pulled, that Magypsy vanishes, having completed its task and promptly ending their "millennia-long life." Also, for some reason, without their makeup applied, the PSI abilities of Magypsies are severely hindered.