[NX] Nintendo Switch med Howie O

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos det der... Pauline har tydeligvis glemt Mario helt. Og er det bare jeg som synes det er litt spesielt at byen er oppkalt etter gorillaen som kidnappet henne og tydeligvis holdt hele befolkningen som gissel? Det er noe som lukter ubehandlede traumer i akkurat det kongeriket, ass. Spesielt med tanke på at det er en park der til minne om... Pauline. Som fortsatt er i live. Men er hun egentlig det?! Har sorgen og sjokket tært så mye på henne at hun har kastet av seg sitt gamle jeg og lever i en diffus tilstand av hukommelsestap og fornektelse, omringet av bautaer over monsteret som lenket henne fast på toppen av et stillas enhver HMS-ansvarlig ville stengt på dagen? Synes loren i dette Mario-spillet går ganske mye dypere enn tidligere. Og ikke nevn slutten. Oh no she betta don't, hunty!
 

Lodin

Der Waaaah
Øh, første gang hu ser Mario driver hu med viktige burgermesterier og enser ham ikke. Ganske bitchy gjort, men hu kjenner ham igjen etterhvert siden hu kaller ham Mario uten at han har trengt å si catchphrasen sin.
Og Kongene ble alle farta over til øya fra DKC for man kan ikke ha en masse aper løpende rundt i noe som prøver å være fancy New York.
 

Lodin

Der Waaaah
Foruten at jeg kjøpte no minnekort til maskina i dag plukka jeg og med meg en stylus til 35 spenn fra Clas Ohlson. Det er da bare en penn med det som ser ut som viskelæret fra en blyant i enden. Den funka som faen så da fikk jeg endelig døtta min sedvanlige melding inn i Splatoon.
 
Ikke at jeg vil spille den versjonen, men det er mildt sagt jævla imponerende.
Switch er den eneste konsollen min, så jeg slo til og kjøpte dette på fredag. Har ikke greid å legge det vekk siden! Lite ante jeg at å skyte demoner kunne være så gøy, sitter stadig å måper mens jeg foretar det ene syke glory killet etter det andre :D

Bortsett fra slowdown ett par steder hvor det er masse fiender og at lyden faller ut i noen partier har jeg null å klage på så langt :)
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg greier ikke velge mellom dem.
 
Stemte BotW. Mario er et spill uten feil, Zelda er et spill uten sidestykke.

Dog et vanskelig valg da begge spillene kommer uten tvil til å være mine favoritter i seriene. Men Zelda var en øyeåpner, noe jeg tror kommer til å trigge min fremtidige nostalgi mer enn mesterverket Mario Odyssey.
 
Geoff Keighley og hans game awards har kommet langt siden det gikk bort fra spike..... Nesten så jeg kunne tenkte meg å se det.... Stemte Mario.... Det er spillet som har fått eldstemann hekta på spill hehe...
 

Lodin

Der Waaaah
Enig i at det er ganske bra saker, men legger merke til at Schick sponser årets indie. Da får vi håpe at Hydrobot dukker opp igjen.

Sånn ellers gikk jeg også for Zelda selvom Mario er minst like bra. Er dog ikke like revelusjonerende til tross for Cappy.
 
Kan noen overbevise meg hvorfor jeg skal kjøpe Xenoblade Chronicles 2?

Jeg har lyst til å bli overbevist, men eneren falt ikke i smak ...

Edit: Står mellom det og Skyrim.
 

Lodin

Der Waaaah
Tja, det ser jo ut til å være mer av det samme. Jeg digga ihvertfall enern og delvis X, særlig kampsystemet.
Eneste jeg savner er roboter som brøler ting som: Oi yah rotter! I swear on me mum, I'll 'ave your 'ead in and eat yah, yah mangy cunt!
 
Enig med Lodin, digget også både eneren og X.... Dette virker som nevnt som mer av det samme ja, så det spørs om dette faller noe mer i smak... Det florerer endel previews og gameplay videoer rundt omkring, anbefaler deg å ta en titt de... Med unntak av kampsystemet som jeg ikke synes jeg har fått et ordentlig innblikk i ennå, så får man i det minste et inntrykk av hva man kan forvente seg av det som ligger ute på nett...

Edit: ang Skyrim så har jeg det både på ps4(pro) og switch, og foretrekker av en eller annen merkelig grunn Switch versjonen...

Edit 2: Her er en post som forklarer kampsystemet i detalj(laaang post):
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Kjenner jeg er litt MEH til dette dlc’et. Har fullført ca en fjerdedel av det nå og...
skal vi virkelig rehashe disse bossene igjen??? Storyen er totalt uinteressant. Jeg driter i å spille i timesvis for å får en irrellevant cutscene med Mipha. Flere shrines var heller ikke noe jeg ville ha. Den derre one hit challengen i starten var ganske meh også.
Har lyst på den sykkelen da, så jeg kommer vel til å fortsette selv om hvert fiber i kroppen stritter i mot.
 
Jeh, alt innholdet her hadde vært kult å ha underveis i spillet, men hvis man allerede har alle 120 shrines så er det fint lite som føles helt nytt. 16 nye shrines (antar jeg jeg pga. progresjonen så langt) og noen nye kostymer. Ja, og noen bra produserte cut-scenes som føles som det dyreste de har lagt til. Og du må ta alle fire hovedbossene på nytt med forhåndsbestemte klær og våpen og et bælstygt filter over hele greia. For belønninger du har fint lite å bruke om du allerede har gjort alt av verdi.

Med tanke på den fantastiske DLC-støtten Nintendo hadde til enkelte spill på Wii U hadde jeg håpet at de slo på stortromma for Zelda, men dette er langt mer typisk vestlig remix-DLC enn noen ville ha.