[NX] Nintendo Switch med Howie O

demake

Seksuelt godteri
Ferdig med Zelda-dlc da. Var det no luggumt?! Njæ. Noen av de nye shrinesa var fete da. Skulle ønske alle i main-gamet var sånn.
Rehashinga av bossene
var noe jævla drit.
Revisiten av yiga clan hideout
var, om noe, enda verre! Igjen!
Siste dungeon/divine beast(?)
var kul, men så falt hele dritten sammen pga
den andre fasen til siste boss.
Gi meg styrke!

Den motorsykkelen er ganske sweet da. Bare synd jeg er ferdig med spillet, så tviler på at den får kjørt seg så mye (den får nok det likevel).
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg greier ikke velge mellom dem.
Jo. Jeg greier det nå. Etter å spilt en dlc på pur tvangslidelse, så blir goty Oddysey for min del.
 

Lodin

Der Waaaah
Pinball FX3 er ute og gratis i den forstand at man får med Sorcerers Lair. Det bordet eier så sånn er det. Dog synd at det er få andre ute enda. Hadde nok coppa Bethesda-pakka en gang til.
Jo også er det en knapp øverst på hovedmenyen som lar deg spille vertikalt. Det er must i håndholdt modus.
 

demake

Seksuelt godteri
Så hinsides fæle de grå kontrollene er.
 

demake

Seksuelt godteri
På førjulsfest i dag ble det nevnt noen twitterrykter om at Dark Souls remaster kommer til alle konsoller, inkludert Switch. Er dette ekte te?
 

Lodin

Der Waaaah
Vel Bamco har holdt no greier for japansk presse, men alt er under NDA foreløpig så det er bare å utsette forventningene.
 
Pinball FX3 er ute og gratis i den forstand at man får med Sorcerers Lair. Det bordet eier så sånn er det. Dog synd at det er få andre ute enda. Hadde nok coppa Bethesda-pakka en gang til.
Jo også er det en knapp øverst på hovedmenyen som lar deg spille vertikalt. Det er must i håndholdt modus.
Det eide. Son of Zeus og Adventureland-bordene er gratis DLC foreløpig og, om du ikke så det. Ser det er en del lisenserte greier jeg må ha etterhvert og.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Fullførte Sjampinjongenes Ballade igår, og må si meg veldig enig med demake. Gøy med noen nye shrines og et nytt Divine Beast + kul boss (digg å Flurry rushe den speed attacken i første fase, i andre fase begynte jeg å miste interessen så da trykket jeg auto-defeat-knappen aka. Urbosa’s Fury). Dølt at man ikke kan bruke det One-Hit våpenet igjen, akkurat det var også ganske artig.

Negativt var den kjedelige skatteletinga med evinnelige trials trials og atter trials. Dersom disse munkene hadde brukt litt mer tid på å bygge forsvarsmekanismer og litt mindre på å klekke ut trialser for the true hero, så hadde kanskje Hyrule vært litt mer bæredyktig idag. Jeg begynnere å gå lei av å warpe rundt på kartet for sånne halv-interessante side-quest, nå som jeg uansett ikke kan dø lenger og kan forsere ethvert terreng kjempenkelt. Fant heldigvis et par shrines mens jeg lette, så så galt er det ikke da. Nå mangler jeg bare 8...

Men jeg har sålangt kost meg masse med Trial of the Sword, som jeg heller ikke hadde spilt før. Dette er jo essensen av det morsomste i Botw. Selv med 17 hjerter klarer jeg å dø en hel del. Spillet er rett og slett bare mye morsommere når man ikke har masse rustninger og matretter og våpen. Har sålangt bare klart den første delen.
 

demake

Seksuelt godteri
På førjulsfest i dag ble det nevnt noen twitterrykter om at Dark Souls remaster kommer til alle konsoller, inkludert Switch. Er dette ekte te?
Dark Souls til Switch blir å skje! 23 mai, folken’s.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Najs, da får jeg altså endelig prøvd dette sagnomsuste spillet :) Gleder meg!

Jeg venter ellers spent på nyheter om prosjekt Octopath Traveller, den demoen var fet! Håper det kommer noen nyheter angående dette snart :)
 
Octopath Traveller var stilig, venter selv på det!

Gikk på to impulskjøp til Switchen; Lovers in a dangerous spacetime og Human: fall flat. Hadde ikke hørt om de men billig spill som ser morro ut er som regel morro. (Kjent med at de har vært ute på andre platformer)

Vi var en liten gjeng inkl dama som skulle spille Human: fall flat. Regn inn litt alkohol en lørdagskveld og du får MYE morro. Dama digga det (stort pluss) og det blir mye undertrykt frustrasjon av å se hvor vanskelig enkle ting kan være. :D

Lovers in a dangerous spacetime er en shooter i verdensrommet, fire personer styrer hver sin stasjon på et romskip og kan veksle stasjoner underveis. Her var vi to par hvorav to gamere og to kjærester som har spilt en del Overcooked og Mario Kart. Dette spillet var jævlig gøy! Det er et så enkelt konsept i utgangspunktet men likevel utfordrende og engasjerende, krever koordinering for eks hvem som styrer skjoldet, bytte av våpenstasjon, bruk av supervåpen og så videre.

Oppsummert lurer jeg på hvilke spill folk spiller på vors/fest/sosiale kvelder. Vi har spilt Overcooked, Mario Kart 8, Tetris, Rayman Legends, Death Squared og Snipper Clips har vi hatt det morro med. Astro Bears og Rocket Fist var litt simplere og mindre engasjerende spill.

Innspill mottas med takk!
 
Jackbox party pack er det ultimate party-spillet for folk som ikke liker spill! Spesielt eneren. (Drawful, Fibbage og Guesspionage er de variantene som har slått best an hos min krets).
 
Sist redigert: