[NX] Nintendo Switch med Howie O

Octopath Traveller, noen som har spilt? Demoen var underholdende, 2D-HD stilen fikk meg til å tenke tilbake på good times med Golden Sun på GBA. Vil kjøpe men vil også vite om det er verdt å begi deg ut på utover det lille demoen viste, da jeg ser dor meg 100 timers spilletid..
 

Lodin

Der Waaaah
Har ikke spilla, men ifølge podcaster er det sinnsykt bra om du vil ha gammelskolete jerperger. Det vil ikke jeg, men det er nok bankers.
 
Det svaret er nok til å overbevise meg!

Oppdaget Rocket League her om dagen, sikkert flere år etter alle andre, men fy faen så artig vi har det lokalt i stua.
 
Konnichiwa sagosen! Vet ikke om du sa det til meg i ombordstigningen fordi du kjente meg igjen eller om du hilser alle velkommen slik, men hyggelig var det!

Vurderer sterkt Pro controller selv nå, hvor finner man de billigst om dagen?
Haha, vittig! Kjente ikkje deg igjen, men du hadde sikkert noko japansk-aktig over deg som fekk meg i teh m00d. :D

Har endelig fått gamepad'en i hånda, den sitter fint og føles veldig bra! Foretrekker personlig mine analoge stikker slik dei er på prokontrollen til Switch, men eg tåler fint dette også. Anbefales veldig, og den koster under tollgrensa på aliexpress! Skal definitivt kjøpe meg ein til når eg føler behovet komme, enten til Mario Kart eller Smash når det kjem.
 

Lodin

Der Waaaah
Det var Smersh Direct istad og den var ikke så slitsom som den under E3. Ihvertfall er de store nyhetene at Simon og Richter Belmont er med samt at de har 'Vania-brett hvor Dracula og andre fælinger dukker opp. Selv Flea Man. :argh: Jo også er Alucard assist.
Så var det masse generell info. Det er 103 brett med totalt og om du skal høre all musikken på en gang tar det 28 timer. Ser ut til at hver fighter har en egen story mode med stillbilder og passende fiender og det er bosser som Rathalos fra Monhun.
Og så til sist da King K. Rool er ny fighter fordi diverse dicks har mast om ham.

Showet starter 28 minutter uti.
 
Haha, helt tåpelig mye innhold i dette spillet etterhvert. Elsker at man nå skal kunne skru av "Stage Hazards", sånn at halvparten av banene ikke lenger i praksis er uspillbare.

Edit: Og! Håper de har fornuft nok til å legge musikken på Spotify denne gangen. Tviler, men det hadde eid.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Hva om folk som pleide å lage Armored Core slo seg seg sammen med noen som har mekka Metal Gear Rising? Da får man jo masse svære biffe roboter som skyter på hverandre og hva er vel bedre?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Det eneste som bedre er om det kommer til noe annet enn Switch for en gjerne skulle hatt det spillen, men ikke eier en Switch.
 

imported_Dash

Lurking since 2006
Simon Belmont er den feteste karakteren i Smash til nå. Utrolig deilig med 80-talls barbar oppdatert til 2018 grafikk! Og ja Sakurai gjør godt på løftet sitt om at dette er Smash Bros Ultimate. Var det 28 sanger til castlevania brettet? Klager ikke. Men Lurer på hvor sunt dette er for Sakurais psykiske og fysiske helse å kjøre løpet så hardt.

Hvilke karakterer har dere på ønskelisten?

Synes Geralt of Rivia kunne passet i smash.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Han har for helsas skyld tatt en sidelinje for dette spillet. Stort sett er det studioet som mekker Splatoon som står for det så han overlever nok.

Geralt hadde eid, men jeg vil heller se Waluigi eller Ashley.

E: Og jeg hadde foretrukket Simon Belmont fra Vania 2. Selv Link har vett nok til å ta på seg tights når han blir voksen i OoT.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg ser alltid frem til når Nicholas poster i Nintendo-tråden. Alltid top tier.
 

Lodin

Der Waaaah
Var enda en Direct med fokus på Nindier istad. Ikke veldig mye spennende, men noe var det da.
Ser fram til Broforce og Wasteland 2 neste måned. Jo også Asshole Goose Solid som har ny trailer og kommer neste år.
På slutten annonserte de og rimlig uventa at Into the Breach ble slippi iløpet av dagen. Er desverre utbrent på det.


Kotaku med liste.
  • Hyperlight Drifter comes to Switch on September 6
  • Broforce comes to Nintendo Switch on September 6
  • Towerfall comes to Switch on September 27
  • Treasure Stack comes to Switch this winter
  • The bizarre arcade game Zarvot comes to Switch in October
  • The adorable Mineko’s Night Market comes to Switch in early 2019
  • Samurai Gunn 2 also comes to Switch in early 2019
  • Co-op Contra-style run and gun action game Bullet Age is out November 2018
  • The World Next Door, a narrative adventure game, hits Switch in early 2019
  • Levelhead, a platformer where you make your own levels and play other people’s, hits Switch in November 2018
  • King of the Hat, a hat-based party game where characters try to knock one another’s hats off, is coming early 2019
  • Untitled Goose Game, “part stealth, part standbox, and all goose simulator,” also out early next year


And some quickfire release dates:
  • Desert Child - December 2018
  • Wasteland 2 - September 13
  • Bastion - September 13
  • The Messenger - August 30 [I’ve played most of this game and it’s excellent—more to come later in the week.]
  • Undertale - September 18
  • Jackbox Party Pack 5 - October 2018
  • Transistor - November 2018
  • Dragon: Marked for Death - December 13
  • Light Fingers - September 20
  • Superbrothers - October 2018
  • Into the Breach - out today