[NX] Nintendo Switch med Howie O

Stikka på den ene venstre joy con kontrollen min mistet "klikke ned" funksjonen så jeg bestilte et rep sett og det tok hele fem minutter å bytte stikke.

Vis vedlegget 15261

Jeg fulgte råd fra denne videoen:


Og kjøpte dette rep settet: Lenke til rep sett

Bra rep sett med deler til å bytte ut fire stikker, samt verktøy til å åpne kontrollene.
Håper alle bare fikser kontrollene sine i stede for å kaste dem =) er ikke sånn at vi trenger mer plast søppel akkurat
 
Fikk en god deal på en brukt Switch med fire joycons (1500kr inkl minecraft og luigis mansion - billig??!), delvis fordi to av consene var ganske slitt. Heldigvis hadde jeg lest på Spillegals forum at jeg kunne kjøpe reperasjonssett (takk @ganon) og fikse det selv.

Hva skjedde? Jeg klarte å ødelegge den ene joyconen fordi skruene er av helt latterlig dårlig kvalitet og ikke alle ville la seg skru ut og jeg presterte å ødelegge kabelen som går til batteriet. Ser jeg ikke er den eneste som ræga over skruene, så inne før noen vil si dette er min skyld. Heldigvis fulgte det med noen nye skruer i settet som jeg satt inn i den jeg faktisk klarte å fikse da.

Kunne kryssposta dette i raeg-tråden, personlig fail-tråden etc men nå ble det en gang her. Så disse skruene til Nintendo vil jeg gjerne klage på.

Det jeg egentlig ville spørre om er om hva som er de prefererte alternativene til Joy-cons (fordi de koster en liten formue og er av tvilsom kvalitet) eller om jeg bare må drite i alternativer og kjøpe originalen likevel.

Gøy med Switch da!
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Sist jeg sjekka er det alltid noe som mangler fra tredjeparts-dillet. Enten har dem ikke batterier eller så mangler de gyro. Hori sine er i det minste gode å holde i vil jeg tro og de pleier jo å lage solide saker. Men så mangler jo de og features.
Men selv foretrekker jeg pro-controlleren til Ninty siden jeg omtrent bare spiller på TV uansett.