Nintendo Wii - Vennekoder

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#23
Ta litt credit for Mii-ene deres a, gutter! Sleng på et nick så det går an å ha en viss oversikt.
 
#24
Har nesten ikke rørt forumet siden jeg fikk Wii-en min på torsdag. Zelda sin feil. :$


Wii-koden min er: 8868-5682-2650-4591
Har slengt inn alle som er i det første innlegget.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#28
Steike, slått av min egen tørrvittighet.

Det slår meg også at de eneste Mii-ene der det står navnet på skaperen er de jeg har fått personlig tilsendt. Ingen av de jeg har henta fra paraden har en skaper. Kjipt og forvirrende.
 
#29
SITAT(Lodin @ 09.12.06, 23.35) 40764
Nå begynner det å fylles opp bra her ja. :D
Da kan det kanskje passe å nevne at man bør skru på traveling i Mii paradekanalen og sette Miiene til å mingle i settingene der man gir dem navn. Det medfører at de automatisk begynner å spre seg til andres maskiner og du vil få andre sine.
Prøv og å krediter dem da. Greit nok at det dukker opp en Mii hos meg som heter Terje, men jeg aner jo ikke hvem Terje er siden jeg kun kan nicka til de fleste. :p

Forøvrig kan de av dere som vil leke med fotokanalen, men ikke har noe SDkort sende meg en PM med URL til bildet man vil dille med så kan jeg sende det over Wii. Pass på at det er en vanlig JPG.

Og jeg vil ikke ha mere goatse! :argh:
[/b]
Terje er min!! Tror jeg satt Terje/rull som "creator". Kanskje jeg endrer det til nick...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#33
Det er litt merkelig. Jeg har om lag 15-18 Mii-er i plaza, derav er det bare fire jeg har laget selv, og 8-9 til som jogger rundt i Mii Parade. Du var vel sent ute med å legge ut koden din, så det kan jo hende ikke alle har fått lagt deg til ennå. Hvis folk i adresseboka di er grå er du ikke helt connected med de ennå og vil dermed ikke se Mii-ene deres.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Let litt rundt i nærheten av adresseboka di, det er virkelig ikke vanskelig å finne (jeg har ikke Wii-en min i nærheten).
 
#36
Faen som jeg misunner dere!

MÅ ha en Wii neste uke, all denne markedsføringa tar knekken på meg!
 
#37
Og hvor finner jeg adresseboka mi? (jeg vet jeg suger)

Edit: Fant ut av det.

Min vennekode: 4655 2396 6891 2014
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#38
Min vennekode er: 6502 4256 4600 9226

Dere må mer enn gjerne legge meg til, men jeg kan ikke legge dere til ennå, jeg får ikke internett før om noen uker... :(
 
#39
SITAT(Lodin @ 09.12.06, 23.35) 40764
Nå begynner det å fylles opp bra her ja. :D
Da kan det kanskje passe å nevne at man bør skru på traveling i Mii paradekanalen og sette Miiene til å mingle i settingene der man gir dem navn. Det medfører at de automatisk begynner å spre seg til andres maskiner og du vil få andre sine.
Prøv og å krediter dem da. Greit nok at det dukker opp en Mii hos meg som heter Terje, men jeg aner jo ikke hvem Terje er siden jeg kun kan nicka til de fleste. :p

Forøvrig kan de av dere som vil leke med fotokanalen, men ikke har noe SDkort sende meg en PM med URL til bildet man vil dille med så kan jeg sende det over Wii. Pass på at det er en vanlig JPG.

Og jeg vil ikke ha mere goatse! :argh:
[/b]
Man kan sende bilde til seg selv. Bare legg til e-mail adressen din i kontaktlisten og skjekk mailen din. Du skal ha fått en e-mail som ber deg om å bekrefte e-mail adressen din eller noe sant. Wii-mailadressen skal stå i den mailen. Du kan sende mail med bilde til den adressen, men bare ett om gangen. Jeg prøvde å legge til flere, men bare det som var lagt til først kom fram.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#40
Sært, jeg prøvde å gjøre akkurat det samme med bare ett bilde. Bare mailteksten kom frem. :(