Nintendo Wii - Vennekoder

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Da var Wii i hus, og min kode er: 2388.0799.4486.3233. Dette innlegget skrives faktisk på Wii, så vet dere det. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Sufjan Stevens - That Was The Worst Christmas Ever!

Sånn ellers, sleng meg inn på lista. Skal ta ei økt seinere og legge inn folk.
 
R

roy_nor

Gjest
#65
Fikk Wii'n på fredag, var bare å stille opp 5 timer før elkjip åpna på fredag, å være #1 i køen er alltid flott ^^.
Kos følelse å se på alle som kom mellom 09.30 og 10.00 (elkjip åpner 10, var bare 10 konsoller) for allerede kl 7 var det 10 i kø'en ^^,
Utrolig morsom konsoll, sliter med å få remoten fra kjæresten til mora mi og søstra mi som er hekta på hvert sitt sports spill.
Så sitter oppe om natta og spiller Zelda når de andre sover. :p Men tror det blir en stund å vente til neste spill som er verdt å kjøpe =\

Btw:

Mitt wii nr er: 1726 2120 9633 1447.

Ossen i H får man inn opera? Får opp spill-mii-bilde-shop-vær og en kanal som ikke funker. =\ Har oppdatert 2-3 ganger.
 
#67
Hmmm... Hvorfor er det ikke folk på Mii-Paraden min? Til tross for at jeg har hele to venner nå (dere andre, bahrg... registrer meg, late jævler!)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#68
Såså. Vennekoden min er visstnok 4954 3986 0300 5829. Skal legge dere til alle mann.
 
R

roy_nor

Gjest
#69
SITAT(Buggz @ 24.12.06, 11.52) 43721
Gå inn på Wii Shop Channel og last ned.
[/b]
ty =)

Er det mulig å få sortert mailen sin etter "lest/ikke lest" ?
Irriterende at jeg ikke får varsling om "mailen du fikk i går er ikke lest!"...
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#72
Ok, nå vet jeg at jeg får Connectoren i morgen. Kommer til å legge til hele SG-gjengen. Så legg til meg hva ;)

Gleder meg :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Sho'thang. Du skal få så mange Mii-er atte.

Mekka Richard D. James i går (basert på Richard D. James-coveret) og sendte ham rundt. Noen som har sett noe til en kar kalt AFX (hele navnet var visst for langt for Nintendo) enda? :p

Edit: Sånn ellers har jeg fått totalt tre Hitlere av dere. Bra jobba.
 
#74
Blææææ, har ikke lagt noen til på år og dag, ikke en gang de jeg har sagt jeg skulle legge til. Får skylde på at jeg ikke har brukt wiien siden jeg er lei Zelda. Så da lover jeg alle dere som har lagt ut koden deres, at jeg legger dere til i morgen, når jeg kommer hjem. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#75
SITAT(Yetipants @ 08.01.07, 16.43) 45937
Edit: Sånn ellers har jeg fått totalt tre Hitlere av dere. Bra jobba.
[/b]
Takk så meget. Vi er alle enige at min var mest diktatorisk av dem, eller? Kobler forresten til Wii-en igjen nå hvis du lover meg at Aphex Twin ligger og venter på meg. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Siden jeg veit at du får noia av det ansiktet, var du den første jeg sendte til. Og jeg aner ikke hvilken av Hitlerne mine som er laga av deg, siden det ikke står navn på Mii-er henta fra Parade.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#77
Og det er forbanna irriterende, spesielt siden det allerede finnes en boks som heter "Creator". :argh:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#79
SITAT(Yetipants @ 08.01.07, 17.07) 45961
Siden jeg veit at du får noia av det ansiktet, var du den første jeg sendte til. Og jeg aner ikke hvilken av Hitlerne mine som er laga av deg, siden det ikke står navn på Mii-er henta fra Parade.
[/b]
Venter fortsatt på photoshoppen SHDR skulle gjøre av meg og ...I Care Because You Do-coveret. :( Og Hitleren min er lett å se, det er simpelten den beste, det.
 

epp

firm and correct
#80
Jeg har laget en med Richard D. James Aka. Aphex Twin og Yeti har laget en annen :D