Nintendo Wii - Vennekoder

Lodin

Der Waaaah
#44
Sendte akkurat en vanlig jpg som vedlegg fra gmailen min og den kom fint fram.
Håper forresten dere likte Mario og Luigien jeg sendte dere. Fant den her. =D
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#46
Jeg skriver alle opp på en liste, og så fører jeg dere inn når jeg får nett (forhåpentligvis før 2007). Så legg meg til innen da alle sammen ;)

Uansett, kan noen forklare litt om hvordan Mii Parade funker? Er det artig eller? Og hvis noen kunne si åssen Message Board fungerer? Er det bra?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Hva med å vente til du får brukt kassa på nett, og heller bli overrasket?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#48
Kanskje det :D Er litt nysgjerrig. Men jeg ser frem til å maile med folket her da. Burde jeg skrive Tutankoopa som creator på Miiene mine så folk skjønner hvem de skal sende "den var genial" meldingene til?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#49
Vi har funnet ut at creator bare står på de Mii-ene som sendes direkte til folk. Mii-ene man henter fra paraden er foreldreløse alle sammen.
 

Lodin

Der Waaaah
#50
SITAT(Tutankoopa @ 12.12.06, 13.18) 41349
Uansett, kan noen forklare litt om hvordan Mii Parade funker? Er det artig eller? Og hvis noen kunne si åssen Message Board fungerer? Er det bra?
[/b]
Paraden funker slik at alle Miier maskina har plukka opp fra andre kommer spradende eller løpende (man velger) og så kan man plukke opp og sende de man liker til plazaen. Evt. slette de 500 Hitlerene man ikke har bruk for.
På message boardet dukker alle mailer og beskjeder opp som små lapper. I beskjedene kan man og lime inn trynet på en Mii og et bilde. Hver dag får man og en oversikt over hva man har brukt maskina til.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#51
Ok ;) MEn da ser jeg fram til å se deres Mii'er og sånt da. Synes det å lage Mii'er er litt vanskelig jeg. Min egen Mii er skikkelig karikaturisk :D
 
#54
Vi får ihvertfall flere Wii-er inn i butikken neste uke der jeg jobber. Kan jo annta at vi ikke er de eneste i landet ...
 
#55
Agahnim: vi er nok ikke de eneste men det er en del butikker i landet som får fra sentrallager og de får nok på andre tider. Jeg tør sette litt penger på at de fleste forretninger og butikker skal ha fått inn nye maskiner før julaften.

Min Wii Vennekode er : 0842 1370 6835 1111

Send meg en PM om du adder meg så jeg kan adde deg og. :D
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#56
Jeg legger til alle. alle. alle. alle. alle. alle. alle. . .

ja. dere skjønner. ;)
 
#60
Yay, jeg og har Wii nå. Skal legge inn hele SG som venner så fort søsteren min blir ferdig med å transofrmere hele familien til Mii-er.

Min vennekode er:4265-9969-4989-2669