Nintendo Wii - Vennekoder

D

Doctor Downs

Gjest
#82
Dr. Downs er navnet på maskinen og den personlige Mii-en min, men sånn jeg forstår det kan dere kalle meg hv dere vil.

3296 2255 8019 1521 er koden min, ihvertfall.
 
#83
Da begynte mine MII's å bli ensomme også... Legger til alle på lista(selv om jeg kjenner relativt få av dere) så forhåpentligvis gjør noen av dere det samme...

MII snakkes

Kode:4934 6031 3235 8609
 
#84
Jaha? Hvorfor har ikke jeg vært innom her før?

Min Wii: 2284 6941 7651 8037

Legger til alle i første post. Må ha noe å gjøre på gjennom natta. Koffein rett før sovetid fungerer dårligere enn jeg ble informert om. ...opplysningssvin.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#85
Ok, da har jeg OMSIDER fått tilbake en fungerende Wii, og selvfølgelig er det en ny maskin med ny kode og meget renset minne for alt som heter venneliste, Mii-er og savegames.

Ny kode er:
4049 0447 6350 0255

Jeg legger til ALLE på nytt og håper folk gidder ta seg bryet med å oppdatere/legge meg til.

EDIT: leif i koden, gitt.
 
#86
Whee, Wii i hus. Vennekoden min er:

<strike>1331 0418 1907 0079</strike>

Legger til alle i første posten etter jobb idag. :)

Jeg har bare hatt tid til å lage én Mii :$

EDIT:
Kommer ny snart, kjøper ny Wii.
 
#87
Jeg har måttet desverre sende bort wii'en min, så inntill jeg får en ny, kommer det nok ingenting nytt fra meg. Jeg legger ut ny kode når jeg får en.
 
#88
Bah, nå blir det til at jeg selger Wii'en og kjøper ny når jeg kommer nedover. Vet noen hvordan det er? Går europeisk og autralsk system på samme nett? Eller kan jeg bare ha aussievenner der nede? Om det fungerer hiver jeg ut ny kode når jeg har fått.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#89
Australia og Europa kjører samme strømnett og TV-system, så det skal da gå bra det. Angående vennekoder, så kan du ha venner fra alle regionene. Noe annet skulle man virkelig ikke forvente.
 
#90
SITAT(Buggz @ 12.02.07, 19.59) 51847
Australia og Europa kjører samme strømnett og TV-system, så det skal da gå bra det. Angående vennekoder, så kan du ha venner fra alle regionene. Noe annet skulle man virkelig ikke forvente.
[/b]
Enig, mente det var mest logisk, men igjen, man vet jo aldri. :) Uansett, da er det jo ikke noe problem, takk skal du ha.
 
#91
Da har jeg også endelig fått tak i en søt liten Wii (WIIIIII!! :D )

Så med det ble det medlemskap på forumet her og greier..

Uansett; vennekoden min er: 1887 3952 0604 1512
Tror jeg kalte den tanna jeg. Det er vel koden det går på uansett?

Jaja, jeg legger vel inn alle fra post 1 etterhvert og =)

Mii spilles vel :p
 
#92
Hoy, da var en wii i hus, så da kommer det ett nytt wii-nummer:

7670 8306 6312 2609 er det nye nummeret. Jeg legger til alle senere i kveld, så dere får prøve å legge til meg og.
 
#94
Jeg er meget late to the party, jeg fikk ny wii for noen måneder siden men har ikke fått helt fingen ut.

For dere som har adda meg fra før bør dere endre vennekoden til
3686 1446 8948 3300
og enten post i tråden at dere har endra det slik at jeg vet hvem jeg skal adde eller send meg en PM.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#97
Slik, da har jeg lagt til de nye kodene. Og jeg har oppdatert Ninjasverre og Ghaz' sin. Men ikke bli overrasket dersom skriften min ikke blir fet med ei gang, for jeg kobler meg sjelden til nett (mye stress, huff). Men dere er altså lagt til ;)

Til alle andre som ikke har lagt meg til: Jeg har lagt til dere, så få ut fingra, hva?
 
#98
Bare for å være litt maseklump. Jeg er ikke i humør til å trykke inn ALLE kodene før jeg vet at noen har adda meg i andre enden. Så om dere bare kunne sprutet meg en PM eller posta her skal du får en hemmelig naken skalla Britney Spears Mii.
 
#99
Nå har jeg lagt til alle på lista. SÅ LEGG MEG TIL NIGGERE! :elsk:

Og NinjaSVERRI: GIEF NEKKID SPEARS PLIX!
 
Åhoi! Kan ikk si at jeg har vært så veldig aktiv på dette forumet selv om jeg har hengt her ganske lenge :p (prøve å forandre på det nå!)
Uansett, jeg har wii, og mange av dere har wii.

Så her er min kode:
3404 7276 9489 6840

Send miis pliz :)

EDIT:
Flaut, faktisk min første post :p