Nintendo Wii

Virker som folk tror at den Nintendo ON-videoen likevel var ekte, Og så er det dette med Aries, som folk tror er Reggie. Han skal gi et intervju til GameSpot senere idag. De fleste fora rundt omkring er spekket med konspirasjoner og rykter, gud vet hvor de får det meste ifra. Gamecube- og Revolution-delen av IGN-forumet er vel den med størst aktivitet. Et eller annet skal visst skje idag, derfor kaller de det Thursdaytron eller Thursdayton etter den tidligere Megaton. Noen har allerede begynt på Fridaytron om det ikke skjer noe idag :p

Madness I say!

MoFo2

Huff, hvis alt dette viser seg å være opstuss skapt for kødd, så er jeg sikker på at folk kommer til å legge skylda på Nintendo når de blir skuffet. Det er jo ikke bare på IGN at diskusjonene raser heller, bare sammenlign antallet besøkende i dette emnet med antall besøkende i MS og Sony sine pressekonferanseemner.

Vel, jeg skal i hvert fall se intervjuet med Reggie live på gamespot klokka 9 i kveld, så kanskje vi får noen svar da.

Kilik

Lokal moderator
Dette er vel omtrent den eneste håndfaste mistanken man har. Fra Nintendo.com:

Nintendo’s 2005 booth, and its slate of games, is altogether luminous, daunting and memorable.

Word has it a secret alcove can be found deeper within the creature which houses the precious Nintendo Revolution. But gaining access to the Shangri-la of tomorrow’s video game generation is to remain an electronic dream.
Dette kan vel tyde på at Nintendo har noe mer på lur i dag eller i morgen.

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg er målløs. Pretensiøst er det eneste ordet jeg klarer å komme med. 1000<x>pretensiøst.

Forøvrig kan man laste ned Nintendos e3-brosjyre herifra: E3 Nintendo

Uansett hva som skjer, sitter jeg i kino-salen og ser Star Wars Episode III (hvis det skjer 19:00 da?). Kanskje like greit å få servert nyheten når jeg kommer hjem igjen - gitt at det er noen, i stede for at jeg skal sitte å vente ved PC-en på noe som egentlig aldri kommer?

Men, hmm ... Vi får se.

Lodin

Der Waaaah
Er det fortsatt i 18 tida her i Norge at de åpner? Sitter på nåler omtrent nå.
Og faen hvis dette bare er bøff! Skulle ikke forundre meg om Aries egentlig er ansatt av Phony eller Lillemyk. :mad:

Lodin

Der Waaaah
Sony og Microsoft da veit du. Lov å disse dem litt i denne tråden. :p

Oh shit! En fyr på SA ved navn Slybo har jobba med Nintendo i en eller annen form.
Im allowed to know. And it probly would'nt matter if I did tell you a few things but I am really enjoying all this speculation/conspiricy stuff. You'll all be enlightened soon enough.
Jævla balleunge!

EDIT: Han selger Ninty varer til diverse storkjeder i Statene.

Burde vi ikke i så fall applaudere Microsoft eller Sony for veldig godt skittent spill? :ler:

Er det noen som følger Rabalderet på IGN eller, for å vite hva all fuzz'en handler om?

JENTR?!?!?

De ser med kameraet, tydeligvis. Så kan de eyegoogle eterpå, og skryte til msn-kompisene? Nei, fysjom, nerdestereotyper og fordommer holder vi oss for gode til? :flau:

Uansett, siden jeg er litt lat og ikke orker å grave, når er det pressekonferansen deres er i dag, og det blir en i morgen? Og de har tre i alt? I r as curius az stupod.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Lodin og Kozeloz:
Opprinnelig skrevet av Kleevah
Hvis dere lurte på tidspunktet skal det visst skje 10:00 PST (19:00 norsk tid) og gamespot skal ha live intervju med Reggie litt senere (12:00 PST, 21:00 norsk tid)...
Var ikke værre en 1 side bakover... ;)

Jeg må ærlig talt si at jeg ikke tror stort mye på dette. Hva er egentlig vitsen med å drøye det et par dager? Sure, de skaper en del oppstyr rundt Revolution, men det oppstyret er det for det meste kun Nintendo-fansen som tar del i, og de hadde kjøpt Revolution uansett.

Kanskje alle er sjenerte.
Hehe :)

E skulle gjerne ha sett på henne. :flau:

Jaja, ennå venter jeg på Nintendo som skal vise mye mer enn de har vist til NÅ.
E må si at Nintendo er jokeren i år. Altså den største jokeren.
De er ganske gode til å vente, e lurer på hva fansen tenker om det.
Det må være noe stort siden de ikke har vist sitt produkt. (Så jeg venter)

Fy flate så mye styr det er rundt Revolution. Hva er egentlig vitsen? Vi får ikke se noe før i kveld uansett, om vi får sett noe da. Og det tror jeg vi får, for Nintendo er nøtt til å komme opp med noe bra nå, eller er det dummeste jeg noengang har sett fra et selskap. Å love noe stort og hype så sinnsykt uten å ha noe i det hle tatt er ikke smart.

De skaper jo et ganske så stort oppstyr, og de skaffer seg PR. Synes det er ganske så morsomt jeg.