Nintendo Wii

#41
Nintendo Revolution ser ut til å være den perfekte konsollen å putte i ryggsekken. Jeg liker virkelig det jeg ser, enkelt og stilrent; ikke det minste forrstyrrende. Sofistikert er ordet jeg leter etter.
 
#44
Folkens, på Nintendo.com sier de at pressekonferansen starter om ca. 3 timer, men jeg har hørt at den går 18.00 norks tid, altså om halvannen time. Er det bare Nintendo.com som ikke sender live, eller er det noe annet??
Sitter å venter i spenning.
 

Endre

Ødela forumet
#47
Opprinnelig skrevet av Trash2000+17.05.2005, 15.51-->
Opprinnelig skrevet av GombaC@17.05.2005, 16.32
<!--QuoteBegin-Trash2000
@17.05.2005, 15.14
Referat direkte fra pressekonferansen blir forøvrig lagt ut fortløpende hos GamersMix.no med tekst, bilder og annen info.
221913​


Gamersmix er ei amatørmessig møkkaside, spar oss for reklamepostinga di.
221923​
Takk for tilbakemelding, men faktisk mye mer aktiv innholdsmessig i forhold til endel andre sider. En grunn til at 5000-7000 personer faktisk bruker siten daglig :)
221938​
[/b]
Hvis det faktisk er tilfellet, hva er vitsen med å reklamere her da? Det tar seg jævelig dårlig ut å bruke forumet til en konkurrent for å reklamere for sin egen E3-dekning, spesielt når du ser at også vi vil se pressekonferansen direkte. Tror du vi har problemer med å få med oss innholdet, kanskje? Tror du ikke vi får akkurat like mye ut av konferansen som deg?
 
#48
Ojda! Den var da overraskende lekker. Jeg hadde nok ikke hatt noen betenkeligheter ved å gi den æresplassen under tven :) Eneste minuset er at de har valgt en hvit stand, det ødelegger litt helhetsintrykket.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#51
Shizzle. Jeg tror nesten jeg må innrømme at den er penest. Men PS3 er bedre (syte, syte)
 
#52
Nintendo.com sier 3,5 timer igjen.
At IGN sier 1,5 time hjelper meg ingenting, i natt satt jeg å ventet på at de skulle sende fra PS3 konferansen 4:00 PST, 06.30 PST hadde de enda ikke startet sende, da gikk jeg for å sove.
 

Lodin

Der Waaaah
#53
Sitter her å ser PS3 konferansen nå og siden 360, men gleder meg ærlig talt mer til Ninty kommer på. De har alltid så raffe presantasjoner.

Og ja, den maskina er et sexy lite beist.
 
#55
Fant dette på Penny-Arcade forumet, om det stemmer hadde det jo mildt sagt vært fett! :D

LOS ANGELES — The players are in place for the next video game battle of the big guns.

“All-access”: Revolution is meant to beflexible for designers and players alike.
Nintendo

Nintendo reveals details Tuesday of its new system, code-named Revolution, after Sony's announcement of the PlayStation 3 console Monday and Microsoft's unveiling of Xbox 360 on an MTV special last Thursday. (Related story: PS3 purports to pack the most power)

All the action is taking place before the annual E3 Expo, which begins Wednesday. The three gaming giants will unveil the systems there.

Microsoft is expected to have the Xbox 360 in stores first, in time for the holidays. Nintendo and Sony will follow in 2006. No prices have been set, and release dates have not been locked in.

Nintendo, whose GameCube sales have lagged, hopes to gain ground, particularly among the fast-growing older-gaming market. Revolution is about the size of a stack of three DVD cases and has no visible knobs, buttons or ports for joysticks. The system will use only wireless controllers, and it sits flat or stands vertically.

With its front-loading slot for discs, it will play games on full-size DVDs as well as older GameCube games on mini-DVDs. Like Xbox and PlayStation 2, it will play DVD movies.

Nintendo, which mostly ignored the Net with GameCube, also is catching up with the online wave. Revolution will offer broadband access to a free Internet-based player matching service, similar to Xbox Live, that also will have downloadable versions of nearly every Nintendo game — from arcade classic Donkey Kong through current titles such as Mario Sunshine. (Nintendo hasn't decided whether downloading will be free.)

Xbox spokesmen have pointed out that 360's specifications are 10 to 13 times more powerful than those of the original Xbox; Sony said Monday that the processor in Play-Station 3, which will come in several colors and be out next spring, will be 35 times more powerful than the PS2 processor.

Nintendo makes more modest claims that Revolution is two or three times more powerful than GameCube. "It's not all about having 'turbo power,' " Nintendo's Perrin Kaplan says. "It's about what you do with it."

Analyst Richard Doherty of The Envisioneering Group says one of Revolution's chief advantages is that designers will find it far easier to create games for Revolution than for competing systems. "They do not need to make major changes from the games they were designing," he says. "They have better performance without having to do a lot of extra work."

Says Kaplan: "We've built Revolution around the concept of 'all-access gaming,' " a term Nintendo uses to mean the system is easily adapted to by both gamers and designers. "We're about sticking to the soul of gaming."
 
#56
Vel, det ser ikke ut til at jeg får noe Live coverage av noen pressekonferanse, så jeg må satse på Spillegal som min nummer 1. nyhetskilde. Dere gjør en glimrende jobb! :tommelopp:

Forresten, Revolution er sexy. Meget elegant utseende. Det gleder meg at Nintendo peiler seg inn på ett eldre marked.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Endre+17.05.2005, 17.24-->
Opprinnelig skrevet av Trash2000@17.05.2005, 15.51
Opprinnelig skrevet av GombaC@17.05.2005, 16.32
<!--QuoteBegin-Trash2000
@17.05.2005, 15.14
Referat direkte fra pressekonferansen blir forøvrig lagt ut fortløpende hos GamersMix.no med tekst, bilder og annen info.
221913​


Gamersmix er ei amatørmessig møkkaside, spar oss for reklamepostinga di.
221923​


Takk for tilbakemelding, men faktisk mye mer aktiv innholdsmessig i forhold til endel andre sider. En grunn til at 5000-7000 personer faktisk bruker siten daglig :)
221938​
Hvis det faktisk er tilfellet, hva er vitsen med å reklamere her da? Det tar seg jævelig dårlig ut å bruke forumet til en konkurrent for å reklamere for sin egen E3-dekning, spesielt når du ser at også vi vil se pressekonferansen direkte. Tror du vi har problemer med å få med oss innholdet, kanskje? Tror du ikke vi får akkurat like mye ut av konferansen som deg?
221978​
[/b]
Beklager det, men viste ikke at dere kom med noe referat før jeg ble gjort oppmerksom om det i denne posten. Sorry...
 
#58
Opprinnelig skrevet av Lodin@17.05.2005, 17.37
Sitter her å ser PS3 konferansen nå og siden 360, men gleder meg ærlig talt mer til Ninty kommer på. De har alltid så raffe presantasjoner.

Og ja, den maskina er et sexy lite beist.
221991​
Har sett begge konferansene, og må ærlig talt si at jeg er ganske skuffet. Mest av alt for at alt som har blitt vist fra spill enten har vært CG, eller koreograferte animasjoner i realtime. Ekstremt lite tatt rett ut fra gameplayet.
 
#59
har dere lagt merke til den søte logoen til RevOlution?



Den første Oen er større enn den siste, akkurat som en Revo og Cube disc :)
 
#60
Så det er bekreftet at det endelige navnet er Revolution? Vel, nå steg forventningene enda mer. Man kaller ikke en konsoll revolusjonerende hvis den ikke er det ... eller?

Forresten synes jeg den var utrolig stilig når jeg så den på de større bildene. :kul: