Nintendo Wii

SHDR

Gullmedlem
#61
Jeg er imponert. Dette gjorde meg litt glad. Den er mindre slående enn x360, men den er penere enn både den og PS3-en. Kanskje litt vel anonym ... likevel: de har klart å lage den pen og diskret uten å gå Apple-veien. Godt jobbet.

Den er mye bedre enn de andre. Ser ut som noe jeg kan bli glad i.

Jeg er så partisk ovenfor Nintendo. :flau:
 
#62
Jeg gleder meg som en unge som skal pakke opp noe på julaften. Både Sony og Microsft har hatt kjempebra fremvisningav sin konsoll. Er 100% på at jeg skal ha begge. Jeg både håper og ikke håper at den blir bra. Hvis den blir bra må jeg punge ut med enda mer :p .
 
#64
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.05.2005, 18.12
Jeg er så partisk ovenfor Nintendo. :flau:
222007​
Pøh, ikke partisk, ærlig.

PS3 Ser jo egentlig ganske lik ut som PS2, bare litt annen fasong, en mindre praktisk en sådan.

X360 Ser grei nok ut, men med tanke på utskiftbare deksler tviler jeg på at den har skikkelig applish kvalitetsfølelse (som jeg får et inntrykk av at revolution har)
 
#68
Jeg mener at det gikk bra ifjor... kan ikke huske at jeg gikk glipp av noe. Så det går nok bra :tommelopp:

edit: da ser det ut som det går greit begge steder, mangler bare audio hos IGN.

MoFo2
 
#70
Hva kan denne revolusjonen være?
Jeg mener, når maskinen kan spille GC spill så må den ha en kontroller fit for å kunne spille de spillene. Det vil si at kontrolleren ikke vil endre seg mye. Hva annet kan endres? Jeg håper virkelig det ikke er no fancy ny måte for å spille på internett.
 
#71
må man være registrert bruker for å streame konferansen?
 
#73
WOW, lekker sak !
Veldig veldig uventett av Nintendo aa stille med en slik design.
Design messig er den i helt like linje med PS3 i allefall.
Er det bare meg som har lagt merke til hvor EXTREM liten den er !!! Se paa den DVDn da i forhold til maskina da !!
 
#74
Ja, man må være det. Jeg har betalt for 4 uker, åltså hele mai slik at jeg får med meg hele E3. Sitter å nå og venter på at det skal starte :)
 
#75
Den var helt klart myyye penere å se på enn hvertfall ps3!
scorer høyere designmessig enn 360 på min liste også....men ennå venter jeg på revolusjonen <_<