Nintendo Wii

#21
Hvordan kjøler du (får plass til) 4 2.5 Ghz porsessorer i et så lite kabinett?

Om de klarer det er vell det en liten revolusjon i seg selv?
 
#22
Opprinnelig skrevet av Shigsy@17.05.2005, 13.44
Den er ikke større i tykkelsen, nei. Ser ikke slik ut for meg.  :blunk:
221856​
Skulle den ikke være nesten like stor som tre dvd cover på alle måter? Kanskje jeg har misforstått...
 
#23
#24
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.05.2005, 14.44
Hvor i alle dager får folk det fra at maskinen har dårlige specs? Når dere faktisk ikke vet hva dere snakker om?
221857​
Revolution will be "two-to-three times more powerful than GameCube," according to Nintendo, which also acknowledges that the next-generation race isn't solely about new technologies. By contrast, Microsoft's Xbox 360 console is 13-15 times more powerful than the first, according to the publisher. And Sony says it's PlayStation 3 is roughly 35 times more powerful than PlayStation 2.

Regner med at de har fått det herfra... Men det er jo bare MS og Sony som overdriver noe helt sinnsykt som vanlig.

Har du bekreftelse på de specsene? Har lest de før men ikke noe offesielt
 
#25
Opprinnelig skrevet av GombaC+17.05.2005, 13.50-->
Opprinnelig skrevet av Pyro@17.05.2005, 13.41
<!--QuoteBegin-MoFo2
@17.05.2005, 10.17
Revolution?????

:blunk:

edit:


MoFo2
221782​

Den er jo mye større en tre dvd'er som ligger oppå hverandre. Revoplution skulle være litt større, så den er nok fake
221855​
3 dvd *COVER* som ligger oppåhverandre ble det sagt!!
221864​
[/b]
Ja, jeg vet det, glemte bare av å putte det inn. Skrev cover i den neste posten min..
 

Kilik

Lokal moderator
#26
Apropos å skryte på seg ytelse, noen som husker dette?

GC 10-12 million Polys
PS2 75 million polys
Xbox 150 Million Polys
 

SHDR

Gullmedlem
#27
... ja, jeg skulle likt å vite under hvilke omstendigheter PS3 pushet 2 teraflop.

Litt mer kaudervelsk! Ser ekte ut, kan like gjerne være fabrikkert. Les hele.

i have a family member working at zooarmi cornwall uk and a freind who is a networks engineer at ibm/// revolution specs to follow /// ibm gekko cell 4xgekko cpu each with 2x32bit fpu and hyper treading type set ups thats 8x32bit fpu treads and 8x32bit cpu treads// each of the 4 cpus has its own 128k l1 catch and they all share a 512k l2 catch the frontside bus is based on dual cpu power macs and is at least 1.5ghz the cell is copperwire and micro pcocessor (embeded)and will run on updated gamecube code// the main memory will act as a l3 catch and will be 256mb of next generation 1tsram and run at a 800mhz clockspeed thell be a further 256mb of standard pc ram at 400mhz /// graphics processor will be a artx ati hybrid combining the strengths of the 360 gpu with the flipper gpu inside gamecube //it will house both shaders and a tev engine and is said to be dualcore and again copperwire clock speed is 600mhz and theres 16mb 1tsram embeded///disc system will be a hd version of the gamecube disc with 12cm size not 8cm like gamecube/// thell hold 5 times the data of gc discs and again read from the smalllest edge 1st and read anti clockwise the speed will be 32xspeed and offer data pass to revolution 3 times faster than 360 dvd drive///revolution will be the smallest console ever and its self loading drive will work even wen theres no power as theres a battery inside for the disc drive and other little extras///revolution will have a full on net service its being developed by nintendo gamespy aol and squre it will offer a comunity set up just like aol net service and will run lag free even on a low speed br band conection it will be totally free aswell as long as u have a wifi spot to conection or existing br band set up in your home all of the above are 100% true my next post will be all about revolutions amasing control pad
 
#31
Opprinnelig skrevet av Trash2000@17.05.2005, 15.14
Referat direkte fra pressekonferansen blir forøvrig lagt ut fortløpende hos GamersMix.no med tekst, bilder og annen info.
221913​
Gamersmix er ei amatørmessig møkkaside, spar oss for reklamepostinga di.
 
#32
Opprinnelig skrevet av GombaC+17.05.2005, 16.32-->
<!--QuoteBegin-Trash2000
@17.05.2005, 15.14
Referat direkte fra pressekonferansen blir forøvrig lagt ut fortløpende hos GamersMix.no med tekst, bilder og annen info.
221913​
Gamersmix er ei amatørmessig møkkaside, spar oss for reklamepostinga di.
221923​
[/b]
Takk for tilbakemelding, men faktisk mye mer aktiv innholdsmessig i forhold til endel andre sider. En grunn til at 5000-7000 personer faktisk bruker siten daglig :)
 
#34
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@17.05.2005, 15.54
Nå venter jeg bare på Nintendo! :blunk:

Det er ca 04.03.500 time left.  :)

Noen andre som venter??  :kos:
221940​
Huh? :confused:

Ca. 1 time og 57 minutter igjen.

Og ja, jeg sitter å venter. Er utrolig spent nå. :svette:
 
#36
Blir vel forferdelig å høre japan-engelsken på streamen :(. Blir nok like vanskelig som å forstå japanerne som snakket engelsk på Sony konferansen...
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#37
Sal bli spennende å se hva Nintendo sin revolusjon er. Tror igrunn ikke vi dskal ta navnet revolution _alt_ for bokstavelig.

Det er fine dager for en gamer. ^_^