Nintendo Wii

Lodin

Der Waaaah
Nå har jeg endelig sett hele konferansen til Ninty (fikk ikke lasta ned før i går kveld pga ræva torrent) og tviler egentlig at vi får noe mer konkret om Revolution i dag. Til tross for alt gærningene spekulerer om fikk jeg aldri inntrykk av at de sa dere vil få vite akkurat hva som er så revelusjonerende i løpet av de neste dagene.
Gøy å spekulere, men jeg kommer ikke til å *kutte kutte* hvis det ikke dukker opp noe nytt.
 
Opprinnelig skrevet av Guffufs@19.05.2005, 17.31
Fy flate så mye styr det er rundt Revolution. Hva er egentlig vitsen? Vi får ikke se noe før i kveld uansett, om vi får sett noe da. Og det tror jeg vi får, for Nintendo er nøtt til å komme opp med noe bra nå, eller er det dummeste jeg noengang har sett fra et selskap. Å love noe stort og hype så sinnsykt uten å ha noe i det hle tatt er ikke smart.
223238​
Vel, Nintendo lovte aldri at de kom til å vise alt om maskinen på E3, heller tvert imot. Og om det er noe i hypen deres kan vi ikke si noe om før vi vet noe mer om maskinen. Blir litt teit å si at Nintendo har hypet maskinen uten grunn da vi nesten ikke vet noe om den.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hva er det Nintendo har gjort for å skape hypen?
Slik jeg ser det, er det nerder og internett som har skapt hypen.
Hvis nintendo har lagt "sporene" ute på internett kan det ikke kalles annet enn genialt.

De har kalt maskinen "revolution". Det har satt fantasien i sving på underholdningshungrige forbrukere. Jeg er enig i at de bør innfri heftig for å fortjene navnet, men hypen har hjernene deres skapt selv. :)
 
Hvis du med hypen mener det som skjer akkurat nå, i skrivende stund, rundt omkring på diverse fora er det vel ingen som kan svare på det før i kveld. Men hvis du mener at Nintendo aldri har sagt noe om å revolusjonere, så er det helt feil. De har sagt at deres neste konsoll ikke vil være tradisjonell, at vi vil få noe helt nytt og revolusjonerende som rett og slett vil forandre måten vi spiller på. I tillegg skal denne ha et langt større masse-apell, slik at personer som aldri har spillt før vil begynne å spille. Det at Nintendo har sagt alt dette, at de er fast bestemt på å "forandre" spillbransjen med sin nye konsoll er også hele grunnen til at de har kalt den for Nintendo Revolution.

Uansett, vi får se i kveld. Det er vel ingen som tviler på at vi ikke har sett den revolusjonerende halvdelen til Nintendo Revolution, så det er ikke så utrolig om vi får en overraskelse. Spørsmålet er vel egentlig NÅR denne revolusjonen vil komme, ikke OM.
 
Skal iallefall se "E3 Live!" på GameSpot klokka 9 :)

12pm - "A Man Called Reggie"

Jak X, Ratchet: Deadlocked,
& Our Favorite Nintendo VIP
 

Novastrum

Feminist-elitist
Eh... ja, jeg vet hva de har sagt om kommende konsoll. Ninty-fanboys har hamret det inn i skallen min i mange måneder nå. Ikke legg all hypens skyld på Nintendos skuldre! De er kilden til hypen, men fanboys er forsterker av hypen. Mektig forsterker. Jeg sier ikke at Nintendo ikke har planlagt forventningspushet, men jeg ber dere rette et blikk på dere selv, da dere selv er ansvarlig for hvilken hype som fostres i deres hjerner.

Mye av hypen i den siste tida er i hovedsak født av ubekreftede rykter, nintendos investeringer i patenter og noen halvstygge NintendON-montasjer med ukjent opphav. Nintendo gjør det lureste de kan gjøre: holde tett. Verken avkrefte eller bekrefte rykter. Da dette øker spenningsfaktoren til ekstreme høyder. Og lar forumdyr til å lage ekstreme teorier.
 

Lodin

Der Waaaah
Enda mer ild på bålet.
I really think that patent office thing gave it away.

All this talk about "Feeling", those names, "Grasp", the blog saying "Touching is good, Feeling is better"

Haptic feedback, straight from the above link:

"This technology can also provide resistance to textures in computer images which enables computer users to "feel" pictures such as maps and drawings. "

"glove or pen-type devices that allow the user to "touch" and manipulate 3-dementional virtual objects
devices that allow users to "feel" textures of 2-dementional objects with a pen or mouse-type interface "
=D
 
Ja, som sagt, jeg snakket om den konkrete hypingen fra Nintendo. Denne plutslige massen med fanboys som er overbevist at revolusjonen vil komme i kveld har ikke Nintendo hatt så mye med å gjøre, hvis ikke det faktisk er en eller annen representant for Nintendo som har startet en "undercover" pr-kampanje.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Toz@19.05.2005, 18.18
Mod: NEI!
223308​
Vitsen med å legge ut den stygge fake-arten igjen?
 
Vel, det var ikke så spesielt informativt det møtet med Perrin på IGN.. Får håpe det blir litt mer interessant med Reggie på GameSpot kl 21 ikveld.

MoFo2
 

Lodin

Der Waaaah
Men så se på web-camet da mann! Bare den ene ON! greia samt en masse annet møl.

Opprinnelig skrevet av Toz@19.05.2005, 19.53
Hele dette emnet har vært gjennomsyra med stygg fake-art og så får ikke jeg lov? :(
223328​
Beklager, men hvis den stygge fake-arten er fra før selv pressekonferansene blir det for dumt.
Ta det rolig. Jeg er ny i jobben og bare føler meg fram litt.
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@19.05.2005, 17.17
Jeg må ærlig talt si at jeg ikke tror stort mye på dette. Hva er egentlig vitsen med å drøye det et par dager? Sure, de skaper en del oppstyr rundt Revolution, men det oppstyret er det for det meste kun Nintendo-fansen som tar del i, og de hadde kjøpt Revolution uansett.
223233​
drøye det et par dager ? hvorfor skulle de annonsere rev. FØR e3?
er ikke e3 til for at man skal vise hva man har PÅ e3 ?