no mafian II [PC, PS3, X360]

#21
Som StarEye sa:

PS3 versjonen var skuffende upolert, med helt horribel screentear (værste jeg har sett noensinne faktisk), dårlig framerate, og mangel på fauna (gress).
La ikke merke til det med gresset, da. Også er kontrollen ordentlig knotete i forhold til f.eks... (trommevirvel)
GTAIV
. MEN det skal sies at jeg ikke engang rakk å komme meg gjennom hele demoen før jeg måtte stikke avgårde til no IRLings, men det har heller ikke frista noe særlig å starte demoen på nytt siden da. Kanskje jeg bare er møkklei open world-spill :qq:
 
#22
360 demoen jeg testa gikk som forventet, lav men overlevbar framerate med null AA.

Det er sikkert masse å klage på, men jeg bare nyter min ignorant bliss denne gangen å koser meg. Som jeg ofte liker å gjøre, Kojima.
 
#23
. På den andre siden er det så mange små irritasjonsmomenter og direkte feil i det ene oppdraget du får spille i demoen at en virkelig kan begynne å lure på hva de har brukt årene på.
Oppdraget er unikt for demoen. Du vil ikke finne det i spillet. Dette nevner de også nevnt i introduksjonen av demoen. Bare sånn i tilfelle du ikke hadde fått det med deg. ;)
 
#24
Coversystemet er noe av det mest rævva jeg har testa noensinne, det er til og med dårligere enn Mass Effect 1 sitt. Implementerte de coversystemet for 4 år siden og etter det gadd de ikke gjøre noe med det? Har de ignorert hele sjangeren og hatt på skylapper mens de laget dette? Det er pirking ja, men det er vanvittig irriterende bare å måtte trykke på en knapp for å gå ut av cover. Det er ganske pes å gå fra for eksempel Mass Effect 2 til dette med tanke på ting vi nå tar for gitt i slike spill som vi ikke kan gjøre i no Mafian 2. Kontrollene føles også litt unøyaktig og klønete, litt som GTAIV med andre ord. Bilkjøringa funka derimot veldig bra, og jeg likte settinga og alt det der så det er ikke helt usannsynlig at dette blir no kjøpings når det havner under tollgrensa.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Oppdraget er unikt for demoen. Du vil ikke finne det i spillet. Dette nevner de også nevnt i introduksjonen av demoen. Bare sånn i tilfelle du ikke hadde fått det med deg. ;)
Poenget med en demo er spesifikt å selge inn spillet til meg, ved å gi en representativ opplevelse av hva spillet har å by på. Bare sånn i tilfelle du ikke hadde fått det med deg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Du som begynte.
 
#28
Nope. Det var en ren genuin opplysning fra min side, uten onde intensjoner. Ikke alle poster på internett er ment som sarkastiske.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29
Bla bla bla, hold kjeft for sjekk hva jeg fant:




ser ut som ps3 vinner igjen???!?!??!
 
#30
nei du hehe de øverste bildene er jo fra no mafian `en
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Mesterrasen vinner igjen. Akkurat som med Bare Fordi 2 demoen er både tidsfristen og kartsperrene hacka vekk.

 
#33
Mafia 2 skal speles på PC når eg ein dag får meg den genialt kraftige, stillegående luksuspc'en eg har ønsket meg i alle desse år. Elsket Mafia 1 og synes oppfølgeren virker nüdelig, men gidder ikkje sånn nedgradering på konsoll når det finnes ting som faktisk blir utviklet til konsollen som både ser og føles bedre ut. Demoen på 360imponerte ikkje, og PS3 har eg snart gitt opp som spelekonsoll. Makan.
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Spilte endelig gjennom demoen og det var ganske gøy. Særlig kontrollen på bilene og skytelydene er fete. Også er det en del dilling som kleskjøping og at man kan finne mat i kjøleskapet. Sånne små ekstraer scorer alltid høyt hos meg.
Kan ikke si jeg er mye plaga av hvordan coversystemet funker heller, men det er vel fordi jeg i utgangspunktet syns de er dritt. I alle spill.
 

Kilik

Lokal moderator
#35
Testa på 360 og det hele føles ganske standard og middels i 2010. Likte Mafia i sin tid, men det var jo før Vice City og San Andreas og greier... 360-demoen imponerte ikke grafikkmessig og hvis PS3-versjonen er langt verre som det sies tror jeg mange blir skuffa. Satser på å raske sammen 10k til en real geimer-PC til høsten, så går nok for den hvis det i det hele tatt blir noe kjøp.

7/10 i Official Xbox Magazine UK forresten.
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Siste spiker i kista for Sonyfægsa. Butthurten er såklart over 9000.

E: Nei å nei, en whinete gruppe degoser krever at spillet blir stoppa fordi det er rasistisk mot degoser i sin påstand om at alle degoser er mafia. Du å du, nå mangler det bare at noen negere begynner å sutre fordi snuten i spillet har en lei tendens til å gå etter nettop dem 75% av tida. :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#37
Jeg har allerede forhåndskjøpt det til PS3, og jeg la helt ærlig ikke merke til mangelen av gress eller blod før folk skrek det i trynet på hverandre. Selvfølgelig hadde det vært artig å ha det med, men ser ikke hvorfor det er så mye styr rundt dette.
Spillbarheten er fremdeles bra, også får vi bonusmissions på PS3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Ikke sant? Det har ingenting å si.

PC er uansett best med flere mils margin. :riffa:
 
#40
Det var no' anna ja. Men den sloganen på slutten :psyduck: