no mafian II [PC, PS3, X360]

Jante

privileged CIS shitlord
#42
Jeg har allerede traska gjennom parken, og jeg la helt ærlig ikke merke til at jeg ble voldtatt i rassen av et par tohundrekilos negere før folk skrek det i trynet på hverandre. Selvfølgelig hadde det vært artig å ha ræva intakt, men ser ikke hvorfor det er så mye styr rundt dette.
Bæsjflyten er fremdeles bra, også får jeg gratistur til legevakta.

 
#43
Jeg regner med at du hadde en lignende post/innstilling når X360 versjonen av Final Fantasy XIII viste seg å være ræva?

Har du tenkt å kjøpe Mafia II forresten?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#44
Jeg spilte aldri Final Fantasy XIII. Og klart jeg mobber 360en når det er på sin plass. Spilling gjør jeg på PC-en, så også med Mafia II.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#46
Jeg har vokst opp med Game Boy, Nintendo og Super Nintendo.

Men men.

Så sånn er det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
hom Special Edition
 

Kilik

Lokal moderator
#50
Ouch, 4/10 fra Jurogamer...

Mafia II strings the player through a couple of dozen mandatory missions, all of them straight out of the Grand Theft Auto reject pile, and the potential for exploration is nil.
Ellers 8.5 fra Gamespot og 7.0 fra IGN. Har et inntrykk av at likte man Mafia 1 og ønsker mer av det samme så blir man fornøyd. Forventer man seg GTA5 blir man skuffet...
 
#51
Det er ikke GTA5, det er ikke GTA i det hele tatt.

Jeg er litt over halveis, så langt så har det vært fin men typisk story og underholdning som faen, men jeg digga jo enern.

Ser fint at dette er ett 7-8 spill, absolutt. Men 4/10 er bare tåpelig.
 
#52
Synes det er trist at omtrent samtlige kritiske anmeldelser anser spillet som et "sandbox" spill ala GTA og Red Dead. Byen i Mafia serien funger mer som en hub-world, ala Super Mario 64, Sunshine og Galaxy. Resultatet av å strukturere et spill på denne måten er jo nettopp for å skape en stemning og atmosfære og pusterom mellom hvert brett - men dette er tydeligvis ikke lov i andre spill en familievennlige plattformspill.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#54
Synes det er trist at omtrent samtlige kritiske anmeldelser anser spillet som et "sandbox" spill ala GTA og Red Dead. Byen i Mafia serien funger mer som en hub-world, ala Super Mario 64, Sunshine og Galaxy. Resultatet av å strukturere et spill på denne måten er jo nettopp for å skape en stemning og atmosfære og pusterom mellom hvert brett - men dette er tydeligvis ikke lov i andre spill en familievennlige plattformspill.
Hadde egentlig tenkt til å skrive dette, men jeg får heller bare QFT.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#55
Mao. det samme folk sutret om når Mafia (1) ikke var det samme spillet som GTA III.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
Så da jeg fikk inntrykket fra demoen at spillet var dødt og hadde kjedelige oppdrag så var det rein innertier, altså? Greit å vite.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
Ja, slik må det være. Føler du for å motsi noen av ankepunktene til Eurogamer, forresten?

PS: Edge anmelder også, og gir det terningkast 6 (på en d10).
 
#59
Så da jeg fikk inntrykket fra demoen at spillet var dødt og hadde kjedelige oppdrag så var det rein innertier, altså? Greit å vite.
Om dette har kjedelige oppdrag så er GTA det kjipeste spillet ever. Alle oppdragene passer til den typiske men gode mafia-storyen og er faktisk forholdsvis variert.

Selvfølgelig er det mye kjøring, men som oftest korte strekninger i forhold til GTA eller RDR.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
Må si jeg ble overrasket over Eurogamers 4/10, da anmeldelsen leste som en 2 at best. Om ikke annet ble jeg mer gira på å teste demoen nå enn før, om bare for å sjekke hvordan de har klart å føkke opp så grovt. Lættis at selvbedragspatruljen er ute på tur allerede, da.