No More Heroes (Wii)

Fikk spillet idag, og det er etter rundt 45 minutters spilling helt herlig, barskt og brutalt, og absolutt noe av det beste, innovative og særegne jeg har spilt på lenge.

Forøvrig, det å ta telefonen i et spill har aldri vært artigere. :D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Fikk også spillet i går, men jeg gadd ikke drasse med meg Wiien, så det blir ikke no' før på onsdag :/
 
For oss (meg) som er helt teite når det kommer til wii: må man ha amerikansk konsoll for å spille amerikanske spill? Det finnes ikke noe ala Action Replay?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ja, desverre. Finnes ingen Freeloader eller noe slikt som fungerer. Du kan jo muligens modde den, men det er jeg helt blank på selv. Og jeg har forstått at du står i fare for å miste hele konsollen med nye oppdateringer :eek:
 
Men faen :(
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SITAT(Yetipants @ 24.12.07, 12.07) 94919
Jeg må vente lenger på spillet, men i det minste får jeg mynter. ^_^
[/b]
Hvor kom egentlig dette fra? Jeg har spillet, og jeg har masse mynter. :p

Ellers kan det nevnes at motorsykkelkjøringen i spillet er like gøy som den var i det første Headhunter-spillet til Dreamcast...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, i den japanske versjonen spruta det mynter og sånn istedenfor blod. Så ut som om de hadde fjerna det i USA-versjonen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Fint det, men det er fullstendig feil. Spruter massevis av mynter i den amerikanske versjonen. (litt blod også)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ække min feil at trailerne juger, vel.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Pff, noen må ha skylda for at jeg fryktet at jeg kom til å gå glipp av noe ved å spille den amerikanske versjonen.
 

Lodin

Der Waaaah
Det er meg, jeg er den som sådde frykt tidligere i tråden. På den annen side leste jeg det i et intervju med Suda selv så det er ikke min skyld. :v:
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg kan herved avkrefte den datoen. Den engelskspråklige utgaven kommer fortsatt 29 februar. Denne er det Rising Star som tar seg av. I Frankrike og muligens noen andre møkkaland er det Atari som står for pushinga og de måtte dytte det en uke bakover. B)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg får vel slenge inn noen flere synspunkter:
Først og fremst; alt dere leser om negative ting i diverse anmeldelser er sant. Det er veldig mange ting i dette spillet som rett og slett er dårlig gjenomført. Santa Destroy som sandkasse er ufattelige trøtt, og kunne egentlig vært skiftet ut med et menysystem. Det er så og si ingen interaktive ting ute i gatene.
Grafikken er teknisk sett rimelig uinspirerende, men helt ok. Likefult kjører spillet ofte med ræva framerate.

Dette betyr selvsagt lite om selve kjøttet er bra, og det er det. På en måte. Jeg har egentlig litt lyst til trekke paralleler til God Hand, da dette også er et spill som slenger horder av fiender mot deg på en gang. Problemet er bare at kampsystemet i NMH er ufattelig daft sammenlignet med God Hand. Spesielt kamp mot flere fiender samtidig føles kronglete, mens z-targeting fungerer fint en mot en. Greit nok at Wii-mote bevegelser hit og dit spriter opp litt, men det gjør ikke så veldig ut av seg rent praktisk. Det er gøy å runke wiimote en gang, men i lengden føles det bare tungvindt.

Men hvem bryr seg, det er jo et Suda 51-spill, og da er det kunstneriske i høysetet! Eller? Jo, men sammenlignet med Killer7 er dette rimelig streite greier.

Mulig jeg henger meg opp i feil ting, men jeg har nok mistet litt gnisten ovenfor dette spillet. :psyduck:
 
SITAT(kakarlsen @ 19.02.08, 17.18) 103505
Jeg får vel slenge inn noen flere synspunkter:
Først og fremst; alt dere leser om negative ting i diverse anmeldelser er sant. Det er veldig mange ting i dette spillet som rett og slett er dårlig gjenomført. Santa Destroy som sandkasse er ufattelige trøtt, og kunne egentlig vært skiftet ut med et menysystem. Det er så og si ingen interaktive ting ute i gatene.

[/b]
Santa destroy(!), kan det være, kan det muligens hende at... nei :( .

Kom igjen gutta, dere kan bedre en 1up, kan dere ikke?