No More Heroes (Wii)

Jeg kan bekrefte at denne nye datoen også gjelder for Norge, i motsetning til den jeg opprinnelig sa. Fikk mail fra Absolutt Spill hvor de beklaget dette. Vel, da blir det i minste mindre tid mellom NMH og Mario Kart..
 

Lodin

Der Waaaah
Spiller det nå og holy shit! Crazy mix av God Hand, Zelda, GTA og en Tarantino-film mixa med alle de små weirde øyeblikkene Suda alltid døtter inn i spilla sine.
Har tatt første fyren, jobba litt og akkurat betalt for neste kamp mot en fyr som er klin lik Mr. Six fra the Invicibles.

MOEEEE!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er på dager som dette jeg elsker å bo i the sticks. Stakk innom verdensmetropolen Hamar for å handle Ingen Flere Helter, merka det søkk i meg da jeg så i Nyheter-delen av Wii-hylla på Elkjøp og fant Super Mario Strikers der. For å gjøre en kort historie enda kortere så var det ingen som hadde hørt om det en gang. Akk o ve. :(

Som plaster på såret kan jeg jo kose meg med spillhandlemulighetene her på Stange, det vil si Narvesenkiosken på hjørnet og Europris. De kan by på juveler som Command & Conquer: Generals til 499 og Might & Magic MCMMXVII til 299. Jeg tror grunnen til at det finnes spill til salgs på Stange er at det er med på å markere stedets posisjon. "Se her," kan man si. "Se her, de selger C&C Generals til 499." Så kan man nikke alvorlig og gå videre i visshet om at man vet nøyaktig hva slags sted Stange er.
 

Lodin

Der Waaaah
Har tatt nummer sju nå og føler at spillet begynner å komme i gir. DM er ihvertfall den beste bossen sålangt.
Skjønner forsåvidt at folk syns det er treigt å samle opp penger, men det gjelder bare å finne en assasination gig man liker og hamstre inn penger på den. Bør ikke ta mer enn en halvtime og da setter man av penger til klær og sånt.
Sidejobbene er forrsten bare der på kødd. Man tjener ikke noe på dem og bare man får gull kan man gå videre til nyere leiemord. Skjønner virkelig ikke at folk kan dømme hele greia nord og ned pga. dette.

Sånn ellers fant jeg en t-skjorte med et generisk robottryne og G1 på. Transformers tribute! :w00t:
 
Problemet er jo selvsagt at man skal være litt i godt humør for å i det hele tatt "finne en assassination gig man liker" -- hvis poenget er å gjøre denne flere ganger. Det tærer ganske mye på et kampsystem som ikke helt tåler å tæres på. Ikke for det, gig-ene pleier å være "grei skuring", og ofte morsomme første gangen. Men du går inn for å forsvare spillet her mer enn du trenger. :)

Hvem er det som dømmer greia nord og ned pga strøjobbene btw?
 

Lodin

Der Waaaah
Han dicken her. Han sammenligner NMH med busskjøringa i det Penn & Teller spillet. :slash:

Forøvrig lå det på fjerdeplass i Engeland forrige uke og har vistnok gjort det bra i Europa ellers og. Hvis vi er ekstra heldige når det faktisk det hemmelige salgstallet Suda har i hodet sitt nå og han vil vurdere en oppfølger.
 

Lodin

Der Waaaah
"We won't be able to make the same game for all territories," Suda 51 said in interview at the Tokyo Game Show. "For Europe, we're going to release two versions. One extreme version, and one with less violence."
Yay I guess.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Okei, nå må jeg få ræva i gir her og se til å få spilt eneren! First thing monday!

EDIT: Ja, send gjerne PM om du vil selge spillet ditt videre :) Du vet hvem du er.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oppfølger? Whoah. Minner meg på at No More Heroes er enda ett av de der "må få spilt det ferdig en dag"-spillene mine. :(
 

oma

Village Drunk
Har egentlig tenkt å kjøpe dette, før jeg så annmeldelsene, og diverse gameplay elementer. - Repititivt, kjedelig og pretensiøst er det jeg sitter igjen med. Yhatzee er full av det.
 

Lodin

Der Waaaah
Personlig ga jeg opp fordi nestsiste bossen,
søstera til Travis
var så jævla irriterende. Fant ingen måte å ta hu ut selv etter å ha lest diverse guider. <_<
Men ellers er spillet gull med stygg grafikk.