No More Heroes (Wii)

Sancti

Terrorkatt
#1
Videostrøm av høy kvalitet, baby!

Hvis du har vært snill gutt den siste tiden, har du spilt Killer 7, som lett er et av fjorårets mest usannsynlig balletøffe spill. Vill grafisk utforming, et plott som er etthundreogtyve prosent snøskred og syv hovedpersoner som har mer personlighet enn de fleste spillutviklere presterer å dyrke frem i løpet av hele sin karriere. Okay, så spillet gikk på skinner (hvilket jeg seriøst tror var selvrefererende mediekritikk: Jeg følte meg ærlig talt ikke så fryktelig mye mindre fri i K7 enn jeg pleier å gjøre i spill. De fleste spill er lineære! De er knapt interaktive!) og blind fokus på svake punkter er kanskje ikke alles kopp med te. Men det gir jeg faen i. Grasshopper Manufacture er viktige saker.

Og gjett om ikke de har fått mer enn en sjanse til: I tillegg til godeste Contact, utviklet i samarbeid med Marvellous Interactive, kommer nu Heroes, som utvikles sammen med Spike og Marvellous. Regissert av SUDA51, mannen bak K7. Det er selvsagt litt betimelig å spørre hva som skjedde med Kurayami, men det får man bekymre seg over når man er ferdig med å elske traileren.

Hva skjer egentlig? Vel, stilen fra Killer 7 er tilbake, med alt det innebærer av sterke kontraster og spisse vinkler. Det eneste vi egentlig ser er en bunt med kamper mellom folk med herlige navn og et slags premiss: En rankingliste for leiemordere. Som vår helt, formodentligvis Travis Touchdown, har lyst til å komme seg til toppen av. Musikken og lyddesignen er gjort av Masafumi Takada, som brakte oss musikken i Killer 7 (og uforholdsmessig fete Rave On), hvilket bare gjør meg enda mer happy.

Jeg forventer ildkamp og sverdfekting og ræva stemmeskuespill. Bring it on!

Edit: Tjoheisann ... Siri var visst logget inn. Jaja.
~SHDR
 

Kilik

Lokal moderator
#2
Voice acting når nye høyder ja. Nesten på linje med klassiske House of The Dead 2.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Travis Touchdown: Your shining armour and fine words won't get you anywhere!

Om de nå klarer å gi det gameplay som ikke suger ræv, men som faktisk er på høyde med det stilistiske innholdet kommer dette til å eie. B)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#4
uansett. kort oppsummert.

Stilig, kul musikk. fet grafikk, rompe voiceacting som passer bra inn i den retro looken.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Min teori er at stemmeskuespillet er overdrevent og kunstig for å matche utseendet. Makes sense, no?
 
#7
Spørsmålet er om det hjelper, all den tid jeg får frysninger på ryggen av hvor grusomt det er å høre på. :)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#9
Ja og nei

Selve grafikken ser kult nok stilisert ut, ikke for mye, ikke for lite. Musikken, tja, kan ikke si at innslaget i traileren var så veldig mye å hoppe i taket for. Premissen virker kul, om det så ikke bare blir en shmup med litt annet dill og en boss. Men det er jo tross alt til Wii så det blir veldig spennende å se hva de finner på (hva anngår interface/kontroll/etc.). Gleder meg? tja.

VO'en var helt horribel, samme med stilen som ikke var CG. Utdaterd "urban" pink-post-it's (Kanskje bare enda en konfirmasjone på at japan kopierer til det ekstreme fra vesten).

Nice, but not so nice, yet.
 
#11
Åj!
1. Bakgrunnsmusikken er forandret.
2. VO til Travis og Sylvia er blitt bedre.
3. Når fyren med det hvite lange håret dør, detter ikke hodet av som i forrige versjon.
4. Ser man nøye etter, er lysettingen i noen scener forandret.

Spent som bare faen! Mer info, takk!
 
#12
WTF! Har ikke sett traileren før nå, og sitter imponert igjen. Spillet virker helrått. Skal holde følge på denne godbiten fra nå ihvertfall!
 

Kilik

Lokal moderator
#13
Slapp av. Spillet har bare fått ny tittel:

SITAT
In No More Heroes, you play as Travis Touchdown, a geek who wins a Beam Katana (a weapon that resembles a Light Saber) through an online auction and uses the weapon to start a new career as a professional killer. [...]

No More Heroes takes place in the city of Santa Destroy, which is designed to look like a big city in the Western United States. You're free to explore the town to your liking, taking on missions large and small to collect money and purchase new weapons, although the game's storyline progresses only when you take on big killing jobs from the UAA. Your day begins in your motel room, where you change your clothes and get ready for a day out on the town. You can walk around town if you like, or you can speed around on your futuristic Schpeltiger motor bike.
[/b]
IGN

Virker meget lovende. Høres nesten ut som en forskrudd versjon av GTA. Kommer ut til sommeren i Japan.

 
#15
Jeg sikler så jeg snart dehydrerer!

Dette spillet må jeg ha :elsk:

Hitman møter GTA som igjen møter Star Wars. Pjur win! Får bare håpe de får til slåssingen skikkelig, hører sverdfektingen i Red Steel ikke er så altfor super, men så kan jo ikke en beam katana sammenlignes med en vanlig katana heller!

EDIT:

SITAT
No More Heroes is all about using your Beam Katana to defeat enemies. When fighting, you position the Wiimote facing up, centered, or facing down in order to move Travis into one of three fighting positions. To perform standard attacks, you repeatedly press the A button.
[/b]
Ah, vel - er jo like greit. Ikke den fancy fektingen jeg hadde håpet på, men det virker likevel gøy!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Flere enn meg som lurer på om tenåringsjentene i heksehatter og undertøy er med i No More Heroes...? :blunk:

Sånn ellers var jeg aldri i tvil om hvorvidt dette spillet skulle skaffes (hint: ja), og nå er den tvilen enda mindre. Håper inderlig de gjør om stemmeskuespillet til Travis igjen slik at vi får tilbake den sytete nerdestemmen fra Trailer #1. :D
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Det finnes lite infor om det, men Suda har enda et Wii-spill i produksjon, Project-S. Dette vistnok i samarbeid med Hideo Kojoma. :blunk: SITAT
Project 'S' is a proposed adventure game for Nintendo's video game console Wii. It is confirmed to be a collaboration between Hideo Kojima and Goichi Suda. Although nothing more is known about the game, it is rumored to be connected to Kojima's 1988 adventure game- Snatcher. The main basis for this rumor is that Suda is a big Snatcher fan, and that the 'S' is supposed to be related to the game's title.

The game was rumored to be revealed by Grasshopper Manufacture during the 2006 Tokyo Game Show, but the new game turned out to be HEROES. Goichi Suda did, however appear on "Hidechan Radio" (Kojima Production's own internet radio show) during the show, hinting that it will be the first game he works on, after HEROES.[/b]
Tatt fra Wikipedia så det kan godt hende det bare er oppspinn.
Alikevel dør jeg på meg om det kommer en oppfølger til Snatcher. :elsk:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#19
Jeg lo så utrolig hardt og godt av denne synopsisen at.. Ja, dette må jeg bare spille.
 
#20
SITAT(Lodin @ 29.11.06, 18.40) 38047
Det finnes lite infor om det, men Suda har enda et Wii-spill i produksjon, Project-S. Dette vistnok i samarbeid med Hideo Kojoma. :blunk: Tatt fra Wikipedia så det kan godt hende det bare er oppspinn.
Alikevel dør jeg på meg om det kommer en oppfølger til Snatcher. :elsk:
[/b]
Det har jeg lest om før. Det er det derre 'Secret Wii prosjektet' Hideo Kojima visstnok driver med, når han ikke spiller Pokèmon eller lager MGS4 :elsk:

Men kan det virkelig bli dårlig? Det er liksom to av de tøffeste spilldesignerene i Japan, og nå skal de lage spill sammen!