Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvis du er på nivå 1-19 vil du slåss mot en Kiwala
Hvis du er på nivå 20-29 vil du slåss mot en Goblin
Hvis du er på nivå 30-39 vil du slåss mot en Omnicrone
Hvis du er på nivå 40-98 vil du slåss mot en Masa & Mune
Hvis du er på nivå 99(+) vil du slåss mot en Nu

Er ikke det riktig da?

Opprinnelig skrevet av mhaggar@01.05.2004, 18.05
Hvis du er på nivå 1-19 vil du slåss mot en Kiwala
Hvis du er på nivå 20-29 vil du slåss mot en Goblin
Hvis du er på nivå 30-39 vil du slåss mot en Omnicrone
Hvis du er på nivå 40-98 vil du slåss mot en Masa & Mune
Hvis du er på nivå 99(+) vil du slåss mot en Nu

Er ikke det riktig da?
Close, but no cigar.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
mhaggar glemte én. Hvis du kommer deg til Spekkio når du er level 5 eller lavere, vil Spekkio være en slags frosk.

Så svaret er, seks former.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Weee.

Nr 33

På nest-sistebrett i Gradius 2 (NES) møter du på en boss fra en annen Konami-shooter. Hvem/hva? Og fra hvilket spill?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Godkjent.

Sjekka litt på nett (hadde ikke hørt det navnet før), og fant ut at det faktisk er en hel dunge bosser fra Life Force på det brettet. En stund siden jeg har spilt Life Force nå … den jeg tenkte spesifikt på var hjernen med armene. ;)

mhaggar lager neste spm.

Nr. 34

I Super Mario RPG (på SNES ja) kan du bli til 2D mario... Hva må du gjøre, og hvor (navnet på stedet holder, trenger ikke noen lang forklaring nøyaktig hvor) for å se dette? Og hvilken 2D mario er det du blir?

SHDR

Gullmedlem
(Jeg føler at all min spillnerdhet blir verdiløs i denne tråden ... kan vi ha en bransjequiz?)

Er du heeeeeeelt sikker på at det stemmer, haggar? Jeg kan ikke huske å funnet det, og jeg har pløyd gjennom SMRPG ganske hardt. Ingen FAQs sier noe om det heller (måtte bare sjekke, ville ikke svart her dersom jeg hadde FAQet svaret).

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Du er en ubrukelig nerd, Shadar. :p

Fant den hemmeligheten på første gjennomgang. Hvis jeg ikke husker helt feil så er det i slottet til Bowser. Du kommer opp en trapp, og det står en søyle ved en dør. Gå bak søyla (fra høyre til venstre), og Super Mario fra Super Mario Bros. kommer ut på andre siden.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, det er da vanlig høflighet å utheve nicket? Lettere å legge merke til at man er nevnt når man skummer et emne.

edit: Hey, jeg er Viktig! :)

Endre

Ødela forumet
Ja, jeg skulle til å si ifra nå, men jeg glemte av det. Ny tittel (litt forsinket) har du også fått. Gratulerer! ^_^

Opprinnelig skrevet av Thinaran@03.05.2004, 12.33
Booster Tower istedenfor Bowser Castle? Og det var mulig det var en gardin, ikke en søyle …
Booster Tower er riktig! (og alt det andre fra første post er seff riktig)

Din tur til å stille spm.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kan fortsette på 2D-Mario …

Nr 35

I Paper Mario, hva heter den lille irriterende fyren i egget, og hvor mange ganger må du slåss mot han?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nei, ILiuz kvitta meg med disse deg-tittelen. Egentlig ba jeg han om å endre til min nåværende tittel etter to dager, men når man er en opptatt sjef, så er man en opptatt sjef.

Status
Stengt for ytterligere svar.