Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av soppe@21.06.2004, 21.04
Du søker på det spilet du vill finne bilder fra *dust*
jeg vet ikke om noen sånne spill fordi de er ukjente for meg <_<
jeg har ikke spurt om å begynne en krangel

Nå skal man egentli prøve å finne ut svaret ut fra hukomelsen da.

Edit:Du kan jo viss du gidder søke på "oldies" eller "classics", virker kansje det. :tommelopp:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vi er på de siste 6 før poengene telles opp, så det skal være vanskelig.

Shadar:
Baby Boomer er ikke korrekt, selv om det er omtrent det eneste man får opp hvis man søker på +baby +nes på Google. ;)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, man har jo selvsagt "Cry Baby", men det er det ikke...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det blir ikke mye tøffere enn dette:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nei, det er enkelt og greit det tvilsomme spillet "Cry Baby" som ikke har noentingsomhelst med filmen å gjøre.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Greit, ingen poeng å hente på spørsmål #95. Spillet heter Bio Miracle Bokutte Upa, og er laget av Konami. Babyen har bl.a dukket opp som spillbar karakter i Konamis Parodius-spill, og et brett er basert på han i et av Wai Wai World-spilla.

Piratversjonen som kom ut i Nord-Amerika ble "lansert" under navnet Baby Mario, noe Nintendo likte dårlig.

Neste spørsmål er up for grabs for de som har lyst.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Off...

Jeg sniker til meg anledningen:

Nr. øh, 96

Jeg vil frem til et NES-spill som aldri ble noe av, men som - i hvertfall teknisk sett - så ut til å bli svært imponerende.
Dette skulle være mulig ved bruk av en spesialutviklet kassett som brukte tilkoblingen under maskinen.

Ja, dette er tynt med info, men jeg tror det holder.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og du er tydeligvis ikke alene.

Her er et bilde av noe som høyst sannsynlig ville være spillets første boss.
(Spilet ble som nevnt aldri utgitt. Bildet stammer direkte fra en av spillets grafiske designere)

Redigert: "Og du er tydleigvis ikke alene" skrev jeg for ca. en time siden, også gikk jeg for å spise, om noen skulle lure på formuleringen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, dette hjelper vel ikke mer, men jeg synes det er verdt å vise frem. Skal prøve å formulere noen ikke altfor opplagte hint.

Det så faktisk veldig Bloodrayne ut, men jeg bare gjetter (ja, jeg vet at Bloodrayne er et spill til PC, men jeg tenkte kanskje at spillet ble skrinlagt fremtil senere?)...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg tenkte jeg skulle skrive "Nei, det er ikke Wolfenstein" :p . Det er heller ikke noen av de andre.
Det kan nevnes at spillet også var under utvilking til PC, men også det ble droppet.

Status
Stengt for ytterligere svar.