NY Podcast for nerder..

Status
Stengt for ytterligere svar.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg tar meg selv nok engang i å trykke på play, og ikke mange sekundene inn i sendingen tar jeg meg selv nok engang i å tenke: "Hvorfor snakker de om det her? Hvorfor forteller de meg det her?".

Og jeg klarer ikke svare på det, det virker som dere bare trykker på rec, tar noen pils og prater skit. Nå kan det ha en sammenheng med at jeg aldri har orket å høre på mer enn halvparten av en sending men dere sier jo ikke noe om substans, dere forteller jo ikke noe interessant.

Jeg utelukker ikke helt at det eksisterer noe interessant inne i sendingene ett sted, men det er pakket inn i så mye "dritt", ser CyberK klokt har påpekt det at dere må gå mer rett på sak for podkasten kunne sikkert vært en tredjedel av lengden om dere hadde kuttet ut all pisspreiket og jeg tror nok det hadde vært for det bedre! Ikke lag en podkast som er for lang til at man gidder å høre på hele, og om den skal være det må dere holde på lytterne og da må dere formidle noe mer og bedre. Det er kanskje lett å si, "mer og bedre", jeg hører dere sier (helt sikker tull da men likevel) at dere nok nå er Norges beste podkast men det må være målt i noe annet enn kvalitet.

Og som nevnt lyden, det overrasker meg veldig at dere fortsatt lar Johan være så fremtredende i lydbildet. Ikke bare har han i min subjektive mening den mest irriterende kombinasjonen av stemme, dialekt og selvgodhet men volumet hans er så mye høyere enn dere andres. Planen hans for Tangerudbakken minner om episoden av South Park hvor Cartman arrangerer basketballiga for crackbabies.

Jeg skal ikke ljuge, denne gangen gidder jeg ikke høre på mer etter at jeg har kommet halvveis inn i ranten om Tangerudbakken (ærlig talt, det verste er at han IKKE troller) fordi jeg allerede har mistet trua på at det serveres noe jeg vil like.

Men, jeg kommer til å starte den neste episoden og men mest for å høre om dere snart kommer til å forbedre dere.

Og jeg har forståelse for om du ikke ønsker å svare på dette men hvordan er lyttertallene deres? Stiger de, synker de, hvor mange titusener er det, og ikke minst har dere stats på hvor mange som faktisk hører hele?

PS: Kveldens drikkelek er å shotte hver gang noen sier "uhm".
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Alle hjerter gleder seg, det er lørdag, og ny episode av n0rdcast!!

Ny og forbedret episode av n0rdcast! Basert 310% på tilbakemeldinger fra våre lojale lyttere fra SG har vi hostet opp denne episoden. :)

http://n0rd.no/episode07-cosplay-sexytime/

- Tilbakeblikk på uka som gikk / spill/filmer/serier hva har du sett

Minecraft
GW2 beta – livestream og forskjellige klasser – speccing
Tim har flytta
Johan har spilt diablo III

- Johans 5 minutt!

Noen som begynner på A har tatt så mye kokain på dassen på Cosmo at de dreit på seg. Mette-Marit blir aldri dronninga mi!

- Fremtiden? Hva gleder du deg til?
Flukt den første filmrollen til black metal-kjendisen Gaahl

- Topp 5
Hallger lister opp sine favoritt krim/politi-serier

- Gamle ting
Civilization

- SexyTime / hot or not
Cosplay : hot or not??
 

demake

Seksuelt godteri
11 minutter og 9 sekunder greide vi denne gangen. Lyst å hoppe utfor verandaen. 11 etasje.
Vi hater dere, hilsen Sofie, Agradula og Buggz.

Faen jeg hater dialekta og jeg hater latteren.

EHEHEHEHEHEHEHEHEHE
 
nå regner jeg med dere blir glade, men nå kommer den nyeste episoden av n0rdcast!!

http://n0rd.no/episode08/

- Velkommen til n0rdCast

Tilbakeblikk på uka. Hva spiller vi? Bruker tida på? Er vi lykkelige?

Framtida?

- Tilbakeblikk på uka som gikk / spill/filmer/serier hva har du sett
Film episoden. Hva slags filmer har du liggende på pcen din eller i vhs\dvd skapet. Alle sletter som regel en film etter de har sett den, hvilkne 3 har dere spart på?

Alle 3 setter opp 3 glemte juveler av filmer (alle sjangere lov) og går igjennom sin liste på hvorfor de har spart den og hva de liker med den.

- Gamle ting

Nytt max payne spill etter 10 år pluss. Nye bra eller holde seg til gamle?

- SexyTime
http://www.5min.com/Video/How-to-Stretch-Like-Rosa-Acosta-124732565

- HypeSlut
Johans slut idag: http://www.retrocityrampage.com/

Takk til Erlend600 og Viddzo som gav oss 5 stjerner på iTunes og en review

-Avsluttning
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
HAR DERE INGENTIN>G OM EURO VISION !!!!!1111????????
 
lol.. jeg beklager så mye men vi var desverre ikke tilstede på møtet hvor det ble vedtatt at Euro Vision plutselig var kult..

:)

Takker for all tilbakemelding btw.. endel av dere som virkelig hjelper oss.. :) Hva syns dere om de siste episodene btw?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
perm ban.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
i følge IP-trackern min så har du faktisk hørt alle episodene våre hver dag nesten.. du er jo vår største fan! wtf liksom!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
IP-trackern din er i ustand
 
Status
Stengt for ytterligere svar.