NY Podcast for nerder..

Status
Stengt for ytterligere svar.
#81
Hørte litt og jeg hørte ingen forandring.
Fortsatt bare tre-fire idoter som prater dritt.
hehe.. vet ikke hvem som er mest idiot, de som snakker på podcasten, eller han som "hater de" men fortsatt sitter å hører.. også på en lørdagskveld da..
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#82
Ikke gjør det vanskeligere for deg selv nå, han har da verken sagt han hater dere eller at han vier lørdagskvelden til å sitte å høre på podkasten, heller stikk motsatt.

:)


Edit: Ahh, han skrev faktisk han hater dere. Vel, kan jobbe med årsaken til det da.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#83
hehe.. vet ikke hvem som er mest idiot, de som snakker på podcasten, eller han som "hater de" men fortsatt sitter å hører.. også på en lørdagskveld da..
Se på klokkeslettet dere la ut linken her igår og hvor lenge etterpå jeg svarte dere.
 
#84
Ikke gjør det vanskeligere for deg selv nå, han har da verken sagt han hater dere eller at han vier lørdagskvelden til å sitte å høre på podkasten, heller stikk motsatt.

:)


Edit: Ahh, han skrev faktisk han hater dere. Vel, kan jobbe med årsaken til det da.
ja, helt enig. men tror akkurat han er en lost cause. Kjekkere å jobbe med de tingene feks. du gav tilbakemelding på, fordi det var konkret og konstruktivt. Ikke bare "Jeg hater dere" eller lignende. Men jeg mistenker at Jonathan er fan av en "påstatt" konkurrenrende podcast, så jeg bryr meg ikke akkurat om det. :)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#86
Men jeg mistenker at Jonathan er fan av en "påstatt" konkurrenrende podcast
Ja. Der tok dere meg. Fy faen. Siden jeg ikke liker dere så må det jo være en konkurrent.

I mitt liv er det bare en Podcast jeg faktisk hører på og det er Radioresepsjonen. Har hørt på et fåtall andre podcasts, uten at jeg har orket å høre ting ferdig. Så nei. Dere er ikke hatet pga konkurrent, dere er hatet fordi dere bare ikke forstår hva folk har sagt til dere her. Dere har ikke gjort en dritt, og da folk kritiserer noe så prøver dere å jobbe dere rundt det ved å argumentere "hvisomatte dersomatte".

Så i mine øyne virker det som dere synes at "Jeg hater dere" er like konstruktivt som de faktiske konstruktive greiene som er skrevet til dere. For det er faen meg helt tydelig at dere ikke gidder å gjøre noe med noen av problemene deres.

Så nok en gang.

Jeg.
Hater.
Dere.
 

demake

Seksuelt godteri
#88
Alle her hater dem.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#89
Hva skjer med at du er blitt Spillegals femte mest hatende a, Demake?

Relater til temaet: Klarte under fem minutter av våset deres.
 
#90
Bare han holder seg unna tronen er alt greit, og ja jeg sparker nedover om jeg må (eller vil).
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#91
Jeg skrudde av millencolin mens jeg venta på toget for å høre det her. Og jeg skrur aldri av millencolin for noe.

Jeg angrer

Jeg lurer litt på hvorfor dere blir overraska over reaksjonene dere får? Det er så tydelig at dere ikke, som Agra nevner, gidder å gjøre noe med den konstruktive kritikken dere får.

- Lyden er fortsatt dårlig; sett iallefall opp en GOD rommikrofon og sitt RUNDT den. Faen heller, høres ut som noen snakker inn i en pute mens en annen har mikrofonen i tanna!
- Kutt ut interne vitser bare dere og kompisgjengen ler av. Det funker dårlig for andre å høre dere skrattle over noe som ikke gir mening
- følg-et-manus!
- funker mye bedre om man ikke sier "jævla" annenhver setning. Da gir det mindre inntrykk av at dere har sitti før innspilling å snakka om de steinvaska, ferdighøla buksene deres, baseball/ sportsjakkene dere har kjøpt overprisa på Carlings, og komplimenterer solariumsfargen på hverandre.

Er et under hvor mye som kan gjøres om dere heller prøver å droppe hele "nerd"-konseptet og heller sier det som det er; en podcast for gutteromsgjengen som liker annet enn bare FIFA på xboxen


Og om dere ser nøye etter, så er det tredje gang jeg skriver det samme, med annen ordlyd. Ja, jeg sjekka først ut i håp om at dere klarte å gjennomføre, men sjekker ut nå skråsikker på at alt er som før.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#92
hehe.. vet ikke hvem som er mest idiot, de som snakker på podcasten, eller han som "hater de" men fortsatt sitter å hører.. også på en lørdagskveld da..
VEIT DU HVEM SOM ER MEST IDIOT DET ER FOLK SOM TYR TIL DET JÆVLA ARGUMENTET DER HERREGUD.

Den utblåsninga måtte jeg bare ha. Beklager. Faen så dum du er, i hvilken verden tror du at du selger podcasten din ved å stable på beina følgende argumentasjon: a) det er teit å hate b) han hører på selv om han hater c) litikke teit å bruke lørdagen sin til å høre på c1) fordi da skal du enten være kul og feste (ie. ikke nerd) c2) eller fordi denne podcasten er så idiot at det er ekstra pinlig å bruke lørdagen sin på det?? Skjønner du fankern ikke selv at du dermed sitter og sier at podcasten din er komplett oppkast og ikke verdt tida man bruker på å prøve å lytte til den? Jeg blir helt målløs av folk som er så usikre på seg sjæl at de må spille «hva med deg a du er litikke trist og taper og nørd da»-kortet, og det er ekstra sykt pinlig når det er akkurat nerder man håper på å treffe med produktet sitt! Og ikke bare det, den helt absurde spekulasjonen som er b) er helt sinnsyk! Jesus!

Greit, det ble en utblåsning til. Unnskyld. Men kan du ikke prøve å ikke ha så rompevondt over at du leverer et undermåls produkt til mennesker som er vant til raffinement, og caller deg på manglene dine på en jevnt over konstruktiv yet SG-ete måte? Kan du værsåsnill å ikke dra den derre hvor du lener deg bråkjekt tilbake med vissheten om at du er råkul og at vi bare er ute etter å hate pga. vår egen smålighet og ikke fordi det er noe som helst fundamentalt galt med produktet ditt som du nekter å fikse? Ikke bare hindrer det at folk blir fra seg av frustrasjon når de snakker med deg i fremtiden, men det vil kanskje bryte ned nok av selvhevdelsesbehovet ditt til at du kan høre på råd og bli bedre. Jeg veit du kan, og jeg veit du egentlig vil.
 
#96
Kan de n0rd-folk lage videorespons til alt som postes her? Det er eit eller anna med å sjå ansiktsuttrykket til folk som har avfektet konstruktiv kritikk pent servert på sølvfat som eg finner fascinerende. Evt så savner eg oppriktighet og tenker "TROLL" når eg leser alt du skriver.

Deilig at de andre orker bruke tid på å lytte på dette så eg slepp, forresten. Takk! :D
 

Javi

elsker dette landet
#98
Jeg unlika så jeg kunne gi deg like igjen Martin.

ps n0rdz, ikke kom tilbake a plz. Ingen kjærleik herfra når dere gang på gang feiler å ta til dere god kritikk. Det er faktisk mange folk her som har peil, som faktisk tok seg tid til å lytte til dere og å komme med konstruktiv kritikk.
 
#99
http://n0rd.no/06-diablo-3-kate-upton-ting-var-bedre-for-og-religion/

Til alles store glede: (nå med mjaue-intro)

Vi tester ny intro, håret til Johan og religion. Kan det bli bedre? Mest sannsynlig, ja.

03:25 – Tilbakeblikk på uka
Minecraft
Tribes

09:20 – Johans 5 minutter
Tangerudbakken – med en twist?

17:30 – Fremtiden
Diablo III
Turboneger mark IV

21:25 – Gamle ting fra gamle dager
Var spill vanskeligere før?

32:34 – SexyTime
Kate Upton- Cat Daddy
VS
KATE UPTON GETS SERVED BY MELANIE IGLESIAS & LISA RAMOS

34:45 – HypeSlut
Scale of the Universe 2

Diskusjon om religion…

Takk for all tilbakemelding, vi tar det med godt mot og lager flere enda bedre podcast-episoder. :)

Tusen takk for all hjelp!
;)
 

CyberK

Finner ikke på noe.
For all del, jeg prøver med velvilje og friskt mot men gadd ikke høre særlig lenge fordi dere har fortsatt ikke fikset lyden. Noen folk høres godt, andre folk er bare uklar mumling i bakgrunnen. Og introen som gikk over i småprat om ting som jeg bare kunne høre halvparten av fenget heller ikke. Skaff et skikkelig lydoppsett og gå rett på sak i podcasten, så kan det hende at folk gidder å høre på lenge nok til at de får med seg temaene dere prater om.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.