Nye 360 dashboardet - 19. november

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
#61
Det er helt klart det å bli kvitt den helvetes støyen som er mest populært her i gården. Endelig kan jeg faktisk spille på kvelden, mens jeg hører spillet. Noen ord om når de skal støtte flere spill for installasjon? Tenkte jeg skulle fyre opp en runde med et installert Crackdown, men det gikk inte.
 
#62
Et ord: Fresh. Mer appelerende enn det forrige. liker spesielt godt Xbox Guide og mulighet til flere i chat. Det gjør Big Team Battle på Halo 3 spillbart...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#63
OS-et til Nintendo DS er "mer appellerende" enn bladene til Xbox360, så det skal ikke så mye til. Gleda meg til å hive det inn, men både xbox og TV var opptatt da jeg kom hjem gitt.
 
#64
Er det bare meg som synes det ser enda mer rotete ut og styggere enn noensinne? I det minste er muligheten til å installere spill fin å ha (kan bekrefte at det er ganske så stor differanse mellom HD installert Lost Odyssey (disc 2), og å kjøre det fra disc.

Avatar er forøvrig så nær rip-off av Mii som det overhodet er mulig.
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Tenkte jeg skulle fyre opp en runde med et installert Crackdown, men det gikk inte.
Det er fordi Crackdown er et av de to spilla man ikke kan installere. :p Husker ikke hva det andre var.
Sånn ellers ble ikke ladetidene så jævla mye bedre i Fable 2, men menyene lugger ikke så jævlig og det slutta å være så forbanna seigt når det er mange fiender på skjermen så det var verdt det.


http://avatar.xboxlive.com/avatar/GNØH/avatar-body.png Bytt ut GNØH med gamertagen din.
 
#66


Fikk ikke til å lage noe som ligna nevneverdig (så ut som en hvem-som-helst) så lagde heller det nermeste jeg kom Manny Calavera : o
 
#67
Det kunne vært litt større utvalg av klær, men det kommer sikkert som DLC etterhvert :argh:

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#70
M$ legger ut en nedlastbar update etter hvert som dagane går.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Litt skrale muligheter for å mekke skjegg på avataren min, synes jeg.

 
D

Deleted member 91

Gjest
#72
Jeg hører det. Hadde vært kult om man kunne ta i bruk 360-kameraet til å lage skjorter ellernoe sånt også, men det er kanskje for logisk.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Nei, MS skjønte bare at du kom til å mekke t-skjorte med bilde av pungen din på innen tjue sekunder var gått.
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Det skal vistnok komme nye klær i bolker annenhver uke det neste halve året framover. Foreløpig skal pakkene være gratis, men jeg har en følelse av at det vil vare fram til to sekunder før de slipper den første.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#77
Hva, som ikke skjønner at du må lagre bildet og laste det opp på nytt et annet sted om du faktisk får det frem, ettersom Microsofts servere blir zerga til helvete? Ellers takk.
 

Lodin

Der Waaaah
#78
Om ikke annet har vi endelig fått svar på hvorfor ladetidene i Halo 3 alltid har vært så Satans lange. Diverse folk tenkte de kanskje kunne bli bedre ved å installere spillet med det nye dashboardet, men artig nok ble det bare verre. Det er fordi kan en hos Bungie forklare at spillet allerede er laga så det kopierer inn kart på en evt. harddisk det måtte finne. Og selvfølgelig sletter dem rett etterpå. Fordi MS var imot installering av spill når de lanserte 360en. Så hvis du legger inn spillet med NXE vil det kopiere bretta fra disk-imaget på harddisken midlertidig over til samme harddisken og dette tar altså litt tid. :psyduck:
uguu~
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#80


Litt likt bare fordi jeg har brunt hår og skjegg, men ellers..