Nye 360 dashboardet - 19. november

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Sancti

Terrorkatt

Ansiktsuttrykket stemmer iallfall. Venner og bekjente kan legge til FreehandMidget for some Siri lovin'. Nilo særskilt invitert.

Lodin

Der Waaaah
Jeg fant de hemmelige hårfargene og det gjorde ikke dere! :p

La systemet stå i ro på my features menyen så kommer det et pling etter en stund. Nå kan du og være en animu.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvorfor får jeg bare fram en grå silhuett når jeg skriver inn avatar-URL-en med gamertagen min i et browservindu? :psyduck:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det samme skjer med MGC-URL-en når jeg prøver å følge Nicholas' eksempel her. Dommedag nærmer seg tydeligvis.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Har du hatt kassa di kobla til intarwebsen?

Jeg har laga en smuuuud neger siden jeg ikke klarer å lage noe som ligner litt på meg en gang.

Hater det. Ser helt greit ut, men det er enda mer rotete enn før. I tillegg apellerer ikke det barbiekonseptet med de stygge avatarene i det hele tatt.

Det er sannsynligvis fordi du er hetero. At det er mer rotete enn før vil jeg gjerne høre argumenter for. Slik jeg ser det har de nå samlet alt du bruker til daglig under "My Xbox", noe jeg finner temmelig naturlig.

D

Doctor Downs

Gjest

Ligner vel egentlig ikke så veldig, men jeg velger å tro at det er fordi jeg er for kjekk for Xbox. Ville aldri brukt den t-skjorta heller. Herreguuuuud.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen

Likner ikke helt, men det var det nærmeste jeg kom med de valgmulighetene som finnes. Kommer vel flere alternativer etter hvert sånn at alle kan få vist hvilke vakre og unike snøflak de er.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du får spørre Microsoft. Eller Rare, da. Siden det er de som har laget det sånn.

Jeg hadde sommerjobb hos Rare, som CEO siden den egentlige CEO-en reste til syden, og jeg husker vi bestemte oss for at de skulle stå sånn fordi modeller står sånn, og vi tenkte at vi skulle være mer voksne, og realistiske enn Nintendo var. Skjønner?

Håper det klarte opp ting :)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har satt sammen en fyr som prøver men egentlig ikke ligner på meg. Synes egentlig hele greia er litt lame pluss, men moro for unga osv. Det hele ser bedre ut og er tøffere å bruke sosialt, men føler ikke enda det fungerer noe merkbart praktisk bedre, og som nevnt er alt jeg bruker under tverrett blading i My Box.