Nytt forum = nytt utseende, tilbakemeldingstråd

Endre

Ødela forumet
Grunnen til at de ikke har noe spesielt ved seg er for å tvinge folk til å lese alle trådtitlene hver gang, og dermed få med seg akkurat hva som er festa. Det er en god løsning de gangene vi har en ny festa tråd, slik at folk ikke ser seg blinde på de og bare hopper rett over de (som du egentlig foreslår), men kjipt for folk som følger med og har lest alle de festede trådene og bare vil vite hva som er nytt ellers. Et lite dilemma? Jeg tror den løsningen vi har nå er best med tanke på nye medlemmer, men akkurat nå får jeg uansett ikke testet den andre måten, siden den jævla serveren her timer ut før jeg får lagra templaten jeg vil forandre. Har allerede sendt support en e-post tidligere i helga, så venter til i morgen før jeg ringer og hører hva som er galt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare sånn for å si det så dukker det fortsatt opp en liten blå runding ved siden av de festede trådene den ene dagen i måneden de har nye innlegg, dette er ikke noe dilemma.

Endre

Ødela forumet
Det behøver ikke å bety at det er en ny tråd, men bare at noen har skrevet noe i en gammel, festet tråd.

Jeg skal høre med support om hvorfor jeg ikke får redigert templates, men først må jeg få orden på avataropplastinga.

Overser jeg noe, eller er det 2011, nytt forum og ingen mobilversjon? :penga:

Endre

Ødela forumet
Nei, du har ikke oversett noe. Jeg ser etter løsninger for en mobilutgave, men vil ikke ha en app som koster penger for brukerne, så ... gi meg litt tid.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det behøver ikke å bety at det er en ny tråd, men bare at noen har skrevet noe i en gammel, festet tråd.
Hæ. Hæ? Hva. Hø? Jeg veit. Det er liksom det som er greia. Det vises uansett når det skjer noe i de festede trådene, jeg vil bare ha noe som gjør at jeg kan overse dem automatisk når det ikke er noe nytt der.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg har en tilbakemelding til dere:
Maks antall tegn i en post er 10000 tegn, som gjør det vanskelig å opprettholde Filmtoppen-trådene ordentlig.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så det er derfor SHDR ikke har posta på et par dager? :p

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Så det er derfor SHDR ikke har posta på et par dager? :p
tsk tsk tsk

[14:52] <drdn> Spillegal suger offisielt
[14:52] <drdn> You cannot create a thread with more than 10000 characters
[14:52] <@Agrajobb> ...
[14:52] <@Agrajobb> what?
[14:52] <@Agrajobb> Det er det verste.
[14:52] <@Agrajobb> Da kan jo SHDR aldri skrive noen innlegg lengre

Endre

Ødela forumet
Plagiat!

Ellers: Jeg måtte fjerne en masse skins fra forumet* , håper de seks som er igjen tilfredsstiller de fleste. Det kommer en ny, ordentlig skin om ikke så altfor lenge.

*fordi det krevde for mye ressurser fra serveren å gjenoppbygge cachen til 25 skins hver gang jeg skulle redigere en template (dette høres kanskje latterlig ut, men det er sant)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da var smileys på plass, men jeg innser nå at alle har en stygg hvit ramme rundt seg. Uvant med dark skin ja..

:doh:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, den :pai: en der så bra ut.