Nytt oppsett i Spilling.

Hvordan liker du det nye oppsettet?

  • Bra!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Dårlig...

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg forstår det ikke.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Syntes det var greit nok, men den førsteinntrykk-seksjonen er egentlig overflødig når vi har "Spill".
Gjør meg ingenting at "Rollespill" og "Slåssespill" er borte, for de brydde jeg meg ikke om uansett.
 
#23
Det opplegget som er nå, virker katoisk. Det var en del emner som var ganske bra i RPG (selv om jeg ikke skrev der så mye) og Slåssespill. Så hvorfor bare slette dem og flytte over emnene? Da er det langt i fra viktig å ha førsteinntrykk-seksjonen som man likevel bare kan lage et emne om spilling generelt.

hvis det var noen som ikke la merke til det, så var det i hvert fall noen holdt seg på slåssespill for det meste av tiden. Enkelt å greit fordi det inneholdt bra saker, og ikke "14-åring-lage-forum-topics" hvor folk skryter av idiotiske ting.
og f.eks det nye emne som maddon laga om ny Tekken turnering. Hvor er det den skal passe inn i resten av mengden? Blir vræka å finne ut det selv om det er sagt alt bare skal ikk i spill-seksjonen.

Istedenfor å ta vekk RPG og slåssespill (altså sette dem tilbake igjen, og i tillegg) så kan man lage en egen turnerings-seksjon selv om den kommer til å bli lite brukt.


..mitt førsteinntrykk (burde kanskje gå i den seksjonen.. *hint*) av dette ser langt i fra bra ut.
 
#25
Helt ubruklig, helt ødelagt, alt er på trynet. Og jeg er seriøs, finner ikke frem til noe, nå må jeg søke etter, før var det klikk klikk, så var jeg der, nå er det, Klikk, skriv, klikk, klikk......bare tull. Pleace, skift tilbake!!



Edit: Eagle, grattis med mod jobben :)
 

Endre

Ødela forumet
#26
Jeg kan forklare hele systemet:

Når et spill akkurat har blitt annonsert havner det i Nyheter og forventninger, her kan folk skrive nye ting om spillet, samt dele forventninger. Som en sidenotis kan jeg nevne at man også kan lage generelle bransjenyheter her. Hvert spill-emne merkes også med utgivelsesdatoen. Når spillet er ute flyttes det over til Førsteinntrykk, ettersom noen da faktisk har testet spillet, og har førsteinntrykk å dele med andre. Så etter en måneds tid flyttes det over i Spill, hvor det vil fortsette å være for generell diskusjon og meningsytring.

Høres ut som mye mas, ja? Heldigvis behøver bare jeg og moderatorene å tenke på det. Målet er egentlig at vi skal ende opp med omfattende emner som inneholder alt fra den første annonseringen av spillet, til førsteinntrykk, til generell diskusjon. Kult, hva?
:julenissen:
 
#29
Opprinnelig skrevet av ILiuz@15.09.2004, 15.32
Jeg kan forklare hele systemet:

Når et spill akkurat har blitt annonsert havner det i Nyheter og forventninger, her kan folk skrive nye ting om spillet, samt dele forventninger. Som en sidenotis kan jeg nevne at man også kan lage generelle bransjenyheter her. Hvert spill-emne merkes også med utgivelsesdatoen. Når spillet er ute flyttes det over til Førsteinntrykk, ettersom noen da faktisk har testet spillet, og har førsteinntrykk å dele med andre. Så etter en måneds tid flyttes det over i Spill, hvor det vil fortsette å være for generell diskusjon og meningsytring.

Høres ut som mye mas, ja? Heldigvis behøver bare jeg og moderatorene å tenke på det. Målet er egentlig at vi skal ende opp med omfattende emner som inneholder alt fra den første annonseringen av spillet, til førsteinntrykk, til generell diskusjon. Kult, hva?
:julenissen:
102987​

Ok, det høres kult ut, ja. Veldig logisk, ja. Men det er også veldig rotete. Ok, for meg så var slåssespill avdelingen viktig, fordi det var der jeg var mest aktiv. Kan egentlig ikke skjønne hva dere tenkte på når det fjerna den.... Det virker ulogisk, veldig lite kult og ikke veldig "DERE", først trodde jeg at spillegal hadde blitt hacka og noen hadde gjort dette for morro skyld, men så fant jeg ut at det var dere, dere må ha seriøst røyka noe "bra-shit" fordi dere kunne ikke gjort alt dette når dere var i normal helse <_<
 
#30
:( Rollespilltingen er borte... Jaja. Er mest på generelt prat :eek:, selv om jeg skal prøve å skrive andre steder :p
 
#31
Kan godt diskutere Rollespill på spill jeg, men jeg syns synd på dem som vil diskutere spill som ikke er slåssespill eller RPG. Liten tabbe spør du meg, men jeg overlever.
 
#32
Synes det høres veldig bra ut, en positiv "oppgradering" på Spillegal :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
#33
Ikke for å være vrang, men når vi først er i gang med å omorganisere og omdøpe, er film, TV og musikk egentlig noe mer "virkelig verden" enn det spill er?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Jeg synes "Den virkelige verden" er et artig, småironisk navn på seksjonen, jeg. Ikke bytt.
 

Dukie

nice girl
#38
Kaos og atter kaos.

Rotete og atter rotete

Iliuz! Da jeg endelig fikk overbevist deg forrige gang at vi trenge rpg og fighting så ble det mer system, og bedre miljø i de enkelte delene.
Det var også en slit forrige gang å finne de gamle rpg- og fightingemnene, for så å ta det på rett plass igjen.

Ok, du slipper å spandere den kebaben på meg. Bare fiks slik det var, så er jeg blid som ei lerke igjen.

"Why fix it if it ain't broken?"
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#39
Ja, det har blitt ganske rotete. Det blir for mange emner i Generelt, og for få i noen av de andre delforaene. Det beste hadde vært å få tilbake rollespill og slåssespill. Tror jeg hadde hatt den meningen om jeg ikke hadde spilt hverken rollespill eller slåssespill, så det har ikke noe med at jeg er rollespillfanatiker.
 
#40
Jeg var aldri innom Slossespill-seksjonen, men bittelitt innom Rollespill-seksjonen og jeg vil også helst ha de seksjonene tilbake. Rot er teit.