Nytt oppsett i Spilling.

Hvordan liker du det nye oppsettet?

  • Bra!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Dårlig...

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg forstår det ikke.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#41
Jepp, rot er skikkelig teit. Om dere ikke vil dele opp i spilltype, så kan dere iallfall skille ut på format eller formatutvikler. Dvs enten i seksjoner for PS2, GameCube, XBox, PC, Håndholdt og Retro. Eller på Microsoft, Nintendo, Sony, PC og Retro.
 

Dukie

nice girl
#44
Slåssespillseksjonen har potensiale til å bli interessant, men også her mangler medlemmenes lyst til å diskutere ordentlig. Dessuten så skal man nok klare å få diskutert like mye slåssespill uten slåssespillseksjonen siden det var såpass få brukbare emner der.
Dude! Jeg kan ikke noe for at jeg ikke har internet, fatter ikke hvorfor jeg ikke kan ha bredbånd enda. Jeg bor sinnsykt sentralt. Jaja... Jeg får fortsette å sende hatmail til firmaene, en vakker dag så slår det nok gjennom.
 
#45
OKey..siste gang jeg sier dette, tror ikke jeg gidder å være så veldig aktiv lenger på sg, men kan vi få tilbake slåssespill avdelingen?
 

Dukie

nice girl
#47
Jeg fatter ikke åssen skade fighting- og rpgdelen gjorde. Jeg digget begge to, selv om jeg ikke var så aktiv på rpg så leste jeg mye der.
Jeg må si meg enig med NiloPilo her. Tenk det over Neptune/Iliuz.
Fillern, du er jo "old school" Iliuz, du vet hvor moro det var på f.eks VF gatheringen osv.


btw. Jeg fant ut at sentralen ble bygt ut for to uker siden!!!!!! :tommelopp:
*bestille*
 
#48
ILiuz: Kanskje du ikke husker gamle spillegal, og kanskje du ikke husker dine gamle medlemmer der, men for guds skyld. Husker DU gamle ILiuz????!!!! Husker du? remember him? :grine:
 
D

Deleted member 365

Gjest
#49
Må innrømme at jeg er glad for at rollespilldelen er borte. Det var jo KUN Final Fantasy der inne. Da er det mye bedre om dere lager en egen final fantasy del så jeg slipper og trykke på den og få mer unødvendig informasjon om ff. Jeg vil mye heller vite om andre rollespill som tydeligvis ingen spiller her. Eller .. Det blir litt feil å si, men det virker nesten sånn. Hvis rollespill delen skal komme opp igjen krever jeg (krever ja. helt riktig) at det skal kun være ET emne om FF.
Er så DRITTLEI av ff. FF får meg nesten til å spy. BLÆH
 
#51
:grine: :grine: Nilo gråter a river:grine: :grine:

Agradula: FF er jo en av de beste RPG spillene i verden, da mener jeg på toppen der.
 
C

Crizpy

Gjest
#52
Opprinnelig skrevet av Agradula@04.10.2004, 10.54
Må innrømme at jeg er glad for at rollespilldelen er borte. Det var jo KUN Final Fantasy der inne. Da er det mye bedre om dere lager en egen final fantasy del så jeg slipper og trykke på den og få mer unødvendig informasjon om ff. Jeg vil mye heller vite om andre rollespill som tydeligvis ingen spiller her. Eller .. Det blir litt feil å si, men det virker nesten sånn. Hvis rollespill delen skal komme opp igjen krever jeg (krever ja. helt riktig) at det skal kun være ET emne om FF.
Er så DRITTLEI av ff. FF får meg nesten til å spy. BLÆH
111884​
Å NEI! TENK Å HA EN SEKSJON DER DET ALLE SPILLA JEG HATER, HAVNER!
DET ER JO LIKE PRAKTISK SOM ET SKRIVEBORD MED IKONER!
 
C

Crizpy

Gjest
#54
*sender en kos til skoen* Selv om han har bildet av ansiktet sitt, og under står det "en sko, hva ellers"

Mener du vi skal sparke deg i trynet? ;)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#58
Opprinnelig skrevet av ILiuz@20.09.2004, 20.47
Bytte navn fra «Den virkelige verden» til «Generelt»?
105408​
Eller bare "annet", siden "generelt" allerede er en underkategori.
 
#59
... eller bare la det stå som det er, så slipper vi å diskutere! :)
 
#60
Nå som Spillegal satser på å ikke ha avdelinger etter konsoll, ser jeg dette som et forsøk på å gjøre brukermassen litt videre opplyste, allment interesserte og mindre homofjortisnerde-fanboy-dritter. Hvor logisk er det ikke da å fjerne seksjoner dedikert til egne sjangere, som - i likhet med konsollinndelt spillforum - gir disse homofjortisnerde-fanboy-drittene en enklere tilværelse?

Jeg er enig med deg, homofaens Jonatann - verdens beste negermann!