Nytt oppsett i Spilling.

Hvordan liker du det nye oppsettet?

  • Bra!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Dårlig...

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg forstår det ikke.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
D

Deleted member 365

Gjest
#61
Takk Trøls.
Det går jo ann å finne et eller annet FF forum istedetfor å henge her å plage oss som ikke liker serien. Med mindre dere har noe annet enn ff shizzle å si.

Sånt som "hvilken level er dere i"-poster er jeg drittlei av.


men ja.
jeg orker ikke krangle om denne spillserien for da får jeg mange folk mot meg som sier jo det er best når det hele egentlig kun står på smak og behag. Så jeg sier. peace out.
 
G

Guffufs

Gjest
#62
Jeg faktisk synes det nye oppsettet er veldig oversiktlig og bra, så jeg stemte bra. Synes det er bedre enn det gamle.
 
#64
Tror SG ville tjent på å ha det gamle oppsettet. Da var det konstant aktivitet i et av delforaene, men nå er det bare en fire-fem topic i hver seksjon med daglig aktivitet. Om man sammenligner talla vil man raskt se at det var mange ganger flere topics og poster innen spilling før.
 
#65
Hva skjedde med disse avstemningene som skulle avgjøre oppsettet? Sist jeg så de, vant det gamle oppsettet med overlegg + litt til.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#66
Opprinnelig skrevet av Agradula@04.10.2004, 20.02
Det går jo ann å finne et eller annet FF forum istedetfor å henge her å plage oss som ikke liker serien. Med mindre dere har noe annet enn ff shizzle å si.
112103​
FF er den mest populære serien innenfor RPG-sjangeren, så det er ikke rart det er mest emner om FF. Det må man bare leve med, uansett hvor mye man liker serien eller ikke. Og ja, du har rett i at det er mange dumme emner, men det er det i alle delfora.

Er også enig i at det aller beste ville vært å få tilbake oppsettet fra de hvite dager. Det vil si slik det var fram til feburar.
 
#67
Opprinnelig skrevet av Agradula@04.10.2004, 20.02
Takk Trøls.
Det går jo ann å finne et eller annet FF forum istedetfor å henge her å plage oss som ikke liker serien. Med mindre dere har noe annet enn ff shizzle å si.

Sånt som "hvilken level er dere i"-poster er jeg drittlei av.
Det er ingen som tvinger deg til å gå inn og lese FF-emner. Selv er jeg drittlei grilltoppen, men jeg syter ikke av den grunn. Emnene eksisterer, og det er ikke stort man kan gjøre med det. Spesielt ikke når det er forholdsvis populære emner.

Og er det ikke bedre at det er konsentrert i en egen seksjon? Sånn som det er nå, ligger det jo FF og Tekken-emner spredd rundt i hele spill-seksjonen. Før var det hvertfall konsentrert til slåssespill og rollespill.

Nei, gi oss heller det gamle oppsettet. Mye ryddigere og mye penere. :)
 
#68
Opprinnelig skrevet av Skoen@04.10.2004, 15.09
*sender en :kos: til Crizpy og Agradula* Så, så, barn, det ordner seg.
111978​
Nei. Nå har jeg sett det også.

Folk her burde være mindre opphengt i ting de ikke synes noe om, og være flinkere til å se den andre veien. Hvis man ikke liker noe, hvorfor oppsøke det?

Dette er så typisk.

Men dere som begynner å kvine på alt og alle når deres små seksjoner dedikert til FF, Slåssespill eller whatever må bare gi dere. Det er så smålig og dumt å kvine på det. Lag et emne eller to om FF i et annet delfora, og bli ferdig med det.
 
#69
Opprinnelig skrevet av SortUlv+18.10.2004, 12.22-->
<!--QuoteBegin-Agradula
@04.10.2004, 20.02
Takk Trøls.
Det går jo ann å finne et eller annet FF forum istedetfor å henge her å plage oss som ikke liker serien. Med mindre dere har noe annet enn ff shizzle å si.

Sånt som "hvilken level er dere i"-poster er jeg drittlei av.
Det er ingen som tvinger deg til å gå inn og lese FF-emner. Selv er jeg drittlei grilltoppen, men jeg syter ikke av den grunn. Emnene eksisterer, og det er ikke stort man kan gjøre med det. Spesielt ikke når det er forholdsvis populære emner.

Og er det ikke bedre at det er konsentrert i en egen seksjon? Sånn som det er nå, ligger det jo FF og Tekken-emner spredd rundt i hele spill-seksjonen. Før var det hvertfall konsentrert til slåssespill og rollespill.

Nei, gi oss heller det gamle oppsettet. Mye ryddigere og mye penere. :)
118710​
[/b]
Vi burde få en moderator/sjef til å lage et emne, der folket bestemmer. Hvis mest folk stemmer på det gamle oppsettet; Da tar vi det! :svette:
 
#70
Det er nettopp dét som er saken! ILiuz lagde en avstemning om Slåssespill og rollespill skulle komme tilbake. "Ja" vant med overlegg, men vi har enda ikke sett snurten av seksjonene. Det er derfor jeg undrer. Eller klager, sett fra moderatorenes synspunkt. -.-;
 
#71
Opprinnelig skrevet av SortUlv@18.10.2004, 21.29
Det er nettopp dét som er saken! ILiuz lagde en avstemning om Slåssespill og rollespill skulle komme tilbake. "Ja" vant med overlegg, men vi har enda ikke sett snurten av seksjonene. Det er derfor jeg undrer. Eller klager, sett fra moderatorenes synspunkt. -.-;
118996​
... Shadar vettu. :svette:
 
#72
..og det har fremdeles ikke skjedd noe. Moderatorer burde holde seg til hva de har sagt, spesielt angående slike ting som dette. Men det er det vel få som bryr seg om. I hvert fall når begge avstemningene vant klart med å få tilbake det som var..
 
#73
Forumet har bare gått nedover strake veien til helvete de siste ukene. Nå må folket virkelig kreve å få tilbake det gamle oppsettet!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#74
Hør her gutt, det er ikke enkelt for meg å si dette, men... Ingen liker deg. Ikke engang moren din. Sorry, ikke ta for hardt på vei.
 
#76
Opprinnelig skrevet av Mandark@20.10.2004, 21.44
Hør her gutt, det er ikke enkelt for meg å si dette, men... Ingen liker deg. Ikke engang moren din. Sorry, ikke ta for hardt på vei.
120829​
Vil du bli med i det store opprøret?
 
#80
Opprinnelig skrevet av Revan@20.10.2004, 21.43
Forumet har bare gått nedover strake veien til helvete de siste ukene. Nå må folket virkelig kreve å få tilbake det gamle oppsettet!
120823​
Du er så idiotisk.