Nytt oppsett i Spilling.

Hvordan liker du det nye oppsettet?

  • Bra!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Dårlig...

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg forstår det ikke.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#81
Revan, du kan ikke være opprørsleder uten våpen. Heldigvis har jeg funnet det perfekte våpenet for en mann av ditt kaliber:

 
#82
Opprinnelig skrevet av Mandark@20.10.2004, 21.56
Revan, du kan ikke være opprørsleder uten våpen. Heldigvis har jeg funnet det perfekte våpenet for en mann av ditt kaliber:

Haha. Scakrrfaice: Du er jævla dum.
 
#85
For det 1.: Moderator lager emne, og sier at resultatet av avstemningen skal avgjøre.

For det 2.: Avstemning er over, og "ja" vant med stort flertall.

For det 3.: Moderator bør gjøre som han sier når det gjelder slike ting.

For det 4.: Moderator virker umoden hvis en bare tar vekk emnene med avstemningene, og later som det ikke har skjedd.

For det 5.: Moderator bør også ta brukere på alvor når det gjelder slike ting.

For det 6.: Gi meg/oss minst en god grunn for at emnene har blitt borte, og avstemningene bare blitt oversett.

For det 7.: En slik en grunn skal det vel mye gjennomtenkning for å komme fram til, hvis en skal være saklig, som moderatorer burde være, men hvis jeg ikke tar feil av dette, så kommer en av moderatorene til å snakke vekk dette også som alt det andre i dette emnet, og andre emner hvor brukere kommer med saklige spørsmål, kritikk osv.

Moderatorene kunne vel også tatt avstemningen i dette emnet på alvor? Helst før dette emnet også blir stengt, slettet, eller hva de velger å gjøre...
 
C

Crizpy

Gjest
#87
Må være utrolig morro for den\de som gjør dette for å få en bedre oversikt, men bare blir møtt med dritt :)
 
#88
Opprinnelig skrevet av Crizpy@24.10.2004, 18.08
Må være utrolig morro for den\de som gjør dette for å få en bedre oversikt, men bare blir møtt med dritt :)
123270​
Ja, men det er jo vi, medlemmene, som bestemmer hva vi vil ha egentlig.
 
C

Crizpy

Gjest
#91
Hvis halvparten liker det, og halvparten liker det gammle oppsettet, blir det jo samma faen hva vi har.
Gratulerer.
 
C

Crizpy

Gjest
#94
Opprinnelig skrevet av Revan@24.10.2004, 17.42
Herregud. Da er det jo bedre at vi går tilbake til det gamle, som alle likte.
123285​
Hvem sier alle likte det gamle bedre?

Redigert: Scarface beata meg 2k4azza
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#96
Flertallet likte det gamle bedre ihvertfall. Jeg er blitt vant til det nye, så det kan bli for min del.
 
#97
Opprinnelig skrevet av Mandark@24.10.2004, 20.17
Flertallet likte det gamle bedre ihvertfall. Jeg er blitt vant til det nye, så det kan bli for min del.
123354​
For all del. Men synes det godt kan bli delt inn i konsoll-seksjoner.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#98
... Striking argument, sport.
For min del er det egentlig den samme kaka: Jeg tror ikke forumet hadde forandret seg så veldig hvis vi hadde skiftet setup, det er bare ønsketenking fra nostalgikernes side. Nei, jeg tror folket klarer seg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#99
Konsollinndeling har, som Plan 9 uptekte tidligere(er ikke sikker på hvilket emne det var), vist seg å være den vinnende formelen når det gjelder å holde på aktiviteten og apellen. At det ikke skiller seg ut fra mange andre spillfora er vel egentlig den minst viktige.
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@24.10.2004, 20.36
... Striking argument, sport.
For min del er det egentlig den samme kaka: Jeg tror ikke forumet hadde forandret seg så veldig hvis vi hadde skiftet setup, det er bare ønsketenking fra nostalgikernes side. Nei, jeg tror folket klarer seg.
123370​
Ja, men det hadde vært så mye enklere.. Glem det.