Nytt skin, folkens!

Hva med å sette Spillegal Classic som hoveddesign til forsida er ferdig? For Minty Fresh skal jo være tilknyttet den nye forsida, men å bli møtt med det fra den forsida som er nå, er faktisk litt galt. Jeg ser grunnen til kritikken hos de som klager på Minty Fresh i forhold til det de først møter. Mye bedre å fullføre Minty Fresh før det blir satt som standard. Fullføre: altså få til en skikkelig Spillegal (forumet)-logo, osv, osv. Det er jo Spillegal Classic som foreløpig representerer det Spillegal forumet stod for.
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard@13.05.2005, 20.41
For å advare oss andre som ikke vet bedre.
219494​
Ja, heldighvis er det noen på dette forumet som er opplyste...


:trollmann:
 
Skifta tilbake litt til Minty Fresh og jeg gjentar. Minty Fresh er ikke FULLFØRT, derfor burde det egentlig kun være synlig for de som jobber med det. Greit, den tapeten til høyre skal vel symbolisere noe, men ellers er det ikke så mye mer enn de oversatte ikonene som skiller Minty Fresh fra IPB. Jeg ser heller at dere lanserer et Spillegal-design som ikke minner FOR mye om elskverdige IPB. Det er kanskje uungåelig siden dere kjører på IPB-kjernen, men det er faktisk mulig å endre på mer enn bare CSS-fargene og ikonene.
Dessuten så brytes designet i bugs for oss som har Hurtigsvar aktivert og designet har ikke engang en skikkelig logo.

*skifter tilbake til det mer fullførte Spillegal Classic*
 
Men selvsagt vil det være naturlig å velge Minty Fresh som default skin når det da får en viss sammenheng med den kommende forsida. Inntil da, bruker jeg Classic.
Kan vel avslutte med å si lykke til og håper vi får se noe konkret ganske snart :tommelopp:
 
Liker det gamle kjedelige best.
det nye skinnet var litt rart ...
også er jeg dum, og ville bare
svare i alle topics.



*danse*