Nytt skin, folkens!

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@03.05.2005, 18.19
Nope den gjør ikke det lengere, ikke her i allefal ;) Selv om jeg bruker SG classic :p

For og fjerne den auto abo greie, så kan dere gå inn på kontrollpanel også videre inn på e-post innstillinger og sette på den nederste haken der det står om e-post varslinger.
215147​
Takk, mann. Det funket. :tommelopp:

EDIT: Men vent nå litt! Det fungerer kun på Fast Reply funksjonen. Sitèrer jeg en melding slik som jeg gjør nå, hakes den av automatisk igjen...
 
Guffufs driver å lager nye ikoner til Spillegal Classic, så snart vil nok alt bli fint og flott der ;)
Om jeg finner tid skal jeg straks begynne med det grå/orange skinnet, for de som likte det.
 
De syv blå knappene er det eneste som irriterer meg ved Minty Fresh, nå. Fikse? :svette:

I Spillegal Classic er banneren litt merksnodig - virker litt uskarp. Og knappen for å quote fler innlegg på en gang er blå.

Edit: Var syv knapper, ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal fikse i morra. Lover! Én knapp er allerede klar.
Ang. det der med at ingenting skjer når man trykker "Legg til svar"... aner ikke. :(
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ooo, Minty Fresh er deilig nå synes hverfall jeg. Fortsatt en del som kunne fikses på ('rapporter' og 'topp' -knappene trenger bunn f.eks.), men allaround virker det meste bra. Thumbs up! :tommelopp:

Men det er ting jeg har stusset litt på, nemlig disse spill/spillsamlings feltene i profilen (Ekstern link til spillsamling, Spiller nå, Venter på, Xbox Live Gamertag, Kallenavn i nettspill og Favorittspill). Før var jo disse vist i profilen når du klikker på nicket i vanlige poster. Men etter at dere oppgraderte forumet for en stund siden forsvant jo disse fra profilen, og nå vises jo bare standard IPB-profil.
Er dette noe dere kan få tilbake? Spesielt feltene for "Xbox Live Gamertag" (det livetag-emnet er jo bare lol) og "Kallenavn i nettspill" finner jeg utrolig nyttige og burde imho implementeres asap...
 

Sancti

Terrorkatt
Jeg sjekket nå, men så vidt jeg kan se tilsier innstillingene at disse skal være synlige. :confused:
Jeg er sikkert blind, så jeg skal spørre Endre (han som er flink). :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hmm. Jeg lurer på hvorfor Rapporter- og Topp-knappene ikke har bunn i IE, for det har de i Firefox. Sære greier.
 

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av Kleevah@06.05.2005, 03.35
Men det er ting jeg har stusset litt på, nemlig disse spill/spillsamlings feltene i profilen (Ekstern link til spillsamling, Spiller nå, Venter på, Xbox Live Gamertag, Kallenavn i nettspill og Favorittspill). Før var jo disse vist i profilen når du klikker på nicket i vanlige poster. Men etter at dere oppgraderte forumet for en stund siden forsvant jo disse fra profilen, og nå vises jo bare standard IPB-profil.
Er dette noe dere kan få tilbake? Spesielt feltene for "Xbox Live Gamertag" (det livetag-emnet er jo bare lol) og "Kallenavn i nettspill" finner jeg utrolig nyttige og burde imho implementeres asap...
216215​
Endre var flink, nå er det i orden. :flau:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ypperlig :)

Angående bunnen på de knappene så funker det i Opera ja (som er min default browser), men jeg får alle epostene om svar i emner på hotmailen min, og da blir det åpna i IE samma hva man gjør.. >_<
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Når man svarer i et emne, og ser på de ti siste innleggene listet under svar-boksen, står det gjerne "den idag" og "den igår" på datoen. Det ser ytterst mongo ut.

Fikse? ^_^
 
Opprinnelig skrevet av Gateway666@09.05.2005, 22.23
Skoen saves the day! Wooooh!
217882​
Dere burde virkelig IKKE sette den som hoved layout! Den kommer til å skremme folk vekk for dette er DEN STYGGESTE layouten jeg EVER har sett! Seriøst!
 
Opprinnelig skrevet av Mr.Smith@13.05.2005, 16.43
Dere burde virkelig IKKE sette den som hoved layout! Den kommer til å skremme folk vekk for dette er DEN STYGGESTE layouten jeg EVER har sett! Seriøst!
219415​
Hvorfor er du her da? :blunk: