Nytt skin, folkens!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg skjønte faktisk iike helt hvordan den funker engang, dog gadd jeg ikke bruke hele kvelden på det heller.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Den er bra når man skal sitere flere brukere, noe ganske mange her sliter med.

Ang. Spillegal Classic, så er det en liten ting som plager meg(bortsett fra fargen på knappene...), og det er at banneret med forumlogoen på er en smule rævpult(litt for mye strukket altså). FIKS!
 
I classic er det litt vanskelig å se forskjell på emnene som det er skrivd
nye innleg i og de som det ikke er det i.
 
Enkelte linker blir alt for lyse ved rollover.

Pluss at man abonnerer automatisk på tråder man skriver i, om man ikke husker og hake av den lille boksen. Dritirriterende.

Ellers, smooth.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hadde du giddet å si hvilket skin du snakker om?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Han snakker nok om Minty Fresh skinnet. Men det andre med abo på tråder må man slå av manuelt inne på forum instillingene eller noe der inne.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det hjelper jo ikke, siden raskt svar-boksen automatisk haker av abbonementsboksen. :(
 

Halky

Veteran bruker ;)
Nope den gjør ikke det lengere, ikke her i allefal ;) Selv om jeg bruker SG classic :p

For og fjerne den auto abo greie, så kan dere gå inn på kontrollpanel også videre inn på e-post innstillinger og sette på den nederste haken der det står om e-post varslinger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det Donald her prøver å si er at man må slå PÅ epostvarsling som standard, men velge "Ingen varsling" som standard. It's not a bug, it's a feature. Men tilbakestående, ja. :D
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@03.05.2005, 18.08
Hadde du giddet å si hvilket skin du snakker om?
215143​
Snakker om dette skinnet. :p

Det dere har laget altså.
En ting til: Trykker man på "quote" på et innlegg, kommer den "rollover knappen" fra det forrige skinnet.
 

Sancti

Terrorkatt
Zythius:
"Teknisk" er slettet, da vi fant ut at alle innleggene der passer like godt inn under "Hjelp". Alle de gamle emnene er flyttet over dit.
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@03.05.2005, 18.11
Han snakker nok om Minty Fresh skinnet. Men det andre med abo på tråder må man slå av manuelt inne på forum instillingene eller noe der inne.
215144​
Blæ ... den delen til høyre er grusom. Hvorfor ikke strekke det helt ut. Får følelsen av at alt er så mindre nå. Ellers ganske så flott.
 
Er det bare meg, eller er forumet rart nå?
Jeg trykker på "legg til svar" og ikkeno skjer...Så legger jeg ned vinduet, og åpner ett nytt, og da står det at jeg har svart i emnet.

Veldig irriterende..dette skjer så og si nesten hele tida. Både med innlegg og redigeringer.

Redigert: det skjedde faen meg når jeg posta denne og.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Nuvel, ingen liker dere. Bare trykk på "Legg til svar" og refresh. Jeg regner med at det ikke er SGs feil, fordi hastigheten har vært temmelig homo idag også.