Nytt skin, folkens!

Tapeten bak var grusomt stygg. Og ting ble en anelse mer uoversiktelig synes jeg da. Men så er det da ikke verre enn å skifte tilbake til det gode gamle heller da :)
 
Flott og se at det begynner å skje saker igjen på Spillegal. Designet ser iallfall litt bedre ut enn det helt standard IPB-designet.
Jeg kan faktisk nesten ikke vente til å se hvordan forsida vi se ut.
Og alle klager på at det ikke passer til skjermene, dere er vel ikke sikre på at det er skjermene deres som ikke passer til forumet? Fungerer flott her på min 17" LCD-skjerm med 1280x960 i oppløsning.
 
bare så det er sakt er det ingen forskjell på det iconet under avataren.... på alle andre enn medlemer er det bare et kryss og en tekst: "Group Icon"
Er det mulig å fixe dette? Veldig irriterende!
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@22.04.2005, 15.19
Ser dere feil som ikke er heeeeelt obvious? Feil som ikke er manglende ikoner? Post
209904​
Kjeften på 'rei, Martch. :flau:
 
hm..

Jeg håper dere har tenkt til å centre forumet, for å ha hele boardet på venstre side med en bakrunn som ligner på tapetet i bestemors stue er litt fælt.

Forum markørene på forsiden er fæle. Hvem har en kommode med spill å gjøre om jeg tør spørre?

en annen ting, boardets kante har en spesiell stil..ligner på en..duk... serviett?

Banneret / Logoen..jeg regner med at dere bytter den.

angående de røde Xene, er det prroblemer med værten eller med skin koden?

ellers så er fargene på selve boardet helt greie, fint avslappende blått, et stort + i seg selv
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Cetra@26.04.2005, 22.48
Forum markørene på forsiden er fæle. Hvem har en kommode med spill å gjøre om jeg tør spørre?
212056​
Fint lite. Jeg tenkte det skulle være et ikon som betød "dette er da et forum som inneholder emner", og om du har et bedre forslag enn et arkivskap med ark i, vil jeg gjerne høre det.
Opprinnelig skrevet av Cetra+26.04.2005, 22.48-->
Banneret / Logoen..jeg regner med at dere bytter den.
[/b]
Hvorfor?
<!--QuoteBegin-Cetra
@26.04.2005, 22.48
angående de røde Xene, er det prroblemer med værten eller med skin koden?
En del bilder mangler.

Og velkommen til forumet forresten, Setra. :)
 
Opprinnelig skrevet av Cetra@26.04.2005, 08.48
Forum markørene på forsiden er fæle. Hvem har en kommode med spill å gjøre om jeg tør spørre?
Det er et arkivskap, ikke en jævla kommode. Jeg går ut i fra at arkivskapet skal symbolisere arkivet med innlegg, og det at det er åpent skal tyde på at noen nettopp har puttet noe i det (ergo at noen har postet i forumet etter ditt siste besøk). Det er iallfall endeløst mer logisk enn et IPB-symbol. :tommelopp:

Forøvrig glitcher siden i Safari når jeg skal svare, skyggen mellom hovedblokken og tapetet forsvinner og svarboksen glir et par piksler for langt ut til høyre.

Edit: Gahr, for sent.
 
Fint lite. Jeg tenkte det skulle være et ikon som betød "dette er da et forum som inneholder emner", og om du har et bedre forslag enn et arkivskap med ark i, vil jeg gjerne høre det.
nah..ikke egentlig, men du skulle hatt annen farge.
Og du trenger ikke å ha et bilde, en mer simpel forum markør hadde tatt seg bedre ut.

Banneret / Logoen..jeg regner med at dere bytter den
vel, simpel font kan være effektivt nok i seg selv..men..det skal da være måte på simplicity her da..

Og velkommen til forumet forresten, Setra  :) 
Takker, ble faktisk med for en stund siden, hvis du hadde sjekka hadde du visst det.
Angående brukernavnet mitt, så uttales det på engelsk ( fra FF7)..du kan engelsk, ikke sant?


Du trenger ikke bli sur bare fordi jeg kommenterer skinnet ditt, jeg ville nok aldri klart å lage et slikt et selv.
IF skin derimot kan jeg lage. ( ja , jeg vet det er forskjell)
 
Jeg får helt noia av at det ikke er midtstilt av en eller annen grunn. klarer ikke se på skinnet i mer en 3 sekunder av gangen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Cetra@26.04.2005, 23.15
nah..ikke egentlig, men du skulle hatt annen farge.
Og du trenger ikke å ha et bilde, en mer simpel forum markør hadde tatt seg bedre ut.
Tror nok vi går for bilde, gitt. Sier mer enn tusen ord og så videre.
vel, simpel font kan være effektivt nok i seg selv..men..det skal da være måte på simplicity her da..
Greit, skal legge på pillow emboss og en lens flare eller to. Men hva er det som er galt med den?
Og velkommen til forumet forresten, Setra  :) 
Takker, ble faktisk med for en stund siden, hvis du hadde sjekka hadde du visst det.
Angående brukernavnet mitt, så uttales det på engelsk ( fra FF7)..du kan engelsk, ikke sant?
Ta en spøk'a, Herr Hårsår. Ænd jess, æj spik inglisj.
Du trenger ikke bli sur bare fordi jeg kommenterer skinnet ditt, jeg ville nok aldri klart å lage et slikt et selv.
Hvis du tror jeg var sur nå, da... vel, da vil du neppe se meg sur. :D
 
Tror nok vi går for bilde, gitt. Sier mer enn tusen ord og så videre.
Greit det, har blitt vant til dem nå.
Mer orginalt er det iallefall ^^=b

Ta en spøk'a, Herr Hårsår. Ænd jess, æj spik inglisj.
:ler: okay, det er ikke herr. btw :p

ich bin ein frau :svette: ( vet jeg har manglende tyskkunnskaper)

Greit, skal legge på pillow emboss og en lens flare eller to. Men hva er det som er galt med den?
Den er egentlig genial til den hvite bakrunnen, jeg har bare blitt vokst opp med svært strenge banner/sig kritikere.
Hva med å adde en svart arcade figur forran eller etter teksten?
alltid shtilig det. jeg elsker space invader monstre ^^

Hvis du tror jeg var sur nå, da... vel, da vil du neppe se meg sur. 
O.O

hehe, okay, skal prøve å holde meg på den gode siden da. ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det heter "eine Frau". :tommelopp:
 
Egentlig heter det "tysksugernoeveldig". Men det var jo et fint forsøk, Yeti ... :flau:
 
Likte medlemsikonene. Resten var litt platt. Dessuten synes jeg at dere bør slutte å overhore det allerede for mye brukte Space Invader-ikonet, men om dere allikevel på død og liv skal bruke det, synes jeg dere bør fostørre det litt. Tapeten til venstre var rett og slett plagsom å se på og var virkelig en prøvelse på de ømfintelige øynene mine.