Nytt skin, folkens!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Thinaran@27.04.2005, 15.10
Mitt passer ikke inn! :O
212282​
It does now! Courtesy of your friendly neighborhood Yetipants. :D
 

Endre

Ødela forumet
Det skal den ...

Det er forresten fem forskjellige Mario-varianter for medlemmer, avhengig av antall innlegg. Ansvarlig, skribent, moderator, sjef, forumsjef og retrosjef har egne ikoner, som dere sikkert har sett.
 
Og et medlem har en spesiell variant, en gompa! Trenger nesten ikke nevne nick, egentlig.

Og jeg blir fremdeles bomba av mail fra spillegal, og har ingen snøring om hvordan man gjør at det stopper. Kan noen mate meg med en t-skje?
 

Endre

Ødela forumet
Gå i Kontrollpanel -> Abonnement -> velg de du har abonnert på, og velg Avslutt med valgte.

Det er vel ikke noe moro hvis vi forteller dere hva slags antall innlegg dere må ha for å få nytt ikon? :p
 
Freezer: vi hadde det samme prolemet for en stund siden.
når du skal skrive et fast reply, så må du hukke av den lille boksen uten tekst helt til venstre under meldingen du skriver.
da vil du ikke få e-post varsling.
 
Frenzy: ja, jeg vet vi hadde ett lignende problem for litt siden, men da gadd jeg ikke å gjøre noe med det, og det forsvant automatisk etterhvert.
Og den metoden du snakker om, er det slik at jeg må huke av hver gang jeg skriver ett innlegg?

Endre: jeg har ikke abonnert på noen, så jeg kan heller ikke krysse av noe der inne.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg prøvde å blokkere mail fra SG-forumet, men Hotmail er ubrukelig... Får skifte mail, som sagt tidligere, hvis ikke det finnes en annen løsning. :mad:
 
Se der ja, Nå har det blitt en del bedre siden sis jeg sjekket innom ;)
(Spesielt at dere fjernet de komodene og satt inn "snakkebobler")
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard@28.04.2005, 16.09
Jeg prøvde å blokkere mail fra SG-forumet, men Hotmail er ubrukelig... Får skifte mail, som sagt tidligere, hvis ikke det finnes en annen løsning.  :mad:
212922​

Neida, du bare gir dem til en dårlig venn. Jeg ga mine til broren min for eksempel ;)
 
Jeg har mario med hale :eek:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Her, gutter og jenter:

Kontrollpanel -> E-postinnstillinger (nederst i menyen, under Alternativer) skal se slik ut:




Og presto, e-mailhelvetet er borte!
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Takk, Thinaran... Jeg trekker gladlig hver jævla tann jeg har for å gi deg den beste blowjobben ever.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det er jo feite damer som gir best blowjobs, siden de er sultne når de høgger innpå.