Nytt Spillegal gameparty/spilltreff

Status
Stengt for ytterligere svar.
#81
Opprinnelig skrevet av Acherontic@03.07.2005, 21.58
Hoho. Nærmest garantert at jeg kommer hvis datoen skulle passe. Lillestrøm ligger rundt 7 km unna meg. Passer perfekt  :D

SSBM-spillere: Pass på, jeg eier. =P
238786​
Tja, har du spilt mot andre en kameratene dine, da kan du snakke.
men hvis ikke, nei.

Bare så du vet det: nivået på ssbm-spillere på spillegal er ikke så høyt (ikke ta dere nær av det), hvis man sammenligner med f.eks smash bros-fora til nintendo.no
hvis du eier så mye , kan du ta deg en tur på neste nintendotreff.
 
#82
Off topic:

Hmm. SilentBob. Jeg var på Korsvolltreffet, så det så. Det med at "jeg eier", var tull. Jeg trenger erfaring fra Smashspillere som deg også, de vennene jeg spiller mot er ikke spesielt gode heller. Og ja, jeg har ikke bare de standard basisferdighetene for SSBM. Ph34r my Wavedashskills :p

På NF-treffet møtte vi jo Robin og Kenneth i teams, og røk ut ganske tidlig i singles, men det skilte små marginer og jeg hadde to self destructs. >__<
/ off topic.



Utrolig mange prosjektorer dere hadde, da? O__o Hvor får dere tak i alt utstyret?
 
#83
Her er det flere folk som har slikt enn f.eks nintendo sine treff.
grunnen er kanskje at aldernivået er litt høyere her.
Kontakter er også en faktor.
røyk ut mot robin og kenneth?
hmkay. ja de er gode, men ikke best.
10hi, jeg som holdt smash-konken på korsvoll ^___^
ser frem til flere gode smash spillere på treffet :)
(men da ikke masa, kriz, robbin og kenneth takk XD)
Er ikke alt for ille selv, bare så det er sagt
 
#84
Om jeg kommer, blir jeg med på Smash Bros. Kunne vært morsomt å spille mot noen andre som faktisk kan spille. Kjenner ingen andre med Gamecube, og da blir det litt lite konkurranse i lengden...
 

EagleJin

Bear Necessity
#85
Cinos: Du er nødt til å komme uansett dato!! :D

Luthien også ;), selv om du kommer (bill)etter :p
 
#86
Opprinnelig skrevet av EagleJin@03.07.2005, 23.48
Cinos: Du er nødt til å komme uansett dato!! :D

Luthien også ;), selv om du kommer (bill)etter :p
238807​
Ikke i juli, og det hadde vært morsomt å ha med flere trøndere på treffet, særlig i Mario kart! Men hva skjer med datoen? Av dere som har makt til å bestemme, har dere tenkt på den?
 
#87
Kanskje jeg blir med på et treff til høsten, men i sommer tviler jeg. Og jeg har en bredbåndsadapter til GC som jeg sikkert kan ta med, selv om jeg er helt grønn i Mario Kart DD og omtrent alle andre spill, så kan jeg jo være med for morro skyld.
Hadde vært gøy med litt Super Monkey Ball også da :p
Jeg kan også prøve og drasse med meg zico og mixel til høsten, hvis jeg gidder, og best hvis det er i Oslo :D
 

MadCow

Lokal moderator
#88
Jeg kommer hvis det blir tekken 5 turnering. Når jeg først er der, er jeg selvfølgelig villig til å være med på diverse andre spill også, som f.eks. Mario Kart.
 

Dukie

nice girl
#90
Opprinnelig skrevet av JINsama@01.07.2005, 05.19
Duke: Ikke driiiit deg ut'a, du hadde ikke eid noen i Mario Kart (ikke Card, unless du skal spille Mario Poker eller no).  :ler:
Prøv å kom med noe latterlig come-back her nå, så skal jeg legge ut hvor god du er i Mario Golf..  :D
237815​
Haha! JIN!! nå er du urettferdig, faen ta den forpulte planta i Mario Golf. Jeg mener .. en forvokst plante! Øhhh ... jeg suger i Mario Kard. :mad: (Bare vent ^_^ )

Ja, rart det der, fordi jeg syns å huske at jeg dro på Spillegaltreff, og ikke Fighting-treff. Jeg antok da at treffet skulle være et (hold deg fast) Spillegaltreff, ikke et Fightingtreff.
Akkurat det, flesteparten som kom forrige gang ville spille fighting. Saken er at enkelte folk kan være griske. Jeg vil gjøre flest mulig fornøyde, hva skal jeg gjøre når flesteparten vil spille fighting og det er noen få ved sidelinjen som klager. Jeg har en meget vanskelig "jobb" her. Spessielt siden jeg mistet fire projektorer dagen før gp.

Sukk ... dette var nesten som jeg fryktet, jeg vil ha dette HVIS jeg skal komme, jeg MÅ ha dette hvis jeg skal komme osv. Det MÅ være i Oslo.
Fightinggames er fredet, og angående spill; Ta med de spilla dere vil ha, skrik ut. Jeg vil at vi skal variere, og jeg vil ha f.eks DDR og annet fjas, det er og blir moro. Men at det blir litt mer fighting enn annet skjer trolig igjen. I og med at GP før var bare dette. MEN, klarer jeg å hoste sammen åtte projektorer så burdte de aller fleste ha en happy-fjes.
Saken er igjen, at Lillestrøm er både billig og endel utstyr er allerede der. Alså, jeg forstår ikke at folk mener det er en drittby. Jeg, Violet og JinPsycho var jo alene på gameparty siden vi var 15 år og aldri hatt problemer. Løsningen er at dere går flere og flere når dere handler, jeg kan også følge dere om det er ønskelig. Jeg ser noen ønsker å ha det i August. Jeg vet at Gutti kommer hjem *tenke* 13 August var det ikke?

Uansett! ØgleJon, Endre, Shadar, flere .. kom med synspunker. For meg så ser det ut som at vi kan prøve å ta det fra begynnelsen av August. Trolig en ny lørdag.
 

EagleJin

Bear Necessity
#91
Cinos: Om dette blir et "spilltreff" kan vi alltids kjøre "GP" hos Hawk og meg fra og med neste uke ;)

Jeg kan når som helst i juli og stort sett alle dager frem til 15. aug..

Vel. Jeg har sagt mitt angående typer spill, men kan alltids foreslå en viss fofrdeling av skjermer. Om vi har så mange som 8 skjermer:

3/8 - ps2
2/8 - GC
2/8 - x-box
1/8 - hva nå enn som måtte være ønskelig

Så vidt jeg vet er det dårlig med partyspill til exdea.. x-box. Derfor synes jeg GC og ps2 er bedre satsingsområder enn box. Sist var det vel en som satte opp en TV med div. retro-stash på (Yeti??). har ingenting i mot om en skjerm settes av til noe slikt.

Ønskelige spill fra min side:
Fighting:
- Tekken 5
- Tekken Tag
- SF3s

Party-spill:
- SingStar (alle tre, muaha!)
- Mario Kart (kan jo kalle det party :D)
- DDR

Retro:
- Dr. Mario :D
--

Angående lokalet..
I Lillestrøm har vi:
- utstyr. Der er det 2 (?) lerreter, som bare venter på å bli brukt. Jeg vet ikke om et annet sted vi kan finne fort med de samme mulighetene..
- Kebab/burger 2 min unna lokalet, hehe
- Lett å finne frem (om man ikke går totalt på trynet feil, eller med noen som påstår de vet hvor det er....)
 
#92
kan vi hive inn Playboy:the mansion og... :p

Eagle: tror det går fint neste uke... har dere SNK VS CApcom: chaos??
 

EagleJin

Bear Necessity
#94
Nope. Har ikke testet Chaos enda. Men har C vs SNK 2 ;) (som forøvrig også bør stå på lista over treff-spill :p)
 
#95
Er enig i at man burde ha mest av de majoriteten av deltakerne vil spille, men jeg er uenig i at flesteparten ville ha fightingspill. Mot slutten var det minst 50/50 på hvem som ville ha hva (fighting/andre spill) Og om jeg ikke husker helt feil så var det 3 prosjektorer til fighting, og 1 til xbox/gc en veldig lang periode.

Men som sagt, sålenge jeg får ssmb og en bab, er jeg så og si fornøyd.
 
#97
SilentBob: mente du Playboy:the mansion eller SNK VS capcom?? playboy vet ikke, men SvsC er 2 player

Eagle: jeg har SvsC chaos, ikke så mye som CvsS 2, men veldig action. kan godt ta med den neste uke.
 
#98
Opprinnelig skrevet av Cinos@05.07.2005, 11.59
SilentBob: mente du Playboy:the mansion eller SNK VS capcom?? playboy vet ikke, men SvsC er 2 player

Eagle: jeg har SvsC chaos, ikke så mye som CvsS 2, men veldig action. kan godt ta med den neste uke.
239266​
jeg er ikke dumt.
mente jo playboy mansion.
Og jeg vet det ikke er multiplayer, defor jeg stilte spørsmålstegn til det :ehm...:
menmen. samma det.
 
#99
Opprinnelig skrevet av SirkusMartin@05.07.2005, 09.10
Og hold det unna 10-13 august, gutter. Det er jo Øya da :/
239254​
Men gjerne noe i nærheten, siden jeg likevel er i området da. Og hold deg til den gamle avataren din, kan ikke bytte ut sånt!
 
Opprinnelig skrevet av Toz@03.07.2005, 19.19
Kan vi ikke få til noe nærmere stavanger / Sandnes?  :(
238731​
Dra med deg late Jani og kom begge to SAMMEN! :trollmann:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.