Nytt Spillegal gameparty/spilltreff

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
Alkohol og mindreårige er nok en dårlig kombinasjon ja. Ingen av oss litt eldre som er hyppe på å ta ansvar for ravende fjortisser som spyr ned lokalet.
Gikk egentlig veldig bra sist da (selvom jeg er rimelig sikker på at jeg skua noen som stod å smugdrakk uti bakgården.)
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin+14.07.2005, 17.39-->
Opprinnelig skrevet av Luthien@14.07.2005, 17.08
<!--QuoteBegin-Lodin
@14.07.2005, 04.53
Hadde ikke det lureste vært hvis man sa et eller to tidspunkt på Lillestrøm stasjon hvor noen kan gå ned å hente folk? Veldig nærme, men knot å finne fram.
241940​

Jeg og Lodin hadde noen guider som ikke kunne veien 100%, så den må melder seg frivillig må i hvert fall ha litt retningssans..
242026​
Og det sier du som "kjente deg igjen" på et sted fra et bilde, som ikke var lagt ut på nett en gang? ;)

Uansett så kan de guidene veien nå :svette:

Scary Paladin:
Ser dårlig ut med info om sted her, så nå kommer det:

Sted: Storgata 9, Lillestrøm
Det var det :p
Om du tar tog er det alltids en gjeng som drar "relativt" samlet :p
Treffene så langt har vart fra 17-8 (ryddeprosessen setes i gang 8:00-8:30).

Vi (tør jeg skrive "vi"?) setter pris på ryddehjelp.

Dato.. Det er en annen sak. Heh..

---

Øl-salg eller ikke.. Samme for meg så lenge folka kan styre seg.
Er ikke hyppen på å bruke replikken "I could use some exercise" :p
242033​
[/b]

Det var en bildeserie som var lagt ut på nett et sted! Og Nicholas prøvde å finne linken men den er tydeligvis litt for gammel.
 
Altså. Ikke missforstå spørsmålet mitt. Jeg snakker ikke om festdrikking, men jeg visste egentlig at det var nokså uaktuelt og hadde egentlig ikke tenkt å ta med uansett. Så bare ignorer det dere ;)
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@14.07.2005, 18.16
(selvom jeg er rimelig sikker på at jeg skua noen som stod å smugdrakk uti bakgården.)
242052​
Hvem? =D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Luthien+14.07.2005, 16.24-->
Opprinnelig skrevet av Houseman@14.07.2005, 17.19
<!--QuoteBegin-Luthien
@07.07.2005, 18.24
Og er det mulig å skaffe billig Heineken?
240040​

Heineken koster 6 svenske kroner pr. 0,33-boks på Svinesund nå for tiden.
242028​
Spørsmålet er da om du gidder å kjøre dit..
242029​
[/b]
Jeg skal ikke på treffet, men hvis det er interesse for det kan jeg sikkert kjøpe med øl og brus fra Svinesund slik at det bare er å hente det hos meg på Majorstuen.

Men hvis jeg skal kjøpe til dere, må noen andre nesten ta ansvaret for hva som skjer hvis tollvesenet har arbeidslyst den dagen. Det gikk bra forrige gang, men man kan jo aldri vite.
 
Hurra. Jeg var så homo at jeg ikke kom forrige gang. Denne gangen kommer jeg sikkert.

Med mindre dette er før 1. august (Kragerø, Tjøme, Slottsfjellfestival (Phoenix), blablabla aka ferie.)

Hadde vært kjekt med en dato snart... Litt vanskelig å planlegge dette en uke i forveien når det er sommerferie.
 
Enig, begynner å lukte amatørmessig.
 
Det lukter faen meg ikke amatørmessig, og slanking er iallefall ikke grunnen til at jeg ikke velger å dra dette gamepartyet igjennom nå. Så ikke skriv sånt piss som er useriøst. Det er utrolig mange grunner til dette her. Men nå skal jeg ha det litt moro så kommer jeg med en " pressemelding" senere. Kan iallefall si at det blir utsatt, ikke at det forsvinner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Man kan si hva man vil om SG - men holde stilen, det kan vi. :D
 

Lodin

Der Waaaah
Kan også si at noen driver å sletter postene mine...
Mulig de ikke var så fine, men de starta ihvertfall en reaksjon så vi fikk vite hva som faktisk skjer. :rulleøyne:
 
Hva i helvete snakker dere om, vet noen av dere hvor utfordrene det er å holde Gp for dere drittunger som klikker helt, dato her, duke gi meg dato da, kom igjen da, duke pul meg da.... Hvis dere mener at duke ikke klarer det så finn en som gjør det da, finn en som offrer alt for dere, finn en som kommer helt fra skien. Duke er en mann, han er min mann :kos:

Duke your my man, your the one that makes me chinese shan. Duke be with me like u where before, hardcore. Just remember that your a member that loves me every november. Just say the words, that we are "Nerds", with the chicks that have conflicts. So lets all just wait, beacuse duke is the man with the master plan


You rock my world u know u did


Duke, jeg trenger dato da må finne ut om jeg kan komme eller ikke
 
^ Merkelig post0rz.
 
Opprinnelig skrevet av Luthien+14.07.2005, 16.24-->
Opprinnelig skrevet av Houseman@14.07.2005, 17.19
<!--QuoteBegin-Luthien
@07.07.2005, 18.24
Og er det mulig å skaffe billig Heineken?
240040​

Heineken koster 6 svenske kroner pr. 0,33-boks på Svinesund nå for tiden.
242028​
Spørsmålet er da om du gidder å kjøre dit.. Og ikke minst om det blir en ny diskusjon om det skal selges øl eller ikke.
242029​
[/b]


du vet at der bare sånn fattigmans 3,2 prosents øl


foresten det blir lagt til en helg ikke sant ? og er det mulig å komme seg ditt med bil? (les: parkerings muligheter som ikke koster 40 kr pr. påbegynte kvarter) og klarer jeg å daffe den asosiale ræva mi bort på treffet tar jeg med en ps2 kontroller og en multitap
 
Ser du ikke dobbeltmoralen i den misbrukte frasen der, søtulv? Du syter over at andre syter, din sytepave!
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@16.07.2005, 20.53
Ser du ikke dobbeltmoralen i den misbrukte frasen der, søtulv? Du syter over at andre syter, din sytepave!
242675​
Jeg liker å være dobbeltmoralsk. :kos:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.