OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

Hvis du synes den var morsom, kan du le nå.
 
I WANT PICZ av pokalen, og ! postet min første post på bf.no på tre år eller no :confused:

Edit : "Banan2k" Retro style Eivind ! ;D
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Kanskje i en oppsummering, men jeg tviler på at vi får nyte synet av justincase for å si det slik.

Men gutta, nå som vi har pokalen må vi vel gjøre noe for å fremme norsk e-sport og gjøre det allment akseptert i samfunnet? *løper til Norges Idrettsforbund og vifter med pokalen*
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Gamereactor har vunnet den kategorien allerede.
 
Det der var virkelig elendig. Kan noen snart fortelle han kuken av en programleder at han suger uansett hva han gjør og gjerne kan finne seg en jobb et annet sted enn på tv?

Jeg blir så ille berørt av slikt som det der.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det ble utdelt tidligere i dag på en "pressekonferanse", så det er tydeligvis ikke verdt å ta med på det fantastisk gode showet deres.
 
Det der er noe av det mest pinlige jeg har sett. Elendig produksjon, halvhjerta gjennomført med et rævva resultat. Det blir så cringeworthy når det er randoms fra utgivere i norge som tar i mot prisene når det egentlig er utviklere/produsenter som egentlig burde tatt i mot dem. Men så er det kanskje ikke så rart at noen seriøse folk ikke gidder å dra på det togvraket av en prisutdeling.
 
Kanskje mer ærbart at prisen vår slapp å bli nevnt i forbindelse med det der. (Men jeg liker at han ene duden sa man måtte vøre zombie for å spille fotballspill)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så jeg gikk altså ikke glipp av noe? Bransjeprisutdelinger - enten det heter Oscar, Latin Grammy eller AVN - er uansett det minst givende jeg vet om i hele verden (kun slått av fesjå/missekåringer), så jeg hadde ikke sett på uansett.
 
Oscar har ganske mye å fare med siden det er et veldig bra show i sin helhet. Høy stjernefaktor, gode skits og generelt god sort.