OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

demake

Seksuelt godteri
En tander liten pike på 19.
msn?
 

demake

Seksuelt godteri
Ja, jeg var lei av å lurke og ville heller velte meg litt rundt i grisebingen med de andre.
 
Det er så fantastisk å se at folk tar den prisutdelingen seriøst.
 
Yap Congz..
Tenker jeg må vekke opp min gamle bruker her, som jeg fant igjen :p

og være en sånn der medgang supporter .. delvis siden dere fikk masse publikasjon, delvis siden jeg leter etter fornuftig/ufornuftig forum å kaste bort tiden min mens jeg er på jobb på... delvis fordi jeg allerede var her før en gang for lenge siden

:p
 

oma

Village Drunk
Kozeloz! My main man ^^

awesomness at vi vant, gif paa foerstesiden NAA!
 
Gidder ikke skrive samme ting om igjen så quoter meg selv:
Kan vi ikke bare konkludere med at noobsa på SG kan få lov til å være med på spilldiskusjonene våre, der de tydeligvis skinner som diamanter hele gjengen(omg l00k we canz discuzz gamez wizzout hatespeech!!) så kan de holde resten av dritten sin på sitt eget forum. Akkurat nå krever de like mye oppmerksomhet som et berusa kvinns på en lørdagskveld, og det får de her.

På samme måte som jeg syntes det er kjipt at cs/css har så crappy miljø internasjonalt så syntes jeg det er bra at nettopp de blir i det spillet. Da slipper vi andre plages av dem, og de kan holde på for døve ører. Mao. vi bør være glad for at outcasts har et eget forum de kan lolle rundt på, så slipper Pazu og andre moderatorer å bli overarbeidet, og jeg slipper å gå i gamle spor.

På SG får dere et innblikk i hvordan gamle hf.no var før regler ble innført og før de fleste av dere spilte annet enn SNES og PS1. Vi hadde også en indre sirkel som ferskingene måtte bevise at de var gode nok for, alle nye ble grilla til de A) Ragequitta, gjerne med et par velvalgte ord, som igjen førte til mer moro ofc. eller B) Innså at de ønsket å bli som oss og ble hengende rundt enten som en av gjengen eller som hakkedukke og flamebait. dog. nå var vi ol`school og klarte å disse hverandre uten mor-di og bæsj i annenhver setning, så sånn sett så har det tapt seg mye. Savner litt mer kreativitet.

Er glad jeg kickstarta denne tråden, nå vet vi hvertfall om hverandre. Før denne tråden visste knapt noen(med unntak av kakeninja ellns. og han holdt godt kjeft om det..) hvem dere var engang, men nå, nå er vi som et merkelig brødrepar som ikke liker hverandre at all. Den ene er kardemommeloven reincarnated, og den andre er en shitkid uten grenser. Jeg mener fortsatt dere er et søppelforum, som stort sett bare prater piss, gjerne til hverandre eller om andre, men det er greit, fordi dere vet det selv og det er sånn dere vil ha det. Bare ikke kom med no "nei det er vi ikke det!! vi kan også diskutere spill!!"-piss, for det er ikke det dere handler om, det var kanskje slik, men ikke nå lenger.

Dere kommer sikker til å få mange nye medlemmer som følge av dette, noen blir sikkert ny flamebait "hva sa du om mormi!?!!" andre blir kanskje part-of-ze-hatecrew. SF4 er tydeligvis det nye heite innenfor denne konsoll-slossespill-ligaen deres så mye mulig div. battlefieldere også joiner disse compoene, you never know. Eneste grunnen til at vi i det hele tatt har denne diskusjonen er at vi alle er sosiale gamers, vi gidder ikke sitte inne på gutterommet og runke og game aleine, vi vil ha noen å game med // mot. Kanskje vi burde arrangere SG/bf.no-treff i nærmeste fremtid, gullstikka-vinnere må jo holde seg med gullstikka vinnere.. upper class mingler ikke med lower liksom..(bortsett fra wii-fan.. føler de er litt felleshøl hvis de kommer på treffet, tror vi alle er enige om at wii er slightly gay.)

og denne;

PuNky skrev:
Det som er litt artig er at det faktisk var 2 tonn mer whine da wii-fan vant ifjor, de som ikke husker hva de skrev for et år siden(inkl. meg selv) kan jo bare sjekke her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?...=86516&st=0
I år har mange tatt det med et glass vann og en chill pill.

Dette skrev jeg ifjor:
PuNkY skrev:
Hehe - de kikka vel innom klanprat-forumet midt i en ordkrig mellom meg, myst og esports.no og tenkte "wtf - I`m a gettin outta here"!!

synd vi ikke vant noe - men ærlig talt, hvem bryr seg? :)
..det mener jeg fortsatt. Tror mange SG-doods tolket mitt førsteinnlegg som at vi skulle ta hem seieren, men jeg brydde meg ikke stort mer i år enn i fjor. Eneste som var oppsiktsvekkende var at SG i det hele tatt var nominert, men som jeg skrev tidligere, nå vet vi hvem dere er, en spillinteressert gjeng nabbkaker som har vært offer for fler mor-di vitser enn bf`s 20 000 medlemmer tilsammen. Men slik vil dere ha det, og vi kan ikke si noe på det.

Som Pazu skrev, vi mener "vår" måte er riktig, dere mener at deres funker best og at alle andre er noen pertentlige fintfølende homsetasser på et intellektuelle nivå med amøber. Tror faktisk det er plass til oss begge på teh intraweb.

GLHF, jeg stikker innom en dag enten dere liker det eller ikke, så får dere heller banne meg på huet å ræva ut da, cya l8r nå erre pizza og Empire; Total War!! shiver me timbers!

God helg all, inkl. alle r-tards @ SG ^^
GL til de som gidder å lese alt. out.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Gidder ikke skrive samme ting om igjen så quoter meg selv:
Kan vi ikke bare konkludere med at noobsa på SG kan få lov til å være med på spilldiskusjonene våre, der de tydeligvis skinner som diamanter hele gjengen(omg l00k we canz discuzz gamez wizzout hatespeech!!) så kan de holde resten av dritten sin på sitt eget forum. Akkurat nå krever de like mye oppmerksomhet som et berusa kvinns på en lørdagskveld, og det får de her.

På samme måte som jeg syntes det er kjipt at cs/css har så crappy miljø internasjonalt så syntes jeg det er bra at nettopp de blir i det spillet. Da slipper vi andre plages av dem, og de kan holde på for døve ører. Mao. vi bør være glad for at outcasts har et eget forum de kan lolle rundt på, så slipper Pazu og andre moderatorer å bli overarbeidet, og jeg slipper å gå i gamle spor.

På SG får dere et innblikk i hvordan gamle hf.no var før regler ble innført og før de fleste av dere spilte annet enn SNES og PS1. Vi hadde også en indre sirkel som ferskingene måtte bevise at de var gode nok for, alle nye ble grilla til de A) Ragequitta, gjerne med et par velvalgte ord, som igjen førte til mer moro ofc. eller B) Innså at de ønsket å bli som oss og ble hengende rundt enten som en av gjengen eller som hakkedukke og flamebait. dog. nå var vi ol`school og klarte å disse hverandre uten mor-di og bæsj i annenhver setning, så sånn sett så har det tapt seg mye. Savner litt mer kreativitet.

Er glad jeg kickstarta denne tråden, nå vet vi hvertfall om hverandre. Før denne tråden visste knapt noen(med unntak av kakeninja ellns. og han holdt godt kjeft om det..) hvem dere var engang, men nå, nå er vi som et merkelig brødrepar som ikke liker hverandre at all. Den ene er kardemommeloven reincarnated, og den andre er en shitkid uten grenser. Jeg mener fortsatt dere er et søppelforum, som stort sett bare prater piss, gjerne til hverandre eller om andre, men det er greit, fordi dere vet det selv og det er sånn dere vil ha det. Bare ikke kom med no "nei det er vi ikke det!! vi kan også diskutere spill!!"-piss, for det er ikke det dere handler om, det var kanskje slik, men ikke nå lenger.

Dere kommer sikker til å få mange nye medlemmer som følge av dette, noen blir sikkert ny flamebait "hva sa du om mormi!?!!" andre blir kanskje part-of-ze-hatecrew. SF4 er tydeligvis det nye heite innenfor denne konsoll-slossespill-ligaen deres så mye mulig div. battlefieldere også joiner disse compoene, you never know. Eneste grunnen til at vi i det hele tatt har denne diskusjonen er at vi alle er sosiale gamers, vi gidder ikke sitte inne på gutterommet og runke og game aleine, vi vil ha noen å game med // mot. Kanskje vi burde arrangere SG/bf.no-treff i nærmeste fremtid, gullstikka-vinnere må jo holde seg med gullstikka vinnere.. upper class mingler ikke med lower liksom..(bortsett fra wii-fan.. føler de er litt felleshøl hvis de kommer på treffet, tror vi alle er enige om at wii er slightly gay.)

og denne;



GL til de som gidder å lese alt. out.
tl;dr
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei, skrev litt på battlefield jeg og la meg vise dere:


(Ravn @ 6 Mar 2009, 00:52)
Derfor representanten fra Spilegal.no gikk å vifta rundt med prisen på fest og nachspiel (lenge etter pris var utdelt), fordi han gav faen. Kunne lurt meg

Eyh, jeg er han fyren, og jeg er av natur slik du så meg. Masse presse og bransje, og for meg som er "ingen" i denne sammenhengen må jeg bare markere meg selv. Og det funket, jeg gjorde lange gode intervjuer, ble med på et hav av bilder, ble introdusert for en masse spennende mennesker innenfor forskjellige deler av bransjen og hadde interessante samtaler. Jeg representerte både meg selv og SG på en langt over tilfredsstillende måte, og drev relasjonsbygging på den måten jeg kan best. Og den er bra.
Ja jeg fløy rundt og viftet med statuen, ja jeg klikka på dænzeflååren osv, og innrømmer gjerne jeg syntes det var stas å vinne. Personlig syntes jeg faktisk det var -veldig- moro å vinne, noe jeg ga uttrykk for, uten at forumet jeg repesenterte nødvendigvis synes det samme. Jeg synes også det er enda mer morsomt å vinne når jeg ser all griningen.

Jeg snakket mye og lenge om denne prisen utover kvelden, men folk fra andre (de fleste) spill-medier i Norge, og ikke minst juryen. Det var selvfølgelig en viss oppstandelse rundt SG som vinnere ettersom de fleste hadde vært innom forumet og sett all bæsjen. Men gjennom dialog med forskjellige mennesker med forskjellige meninger og utgangspunkt, var det en bred enighet (såvidt jeg forsto, kan ha tatt feil, gjort det før) om at SG som Årets Community var noe spesielt og utfordrende, men likevel fortjent.

Det er selvfølgelig lett for meg å si, men jeg tror juryen vet hva de driver med, det var ihvertfall det inntrykket jeg fikk. De var alle hyggelige, oppegående og ressurssterke personer, og sjansen for at de delte ut prisen for Årets Community til Spillegal.no ved en tabbe er rimelig liten.
Så, hvis du på død og liv syntes det er eksepsjonelt urettferdig, slutt å sutre (det ser ikke så bra ut, har lagt merke til at de mer, uhm, voksne av dere har hevet dere over det, takk) og skriv en mail til et medlem av juryen og fortell ham hvorfor han ikke kan jobben sin.
Dere er velkomne til å drikke øl med oss i Oslo ikveld, fredspipe over krigsøks anyday!

Jeg er Justin fuckings Case, remember the name, og come see me på Gamestop Aker Brygge skulle det være noe mer.


Edit: Jeg svarer på tiltale, derfor registrering og post. Ser oss ikke gjøre det på MG eller Wii-fizzle?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Har noen linker til tilsvarende tråder på disse andre foraene, hvis de finnes?

Synes det er litt morsomt at litt uskyldig trolling i starten ble redigert bort på BF, mens man lar medlemmene blamere seg selv og forumet ved å gnåle i vei om hvor butthurta de er av å tape for et forum de ikke har hørt om. Snakk om å sette ned foten på riktig sted.
 
GTA4 vant alt det var nominert til ser det ut som >_<

Det var forsåvidt nok til at jeg ikke gidder å se noe av det andre.