OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Høy stjernefaktor bryr meg like mye som det som skylles ned i porselenet, så jeg er muligens utenfor målgruppen.
 
Jeg fatter ikke hvor det har blitt av Siri, hu var jo bak hele Miss SG ideen, hun fortjener litt props.... og masse annet jeg ikke vil nevne her :elsk:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Shaddis er ganske søt i praykken og den rosa kjolen sin da. :sikle:
SirkusMartin i Lich King drakten var enda søtere.
Hæ?


Ifjor var det forøvrig full krise, all de som presenterte bare maste om at de ikke visste om mer enn pac-man og at det liksom var litt nerdete og kviste og gutterom å drive med spill. Så kom Jon-Cato til slutt for juryprisen, og la ut i vide og brede om tentakelhentai og masturbasjon med den ene hånda og TV-spill med den andre, og sørga for å drite alle de andre relativt grundig ut.
 
Det er helt sykt at de eneste prisene av noen som helst verdi deles ut før selve prisutdelingen.

At distributørene driver med sirkelrunk er da mye mindre spennende enn å faktisk ære de spillrelaterte aktivitetene som driver og stammer fra Norge.
 
Legger merke til at våre internettbrødre på battlefield.no er virkelig, virkelig butthurte over dette. De fjaser om at vi ikke gjør noe for "e-sport miljøet" og de føler seg forbigått fordi de og andre mer "seriøse" siden gjør så utrolig mye for norsk e-sport.

Hvis noen av dere fitter fra andre forum er innom her og syter over at vi ikke poster screenshots fra CS og COD4 så kan dere bare klikke dere til helvete ut herifra med en gang. Det er en god grunn at SG ikke er noe "e-sport" miljø, og det er fordi det er et helvetes tåpelig circlejerkmiljø med dødsseriøse sportslige ambisjoner rundt dataspill.

Ikke at det er noe galt med litt konkurransespilling, men med sånn miljøet er så er det faenmeg en befrielse å være på et forum som spillegal. Her er det som tidligere sagt et mangfold av forskjellige gamere, alt fra casual til hardcore via bransjefolk. Fellesnevneren er at de kjipe seriøse e-sport typene blir kjeppjaget lynraskt ut av forumet så fort de åpner kjeften, og det er akkurat sånn det skal være her.

Spillegal har nok ikke gjort noe for e-sport i norge, men jeg vil driste meg til å si at forumet her gjør mer enn noe annet norsk forum på å få øynene opp for spill generelt istedenfor å låse seg fast til en subkultur som går ut på å kalle potetgullspising på promperommet og 10 år gamle FPSer for en sport.

Litt diffus denne posten, men poenget er uansett at hvis vi hadde hatt en vag interesse for e-sport ville spillegal aldri vært som det er og det er jeg faenmeg glad for.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Grunnen til at de klamrer seg til e-sport-argumentet er fordi de vet at ellers er siden døll A4-dritt. Jeg trenger vel ikke dra frem eksempler en gang da det har blitt gjort ti tusen ganger tidligere i denne tråden.
 
men gutter før i tida ble jo ikke engang sjakk sett på som sport da dere
 
En fyr ved navn "Ravn" poster dette på BF-forumet:

Er virkelig Spillegal.no nettstedet du vil gå til for å bli servert spillnyheter? Er spillegal.no der du går for å bli med i en spill-liga? Er spillegal.no der du går for å lese de nyeste spillanmeldelsene? Er spillegal.no der du går for å finne spillservere? Er spillegal.no der du går for å diskutere de nyeste spillene? Eller er spillegal der du går for å slenge dritt om andre forumsbrukere, deres legning og etniske opphav?
Spillegal er ikke et nyhetssted, hva er poenget med å konkurrere med alle magasinene og de profesjonelle sidene og bloggene? Du drar ikke hit for å finne servere heller, denslags driter vi i. Du kan derimot bli eid av meg i Halo 3 om du vil det. De neste punktene er han derimot spot on på. Det er diskusjonene som gjør Spillegal til det forumet det er, og hva så om det kommer noen sleivspark til etnisk opphav og seksuelle legninger? Heller tomme ufinheter enn tomme høflighetsfraser og "hehe"-poster om du spør meg. Hvis du tar alt jødepratet alvorlig er du en idiot, så enkelt er det.

Spillegal vil aldri være din A4 spillside, rett og slett fordi de er dritkjipe. Hvorfor skal siden levere noe masse andre leverer bedre og raskere enn oss? Det er her man kommer for de gode diskusjonene man ikke finner andre steder. Og la meg fortelle dere en ting, BF'ere, dere har sikkert et fint forum men hvor er individualiteten? Hva er det som skiller dere fra andre? Ingenting! Spillegal er Spillegal, kommer det noen kjipe postere hit blir de jaget ut. Tar de ting til seg blir det ordentlige folk av dem, folk som poster regelmessig her er bedre postere enn på flere andre forum.

Folk snakker fra levra her og det er sånn det skal være. Selv om tonen er litt røffere enn andre steder trenger det ikke være trolling. At BF ble eid i prisutdelingen viser kanskje at noen i juryen faktisk har lest spilldiskusjonene som er her. Vi har kanskje ikke tråder på 100 sider rundt spill, og en dritaktiv spilldel av forumet, men kvalitet taler foran kvantitet her på forumet. Men dere vet vel hvordan dere vil ha det, med CS-stats og Matrix-sitater i siggen og en falsk følelse av å være på en moralsk høygrunn.

Spillegal forsøker ikke å være "nytt norsk spillmedie på internett (tm)" som skal konkurrere med alle andre. Spillegal er bare et forum. Det er ingen redaksjon, ingen maktgale forumsjefer som styrer innhold eller tussete postere med mindreverdighetskomplekser som skriver etter rettferdighet om noen skulle gå over streken. SG er brukerstyrt, det er ingen redaksjonell styring og i brunn og grunn bare en klubb for folk med interesse for spill og som ikke er blåst i hodet. Og når vi ikke har folk som er komplette idioter slipper vi også det nivået på praten her, dere tror kanskje alt er "niggerbæsj" og jødehets men ta et dypdykk i forumet og dere vil kansje like det dere ser.

Men nok fra meg nå.
 
Vil bare legge til en ting hvis noen skulle reagere på postene mine. Jeg syns Gullstikka er et verdiløst og direkte tåpelig konsept med ingen fornuftig mening utover det å være et bransjetreff. Produksjonen er pinlig dårlig, juryen er rævva og hele opplegget stinker det dritt av. Jeg driter egentlig en lang marsj i den og denne prisen men reagerer litt på butthurtinga rundt om kring over at vi vant den.
 

Lodin

Der Waaaah
Bobbelpost fordi en av redaktørene til BF akkurat kontakta meg på MSN og beklagde oppførselen til visse folk. =D
 
Gratulerer!

Tenkte bare stikke innom for å gratulere så mye med prisen, og takke justincase for en hyggelig prat i går kveld :)
 

demake

Seksuelt godteri
Åh, du din flørt
:kysse: