OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja jeg ser jo den, men jeg hinter til at en av de skal snike seg vei til mine latin-amerikanske degos hender.

For the greater good.
 
NiloPilo påsto vel istad at han har kapret en billett?

Nilo og justin er vel blant de bedre representantene vi kan ha.
 
justincase leser opp Rious takketale mens Nilo moonwalker rundt ham i sirkel. Eneste som mangler nå er at Martin stormer scenen midtveis og juler opp begge to med ei dau flyndre, bombarderer de med kebaber, for så å avslutte det hele med å rive av seg skjorta mens han skriker "BÆSJ!".

thefakeedit: Jeg tar det som en selvfølge at samtlige av våre 3440 medlemmer blir nevnt i denne takketalen?
 
Tillat meg å sitere fra den store Negerboka.

*uhum* *hark* *host*

"Hold kjeft, Martin."

That is all.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Riou, sender du meg talen på mail? Mulig jeg legger til et avsnitt eller to, men til noe mye viktigere: Skal vi hive penger fra talerstolen?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Av deg forventa jeg heller at du skulle hive ut signerte bilder av deg selv, men penger fungerer bra det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Print ut de mest episke av våre tråder og spre dem ut i publikum. Eks: Riou snakker om sex og sånt, Revan ragequitter, etc.
 
Hei gutta dere glemte en ting, vi vinner ikke.
 

Endre

Ødela forumet
Fikk denne for noen dager siden ...

Hei Endre.

Deres nettsted er nominert til å vinne prisen ”Årets community” på Gullstikka 5 mars på Rockefeller. Denne prisen skal deles ut på pressekonferansen. Pressekonferansen starter kl 13.00 den dagen og prisene deles ut mot slutten litt over kl 14.00.
Håper du har mulighet til å delta som mulig vinner.
Jeg regner med at SirkusMartin stiller opp.

Redigert: Ja, greit, Nicholas (DU KOMMER TIL Å SVEKKE VINNERSJANSEN VÅR!) ... D;
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Tillat meg å sitere fra den store Negerboka.

*uhum* *hark* *host*

"Hold kjeft, Martin."

That is all.
Åh, gratulerer, du er like fitte udugelig som den dagen du valsa inn på forumet og lepjet i deg sæden til sjefa som ei bikkje.

Jeg regner med at SirkusMartin stiller opp.
Hvis du vil ha meg, mekker jeg gjerne fri fra jobben.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Martin: Gjør det så toger jeg inn på onsdag ellernoe. Har du i tillegg sofaplass til meg er vi golden.