OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg synes heller vi kan protestere mot all rasismen negere møter ved å ikke stille opp.
 
Seriøst skuffende hvis det nå blir pikkolas og SirkusMartin og ikke radarparet Nilo og justin som tar imot prisen vi bare må få.

Bemerker meg forresten at kommentarene på nrk/spiller.no-siden er særdeles spillegalkritiske.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Er det så vanskelig å tro at noen der ute liker oss da? :p Så litt det samme hos battlefield.no, noen som faktisk misdigger oss, noen som bare ikke vet hvem vi er, og noen som forsvarer oss.

Dessuten så var den Roar-en medlem av Spiller-redaksjonen, selve artikkelskribenten, så det ut som.
 
Roar er ikke enig med meg(=Torkil) men han er enig med han som postet over meg.

Av en eller annen dust grunn lurte kommentaren min seg inn i mellom de to.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ikke for å være elitisk pikk, men jeg tror aldri jeg har vært så glad for å se folk ikke ha hørt om oss før. Selv om jeg må si jeg undrer litt på hvorfor i faen vi er nominert i det hele tatt.
 
Kanskje de mener en annen spillegal :( Seriøst jeg driter meg ikke ut foran hele Norge, dere må dobbel sjekke dette.

OMG! I DONT KNOW WHAT TO WEAR?!?!!??
 

Jante

privileged CIS shitlord
bbq them to they leave

EDIT:
spillegal.no? Dette kan ikke være seriøst ment vel? En ting er sikkert iallefall, at de ikke kommer til å være i nærheten av å vinne! plassen er jo en skam for norsk samfunn etter min mening.
:D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig

CyberK

Finner ikke på noe.
*Google sagosen*

...Øystein? Alternativt Kristian. Eller Monica/Kristine sånn fordi vi har et åpent sinn.