OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

#1
Lawl, er det bare jeg som ikke har fått med meg at Spillegal er nominert til Gullstikka? :O
 
#3
Jeg fikk ogs en sliten -wtf-oplevelse når jeg leste det der. Men når mann tenker seg litt om, aå er det til gjengjeld ikke så fryktelig mange vettuge, norske "spillcommunites" der ute.

Jeg for min del håper at SirkusMartin stiller sterkt som eventuell prismottaker. :nr1:
 

oma

Village Drunk
#4
Dette er potensielt veldig gode nyheter? (eventuelt daarlige altettersomhvordandereserpaadet)

Oekt publisitet, blir printet i alle GR blader, postet paa de fleste communities ellers, og muligens paa diverse nettaviser. Spillegal kan komme seg ut av gutterommet det egentlig er og begynne aa bli noe mer ^^

Hva tror vi sjansene er for at vi vinner?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Er det ikke en fare for at vi kommer til å tiltrekke oss en masse tards fra f.eks. GRs lesere som ikke har noe å gjøre her og så blir det grining og butthurt? Foreslår at vi gjør noe for å havne av kroken hos Gullstikka, lager et incestemne eller noe. Det er en grunn til at SG ikke er blant de største spillforaene.
 

Sancti

Terrorkatt
#7
Kanskje på tide å fjerne alle niggerbæsjeoverskriftene.

Edit: Enig med Houseman. Endre er sikkert ikke like enig. :/
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Men Spillegal fikk vel masse positiv omtale for den særdeles aktive dekningen av E3 for noen år siden. Jeg tror ikke verden gikk under av den grunn.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#9
Tja. Spillegal har vel egentlig gått tilbake til gutterommet, ettersom vi var mye større før. Vi har gått fra å være et community med fokus på spill, til et generelt snakk community. Jeg vet Endre en gang hadde ambisjoner om å gjøre spillegal stort, men det lyktes desverre ikke. Virker ikke som om han er interessert lenger. Det er nesten en mnd siden han var innom sist.

Spillegal har en kjerne bestående av unike medlemmer man ikke finner på noe annet fora. Det jeg skulle likt å se mer av, er fokus på spill. Det er det alt for lite av. Jeg tror sjansene for å vinne er minimale. Alikevel blir jeg ikke overrasket hvis det skulle skje. De andre utfordrerne suger hestepikk. Vi er en sammensveisa gjeng, og kanskje det er det som gjør at vi stikker av med seieren.
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Forslag til de som vil ha mer spilldiskusjon: skriv mer om spill. :) Ingenting skjer automagisk.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#11
Problemet er bare det at det ikke er nok medlemmer som vil skrive mer om spill. Spilldiskusjoner (med noen få herlige unntak) her på forumet endre som regel opp på 5 poster med 3 deltakere. Det er lite interessant.
 
#12
Så stikk til battlefield.no, plz.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#13
Stikk på #sexbomb og sug pikk(olas)! høhø

Hadde det virkelig vært så ille om vi fikk inn en bønsj med nye medlemmer, og samtidig økte volumet av spilldiskusjoner? Diskusjonene om pikk, niggere, jøder og bæsj kommer fortsatt til å eksistere.

Ser på battlefield at de gjør oss til latter. Ikke har dem hørt om oss, og dessuten har vi en stygg side. Hvis vi ser på konkurentene våre, så er vi faktisk den eneste siden som har spill generelt som hovedtema. De andre har enten online-gaming, battlefield eller wii (no shit?).
 
#14
Men betyr det at noen er her inne og ser hva vi skriver for å bedømme om vi fortjener pris?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Det vil jeg tro at de gjør i samme grad som en i Emmy-panelet faktisk hører på låta han/hun bedømmer (tror jeg altså..).
 
#16
Noen herfra må vel ha blitt invitert til å motta den i tilfelle. Kamerat av meg er deleier finalfantasy.no var nominert ble han invitert til utdelingen i alle fall.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#18
Lumabizz kan lobbye for oss hos juryen.



Har tydeligvis ikke gjort bra nok jobb med det siste der ennå.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#19
Vel, av de andre nominerte var det bare battlefield.no jeg såvidt hadde hørt om, sådetså! Dessuten liker jeg designet vårt. :(

Jeg må egentlig si meg enig i Sheffield at det kunne vært greit med en bønsj nye medlemmer, så får de heller slipes ned til et par ålreite nye folk etter at reality-showet SG er ferdig med sin nådeløse utvelgelse. Det er jo slik vi alltid har operert, men når tilsiget av "rå-medlemmer" er så redusert at de resulterende nye faste medlemmene ikke demmer opp for at gamle brukere forlater skuta, så har vi et problem. Spillegals egen lille pensjonskrise, rett og slett.

De tre andre sidene ser ut til å være forbundet med hverandre da, vi er den eneste ordentlig uavhengige siden. Fjær i hatten eller ikke, mon tro?
 
#20
Spillegal har ikke sjangs til å vinne den prisen der :D